Autor 2.0. Jak wydać (własną) książkę i na tym zarobić

Wydawnictwo: Złote Myśli
6,31 (16 ocen i 8 opinii) Zobacz oceny
10
1
9
0
8
4
7
4
6
2
5
3
4
0
3
1
2
0
1
1
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
ISBN
978-83-7701-144-7
kategoria
poradniki
język
polski

Pozycja "Autor 2.0. Jak wydać (własną ) książkę i na tym zarobić” skierowana jest do kandydatów na pisarzy, początkujących pisarzy, osób zamierzających wydać własne dzieło, szukających wydawcy a także zainteresowanych działalnością wydawniczą. W tej książce Czytelnik znajdzie kompleksowo opisane zagadnienia związane z wydawaniem dzieł drukiem, w formie elektronicznej oraz formie audio. Treść...

Pozycja "Autor 2.0. Jak wydać (własną ) książkę i na tym zarobić” skierowana jest do kandydatów na pisarzy, początkujących pisarzy, osób zamierzających wydać własne dzieło, szukających wydawcy a także zainteresowanych działalnością wydawniczą.

W tej książce Czytelnik znajdzie kompleksowo opisane zagadnienia związane z wydawaniem dzieł drukiem, w formie elektronicznej oraz formie audio. Treść odnosi się do warunków współczesnych (Web 2.0) i jest ukierunkowana na możliwości uzyskania dochodu z działalności wydawniczej. Lektura pozwoli uzyskać kompletne informacje na temat JAK wydać własne dzieło i JAK na tym zarabiać.

Książkę podzielono na dwie części. W części pierwszej Czytelnik pozna możliwości opublikowania własnego dzieła. Zwarto tu informacje o drogach wydawniczych, elementarne informacje o działaniu wydawnictw, kalkulacje kosztów wydania książki (w różnych formach: elektronicznej, audio i papierowej) a także inne informacje związane z działalnością pisarską i wydawniczą. Czytelnik znajdzie tu zasady sporządzania manuskryptów i przedstawiania ich wydawcom oraz problematykę zysków autora. Z książki Czytelnik dowie się, jakie bywają korzystne i niekorzystne zapisy w umowach wydawniczych, czym jest pisarstwo niezależne i co to jest self-publishing.

Natomiast w części drugiej Czytelnik uzyska informacje o możliwości i sposobów generowania dodatkowych zysków (innych niż honoraria autorskie) także pozna zagadnienia rozliczeń z wydawcami, reklamy, kontroli sprzedaży itp. Tutaj omówiono także działania marketingowe zwiększające sprzedaż. Wyjaśnione zostały w tej części również sposoby sprzedaży i dystrybucji książek i e-booków wskazując na charakterystyczne różnice i szanse na dodatkowy zysk dla autora. Całość dopełnia baza witryn www działających w Polsce wydawców.

 

źródło okładki: http://www.wydawca.net/covers/cover-sun.jpg

pokaż więcej

Brak materiałów.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
pokaż wszystkie
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (50)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 1609
Felzmann | 2013-03-23
Na półkach: Przeczytane, Posiadam, Fachowe
Przeczytana: 23 marca 2013

Dobrze napisana i konkretna pozycja dla wszystkich którzy chcą wydać (nie napisać) książkę. Szczególnie polecam ją tym, którzy nie mają zielonego pojęcia o rynku wydawniczym.

książek: 326
Jacek | 2011-11-30
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 25 listopada 2011

W zasadzie trudno doszukac sie informacji ktorych nie mozna by znalezc w internecie, lub innych podobnych publikacjach.

książek: 148
Literutopia | 2013-03-01
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 2012 rok

Recenzja pochodzi z mojego bloga http://literutopia.blogspot.com

Jakiś czas temu miałam przyjemność przeczytać e-booka pt. Autor 2.0 autorstwa Aleksandra Sowy. Podtytuł tej pozycji brzmi: Jak wydać własną książkę i na tym zarobić? Chwytliwe prawda? Czytelnik ma wrażenie, że dostanie cudowną receptę na sukces - nie dość, że autor obiecuje zdradzić jak wydać własną książkę, to jeszcze podpowie nam jak na niej zarobić.

W pierwszej części Autora 2.0 bez ogródek przedstawiony zostaje nam autorski, ciężki kawałek chleba. Sowa pokazuje czego tak naprawdę wymagają dzisiejsi wydawcy, jak trudno jest przebić się w literackim świecie nieznanym jeszcze twórcom oraz do czego zobowiązujemy się podejmując współpracę z zainteresowanym naszą twórczością wydawnictwem. Nie ma się co łudzić, pierwsza część książki to nie są superlatywy i opowieści o cudach. Takowych jak wiadomo w świecie wydawniczym nie ma, więc jeśli myślisz o wydaniu własnego utworu, przygotuj się na przeciwności, przeciwności i...

książek: 451
wymazana | 2018-02-08
Przeczytana: 07 lutego 2018

Książka przede wszystkim uświadamia jedno - pisać należy tylko i wyłącznie dla pieniędzy. Czy to dobre przesłanie? Chyba tylko połowicznie. Za kreacją autorską stoją zwykle inne czynniki: chęć ukazania swojego świata, podzielenie się własną wizją, renoma pisarza, sława - nie tylko pieniądze. Książka, jakby nie patrzeć, nawet uskrzydla, a to ważne, bo rzadko która książka o pisaniu tak czyni. Plusem tej książki jest jeszcze to, że autor "rozmawia" w niej z czytelnikiem tak, jakby ten gotów był do napisania książki albo już ją napisał - słowem, jak do profesjonalisty. Uważam, że warto tę książkę przeczytać, by uzmysłowić sobie, że pisanie to przede wszystkim sposób na życie.

książek: 3
WydacKsiazke | 2014-10-08
Na półkach: Przeczytane

Wszystkich autorów zainteresowanych self-publishingiem, czyli możliwością samodzielnego wydania własnych prac, zapraszamy do sprawdzenia naszego portalu www.wydacksiazke.pl. Przetestuj system, w którym możesz samodzielnie zaprojektować i opublikować własną książkę.
Po więcej informacji na temat self-publishingu zapraszamy na www.blog.wydacksiazke.pl
Pozdrawiamy, WydacKsiazke.pl

książek: 643
Aleksandra | 2013-02-09
Na półkach: Przeczytane, 2013
Przeczytana: 31 stycznia 2013

Napisana przystępnym językiem, rady są cenne i przydatne, zastosuję się, może kiedyś mi się uda... na razie ciągle poprawiam, przekształcam, zmieniam tytuł :D

książek: 54
agatka | 2012-06-10
Na półkach: Przeczytane

Świetna książka o realiach bycia pisarzem w Polsce. Dużo sensownych porad, napisane z humorem i bardzo ciekawie.

książek: 7
Matełko | 2017-11-08
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 08 listopada 2017

Niestety nie polecam nikomu. Ta malutka, skromna książka jest zbiorem informacji dostępnych powszechnie w internecie. Jest niesamowicie powierzchowna, nie zgłębia się w żaden temat. Przeczytana w... 2 godziny?
Autor ma specyficzny styl, potrafi informację, na którą wystarczyłyby 2 zdania rozwinąć na całą stronę.

książek: 5825
AnnaSikorska | 2017-12-27
Na półkach: Przeczytane
książek: 699
zobacz kolejne z 40 
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
lista cytatów dodaj cytat
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd