Opinie użytkownika
Powieść "Wieczór filmowy' to przyjemna opowieść nie tylko dla fanów kina. Akcja rozgrywa się przez okrągły rok - od Sylwestra do Sylwestra. Czy to oznacza serię nudnych, nieciekawych opisów? Nie!
Narracja prowadzona est dwutorowo - przez prześliczną Hannę, która zauważa, że coś z jej idealnym życiem, pełnym idealnych przyjaciółek i idealnego chłopaka, jest nie w porządku...
To pierwsza książka Remigiusz Mroza po bardzo wielu, która mnie zaskoczyła! Czytałam z wypiekami na twarzy.
Nie będę ukrywać, że nie uważam jego książek za wybitne. Niektóre z nich, w szczególności z serii z Chyłką zahaczają o grafomanię. Jak dla mnie zaskakujące zakończenia stały się na tyle przewidywalne, że nie zamiast ekscytacji, odczuwałam znużenie.
Nie tym razem! Tu...
To już kolejny raz z tą powieścią Ewy Nowak. Tym razem czytałam swój własny egzemplarz, więc czytanie sprawiło mi jeszcze więcej radości.
Natalia i Norbert to z pozoru para idealna. Za takie kanapeczki dałabym się pociąć, dlatego szybkie zauroczenie nie wydało mi się niczym dziwnym. Odkąd ja sama zaczęłam postrzegać chłopaków w innych kategoriach, jeszcze mocniej...
Wzruszająca opowieść o ulotności chwil i życiu na przekór. Świetna narracja i swoisty realizm zdarzeń. Robyn Schneider dała nam postaci z krwi i kości. Początek nieco mi się dłużył, ale później było już tylko lepiej. To jedna z tych książek, które kończymy ze złamanym sercem, ale chcemy więcej.
Polecam gorąco
PS Odradzam czytania w miejscach publicznych i w pełnym...
Książka nie porwała mnie tak, jak oczekiwałam. Była przyjemną lekturą, ale nic poza tym. Może to dlatego, że zdecydowanie jest przeznaczona dla młodszych czytelników. Liczyłam na większe ilości smutku, ale się nie doczekałam. Końcówka przewidywalna, jednak cała historia może zainteresować. Świetny język, ale bohaterowie mnie czasem denerwowali. Polecam, głównie młodszym -...
więcej Pokaż mimo to
To już druga książka, do której totalnie się pomyliłam.
Z opisu można wywnioskować, że jest to typowa młodzieżówka z exkrólem szkoły i dziewczyną, która zna dziwne słowa, gra na dachu na gitarze i czyta "mądre" książki. Sądziłam, że POCZĄTEK WSZYSTKIEGO będzie idealną książką na lato, wiecie, taką lekką opowieścią z historią miłosną na pierwszym planie.
Jak bardzo się...
Trzy kobiety po trzydziestce mają dość swoich mężów. Rozwód wzięłyby z największą przyjemnością, gdyby nie ta cholerna intercyza! Tak właśnie nasze świnki trzy: Jolanta, Martusia i Kama wpadają na pomysł zostania bogatymi wdowami. I właśnie tu rozpoczynają się wydarzenia pełne dziwnych zbiegów okoliczności i dodatkowych kilogramów w udach, brzuchu i tyłku ;)
Muszę...
Druga powieść Donny Tartt okropnie mnie zawiodła. Nie znam słowa, które dobrze opisałoby mój zawód po przeczytaniu tej książki. Pierwsza z jej powieść "Taejmna Historia" przypadła mi do gustu i totalnie zachwyciła więc pobiegłam do biblioteki, po drugie w kolejności dzieło Tartt.
Poznajemy Harriet, która postanawia rozwiązać tajemnice śmierci brata. Dodajmy tylko, że ma...
Książkę dostałam w prezencie, więc stąd wynikała moja chęć jej poznania.
Artur Burski, nauczyciel matematyki, zostaje wynajęty do rozwiązania zagadki w Oporowie. Mierzy się z sześcioma innymi detektywami, a nagrodą ma być 20 000 euro.
Książka nie była zła. Autor przepełnił ją informacjami o mieście i jego historii, co dla mnie było zaletą. Lubię wynieść z czytania wiedzę,...
Amy razem z mamą przyjeżdżają na małą wyspę, aby odciąć się od nieprzyjemnego świata. Podczas pobytu Amy dowiaduje się, że jej ród włada magiczną umiejętnością: potrafi przenosić się do wybranej książki i poznawać bohaterów literackich. Wiąże się z tym niemały obowiązek. Amy, podobnie jak Betsy i Will są strażnikami i strzegą porządku w książkach.
Początkowo Amy wydaje się...
Dziesiąty tom Serii Niefortunnych zdarzeń pozytywnie mnie zaskoczył. Był o wiele ciekawszy, niż poprzednie tomy. Nie ma co się oszukiwać - większość z nich zawierała schemat, który powtórzony dziewięć razy, prawie doprowadził mnie do białej gorączki. Ostatkiem sił sięgnęłam po Zjezdne Zbocze i się nie zawiodłam! Nie mogę doczekać się kolejnego tomu!
Pokaż mimo to
Druga część bestsellerowej serii Sarah J. Maas.
Nie oczekiwałam wiele. Pierwsza część "Szklanego Tronu" nie przypadła mi do gustu, ale pod wpływem wszystkich ochów i achów, zdecydowałam się sięgnąć po "Koronę w Mroku".
Nie mogę powiedzieć, że się zawiodłam. Po prostu od początku wiedziałam, że nie jest to coś, co do mnie pasuje. Mimo to uważam, że książce niczego nie...
Chyłka i Zordon powracając, a wraz z nimi kolejne intrygi i przestępstwa.
Joanna dostaje telefon od dawnej "koleżanki" z czasów, gdy była jeszcze szarą myszą. Okazuje się, że jej córka została porwana. Zero śladów, zero świadków, całonocny alarm, który nie pozwolił niepostrzeżenie wynieść dziecko. Kosmici?
Elektryzująca historia, która trzyma czytelnika "za gębę" i nie...
Caddy i Roz od zawsze był najlepszymi przyjaciółki. Niemal nierozłącznie kroczyły razem przez życie. Wszystko się zmienia, gdy w Brighton pojawia się nowa dziewczyna, Suzanne.
Caddy z początku nie chce się przyjaźnić z Suze. Jednak z biegiem czasu zmienia swoje zdanie na temat dziewczyny. Stają się "prawie najlepszymi przyjaciółkami". Okazuje się, że Suze skrywa tajemnice,...
Jedna z najważniejszych powieści końca XX w.
Sprzedana w kilkumilionowym nakładzie.
Donna Tartt.
Niesamowita historia, pełna tajemnic i niezwykłości.
Wyraziste postacie i wspaniała narracja.
Richard dostaje się do upragnionej, chciałoby się rzec elitarnej, grupy filologii klasycznej.
Henry, Bunny, Charles, Camilla i Francis wydają się Richardowi nieskazitelnymi duszami, o...
To nie pierwsze spotkanie z Agathą Christie.
Muszę przyznać, że w poprzednich tomach, w których występował Poirot, okropnie mnie on denerwował i część powieści porzucałam przez niego.
Jakie było moje zaskoczenie, kiedy może nie tyle, co polubiłam Herkulesa, ale potrafiłam czytać książkę bez większego zwracania na niego uwagi.
Co do fabuły... Wspaniale zaplanowana,...
"Wszyscy powinniśmy przynajmniej raz w życiu dostać owację na stojąco, bo przecież każdy z nas zwycięża ten świat."
Poruszająca opowieść o przyjaźni, miłości i dorastaniu. Nie ma zawrotnej akcji ani niesamowitych pościgów. Ale pod tą niebieską okładką kryje się dowód na to, że dobro zawsze zwycięża.
Myślę, że każdy powinien zapoznać się z historią Auggie'go. Polecam z...
To nie jest moje pierwsze spotkanie z Remigiuszem Mrozem. Najpierw wpadała mi do rąk powieść W cieniu prawa. Bardzo dobra, wciągająca. Wiedziałam, że chcę sięgnąć po kolejną książkę tego autora. I tak zaczęła się moja przygoda z Chyłką.
Co mogę powiedzieć... Nie zawiodłam się. Od pierwszych stron polubiłam Joannę, trochę bardziej niż Zordona. Jeśli miałabym ich porównać do...
Rick Riordan powraca z trzecią częścią Olimpijskich Herosów. Tym razem Hazel, Annabeth, Percy, Frank, Leo, Piper i Jason wyruszają w misję uratowania Nica. Oprócz tego podążają śladem Znaku Ateny.
Niestety, książka mnie rozczarowała. O ile powieści o Percy'm czytałam z wielkim zaangażowaniem, poprzednie dwa tomy trochę mniej, to Znak Ateny dłużył mi się niemiłosiernie....