Jak przetrwać i odnieść sukces w biznesie

Wydawnictwo: StudioEMKA
7,47 (136 ocen i 20 opinii) Zobacz oceny
10
11
9
20
8
31
7
47
6
18
5
7
4
1
3
0
2
1
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
8385881007
liczba stron
176
kategoria
poradniki
język
polski

Znajdziemy tu pouczające przykłady i podane kolejne wskazówki, jak wyrobić sobie styl i technikę najlepszego handlowca. Autor wskazuje na tak istotne elementy sukcesu jak potęga entuzjazmu, skuteczność zachęcania klientów do kupna. Obok tego podaje sposoby pokonywania strachu, kluczowe słowa, które pozwolą zmienić sceptycznego klienta w entuzjastycznego nabywcę i siedem złotych zasad dobijania...

Znajdziemy tu pouczające przykłady i podane kolejne wskazówki, jak wyrobić sobie styl i technikę najlepszego handlowca. Autor wskazuje na tak istotne elementy sukcesu jak potęga entuzjazmu, skuteczność zachęcania klientów do kupna. Obok tego podaje sposoby pokonywania strachu, kluczowe słowa, które pozwolą zmienić sceptycznego klienta w entuzjastycznego nabywcę i siedem złotych zasad dobijania targu.

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (339)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 342
Przy_kawie_z_ksiazka | 2018-01-19
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 19 stycznia 2018

Jest to historia człowieka, który z dobrze zarabiającego sportowca staje się sprzedawcą ubezpieczeń. Jest to rzekomo książka jak odnieść sukces w biznesie. Moim zdanie jest to tylko świetny poradnik akwizytora: od zera do specjalisty.

Autor tego poradnika był skutecznym agentem ubezpieczeniowym, opisywane przez siebie założenia sprawdził w życiu codziennym, przyniosły mu one spore profity. Opracował swój zbiór zasad, aby skutecznie komunikować się z ludźmi, by sprzedawać więcej niż do tej pory. Książka t nie zawiera suchych faktów, które czytelnik sam musi sprawdzić. To przede wszystkim obrazowe efekty, które przynoszą konkretne działania.

Bettger przedstawia swoje autorskie 7 zasad dobijania targu, dzięki którym sprzeda się wszystko, co się chce. Każdy handlowiec chce, aby ludzi kupowali oferowane przez niego usługi czy produkty. Dzięki tej książce można osiągnąć wyższy poziom.

Ktoś może powiedzieć, że są to rady sprzed pół wieku i są już nieaktualne. Nic bardziej mylnego....

książek: 730
lillithu | 2013-07-23
Na półkach: Przeczytane, 2013
Przeczytana: 23 lipca 2013

Świetna książka- poradnik, naprawdę inspirująca i napisana w prosty i przystępny sposób, tak że aż grzech nie stosować zawartych w niej ponadczasowych rad :) Mimo tego że napisana została ponad pół wieku temu, zawiera nieśmiertelne prawdy, które dotyczą każdego niezależnie od branży w której pracuje i wpływają na kontakty z ludźmi których codziennie napotykamy, łącznie z rodziną. Naprawdę świetna lektura, gorąco polecam!

książek: 235
Łukasz Chrzanowski | 2017-03-14
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 14 marca 2017

Nie ma i nie będzie lepszej książki biznesowej od tej. Autor uczy, jak widzieć człowieka w sprzedaży i pokazuje, jak docierać do niego w sposób etyczny. Jeśli ktoś stawia pierwsze kroki w sprzedaży, to może szukać dróg na skróty, które w perspektywie czasu, będą prowadziły do ślepego zaułku. Jeśli ktoś jest weteranem sprzedaży, to pod każdym słowem w tej książce będzie mógł się podpisać.

http://wojownikpokoju.pl/

książek: 401
Marcinkon | 2012-06-30
Przeczytana: 15 maja 2012

Fundament każdej osoby pracującej w sprzedaży. Nie ma lepszej, bardziej przejrzystej publikacji na temat fundamentów pracy z klientem. Gorąca polecam do lektury tej ponadczasowej pozycji.

książek: 0

Krótka i niezwykle pozytywna lektura - trochę o handlu i biznesie, trochę o technikach wywierania wpływu, a przede wszystkim o potędze entuzjazmu i wiary w siebie. Lektura obowiązkowa dla mizantropów, samotników, programowych ponuraków i miłośników "Śmierci komiwojażera".

książek: 736
kris81CK | 2015-01-02
Przeczytana: listopad 2014

Książka od której warto rozpocząć przygodę w świece sprzedaży oraz budowania udanych i długotrwałych relacji z kontrahentami. Z perspektywy czasu stwierdzam, że porady w niej zawarte są mądrzejsze i bardziej cenne niż te, które znaleźć można w literaturze tematu napisanych przez wielu współczesnych autorów.
Na pewno wrócę do niej w przyszłości.

książek: 7
WorkForIt | 2013-06-29
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 16 stycznia 2013

Ameryka, wczesne lata dwudzieste gdzie akwizycja przeżywała swój rozkwit i na tym pełnym, trudnym rynku przygodę zaczyna Frank. Mimo konkretnych porad jakie opisuje w książce najbardziej w pamięci pozostaje jego postawa. Po pierwsze nie poddawaj się, po drugie pracuj ciężko ale z głową, analizuj sytuacje, błędy, szanse (te wykorzystane jak i te nie), wszystko zapisuj bo tak jest łatwiej i po tym wszystkim pracuj jeszcze ciężej. Cenię go niesamowicie. Będąc u dobrego agenta ubezpieczeniowego po przeczytaniu tej książki można od razu zauważyć, że czerpią z jego wiedzy garściami. Polecam każdemu.

książek: 63
Tricksofmind | 2015-12-25
Na półkach: Przeczytane

„Jak przetrwać i odnieść sukces w biznesie” ukazuję historię kariery handlowca, który był z początku beznadziejny w swoim fachu. Tak słaby, że w pewnym momencie był gotów zrezygnować z pracy. W kolejnych rozdziałach autor daje nam wskazówki i rady poparte przykładami dzięki którymi stał się jednym z najlepszych handlowców Ameryki. Szczególnie podoba mi się myśl przewodnia książki: ‚nikt nie urodził się handlowcem’. Inspiruje mnie ona do dokładnej analizy każdego rozdziału, przyswojenia sobie wiedzy oraz zastosowania w życiu codziennym.

Tricksofmind.pl

książek: 426
Maria Tarczyńska | 2015-05-25
Na półkach: Przeczytane

Lubię czasy Ameryki przedwojennych lat. A przez lektury tego typu można liznąć ducha tamtych czasów. Może w niektórych punkach książka dość męcząca swą powtarzalnością (pewnie ma to duże znaczenie dla przyswojenia materiału), ale bardzo wiele prawd i założeń w niej zawartych jest aktualna do dziś. Warto przeczytać!

książek: 269
Cranter | 2017-12-02
Na półkach: 2017, Przeczytane, Posiadam, Biznes
Przeczytana: 27 listopada 2017

Podstawy sprzedaży przedstawiony w ciekawy sposób. Naprawdę świetna pozycja dla zaczynających zabawę w marketingu

zobacz kolejne z 329 
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
lista cytatów dodaj cytat
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd