Opinie użytkownika
Powieść pochłonęłam jednym tchem, nie mogłam się oderwać. Już dawno nie przeczytałam książki w dwa dni! Pani Magda bardzo ciekawie napisała tę historię i totalnie wciągnęła mnie w świat powieści. Przyznam, że historia Aleksa i Poli była opisana nawet za szybko. Mogłabym się nią delektować, tak piękna i urocza miłość, dająca tyle szczęścia. Tak mi się ją dobrze czytało, aż...
więcej Pokaż mimo to
Powieść o emocjach, rozterkach miłosnych, niedopowiedzeniach w relacji damsko-męskiej. Także o nierównej walce serca z rozumem. Autorka porusza kwestię braku rozmowy między zakochanymi i pokazuje, że bardzo łatwo można zaprzepaścić uczucie przez nieporozumienie.
W trzeciej części Jagoda walczy zarówno ze swoim sercem, jak i o przetrwanie cukierni. Właściciel "Słodkiej" się...
Pełna ciepła, prawdziwa i nastrojowa świąteczna opowieść. Ze śniegiem, kolędami, stajenką z Maryją i Jezuskiem, wigilijnymi potrawami i klimatem bożonarodzeniowym!
Mamy tu wielu bohaterów, którzy mają ze sobą mniejsze lub większe powiązania, a ich losy łączą się w całość. Bardzo lubię taką kompozycję w książkach. Autorka wprowadza czytelnika w świat powieści stopniowo,...
Część 3. historii Matyldy i Kosmy pt. "Zostań ze mną" to książka, która mnie zszokowała, wstrząsnęła i złamała mi serce. Po przeczytaniu całości się popłakałam i przez długi czas o niej myślałam. Choć w trakcie lektury miałam w głowie różne scenariusze to tego co się finalnie wydarzyło się nie spodziewałam i nie powiem, że mi się to podoba.
Kosma i Matylda razem z...
W najnowszej książce Krystyny Mirek pt. "Świąteczny sekret", najważniejszą rolę w życiu Zosi odgrywa jej babcia i bardzo pomoże jej dorosnąć. Babcie mają czasem przeczucie, co będzie dobre dla ich wnuków i tak też jest w przypadku bohaterów tej książki.
Powieść opowiada o 19-letniej dziewczynie, która stawia pierwsze kroki w dorosłości i zakochuje się po raz pierwszy,...
"Nie pozwól mu odejść" Tomasza Kieresa to niesamowita historia, od której trudno było mi się oderwać. Na taką książkę czekałam, taką która mnie pochłonie i w pełni zaangażuje w świat bohaterów. Zżyłam się z tą 4 i trudno było mi rozstać się z tym światem.
Książka jest napisana bardzo ciekawie, autor dozuje informacje, a następnie funduje czytelnikowi takie napięcie, że...
"Seria z Zuzanną" to moje pierwsze książki Agaty, które przeczytałam. Od cz. 1 poczułam sympatię do bohaterów i talentu Agaty do pisania komedii i rozśmieszania czytelnika.
Niestety muszę przyznać, że tom 4 najmniej mi się podobał, najmniej mnie śmieszył i wciągał. Miałam wrażenie czasem, że autorka na siłę pociągnęła tą historię dalej. To na minus, ale są też plusy,...
"Kwitnące lilie" to druga część serii "Rok na Kwiatowej sezon 2". Fabuła książki ma miejsce w wakacje, a wydarzenia dotyczą głównie Kaji. Będzie to dla niej bardzo trudne lato pod względem zdrowotnym. Z kolei lilie okażą się dla niej bardzo ważne. W obliczu choroby i podłamania może liczyć na swoich sąsiadów, którzy jednoczą siły i wspierają Kaję jak mogą. Bardzo mi się...
więcej Pokaż mimo toO Tomku Mackiewiczu nie wiedziałam nic, pierwszy raz usłyszałam o nim w tv, gdzie relacjonowano wieści o tragedii na Nanga Parbat. Współczułam i kibicowałam aby akcja ratunkowa się udała lecz o jej możliwościach też nie miałam pojęcia. "Nanga Dream" przybliża nam kulisy ostatniej wyprawy Tomka i Elizabeth Revol, a także odsłania fakty, dlaczego akcja ratunkowa po Tomka nie...
więcej Pokaż mimo toBardzo przyjemny, utrzymany w klimacie Bożego Narodzenia i nadchodzącego nowego roku zbiór opowiadań. Osiem historii, których finał zbiega się na balu sylwestrowym w zimowym Karpaczu, pod Śnieżką. Autorzy napisali bardzo ciekawe opowieści, dla każdego z ośmiu bohaterów zdobycie zaproszenia na bal może być szansą na zmianę i nadzieją na lepsze życie w nowym roku. W książce...
więcej Pokaż mimo to
Książka jest zaskakująca i tym samym zachwycająca! Nieprzewidywalna w zwrotach akcji i to spodobało mi się najbardziej.
To moje drugie spotkanie z twórczością Pani Renaty Frydrych i również udane. Choć przyznam, że w pewnym momencie powieść zaczęła mnie nudzić i rozczarowałam się, że to tylko opowieść o miłości 20-latków ale autorka mnie totalnie zaskoczyła i wciągnęła w...
Tegoroczna powieść Pana Tomasza Kieres jest przepiękna ❤ Jestem nią zachwycona, trafiła na moją listę ulubionych książek. Czyta się bardzo dobrze, ciekawie, wciąga od początku. Najbardziej urzekło mnie w niej to, jak autor pięknie opisał miłość Pawła do żony i córek, jego tęsknotę za nimi, oddanie rodzinie. Ujęły mnie jego wrażliwość, szacunek do innych, uczuciowość. Pan...
więcej Pokaż mimo to
"Wszystkie kolory nieba" to kontynuacja losów Igi i Wiktora. Pierwszy tom bardzo mi się spodobał, a drugi był jeszcze ciekawszy. Może z tego względu, że rozwinięte były też wątki Janka i Amelii.
On bogaty z dobrego domu, ona walczy o każdy grosz i zmaga się z toksycznym ojcem. Oboje w sobie zakochani. Niejeden z góry skreśliłby ten związek jednak Pani Krystyna Mirek...
Kawa z przyjaciółmi - to określenie bardzo pasuje do tej książki.
Rok na Kwiatowej sezon 2, cz. 1 to nowi bohaterowie: Julia, Kaja, Danuta i Norbert - kolejni mieszkańcy bloku przy ul. Kwiatowej, których mamy okazję poznać. Każdy z nich ma inny charakter i przechodzi przez inny etap życia, a gdyby nie jedno nieoczekiwane zdarzenie pewnie by się nie poznali i nie...
Monika Oleksa ujęła mnie swoją twórczością przy książce pt. "Spacer nad rzeką", dlatego na wieść o premierze jej kolejnej książki bardzo się ucieszyłam. Jednak "Tylko morze zapamięta" jest zupełnie inną powieścią, czyli przejmującą, smutną, czasem aż do bólu prawdziwą, poruszającą trudne tematy.
To co łączy obie powieści to tajemnica, cała akcja toczy się wokół pewnej...
Po "Cała przyjemność po mojej stronie" bardzo czekałam na tą część, bardzo polubiłam Jagodę i Tomasza.
Natalia Sońska nie zawiodła, napisała kolejną ciekawą, obfitą w emocje, problemy, zaskoczenia i trafne refleksje o związku powieść.
Pokazuje jak wiele bzdur można sobie wyobrazić i wymyśleć w głowie po pozorach, bez szansy wyjaśnień zniszczyć coś pięknego, co rodzi się...
To już moje trzecie spotkanie z przyjaciółkami z Kwiatowej i tak samo jak poprzednie bardzo udane. Dziewczyny są zupełnie różne, jednak bardzo dobrze się dogadują, uzupełniają i wzajemnie wspierają. Opis jest jak najbardziej trafiony, naprawdę chciałabym się z nimi zaprzyjaźnić!
Tom trzeci poświęcony jest głównie Róży, momentami czułam się jakbym czytała o sobie samej. Nie...
W książkach Natalii Sońskiej najbardziej lubię i cenię jej sposób pisania, to że jak nikt inny potrafi wzbudzić i wywołać u mnie piękne emocje oraz zaangażować mnie w świat bohaterów tak, że ciężko się z nimi rozstać. Natalia i w tej książce nie zawodzi, ma talent do pisania pięknych i urokliwych książek o miłości, komponując ciekawe dialogi i zdarzenia oraz wplatając w...
więcej Pokaż mimo to
To bardzo mądra, ciepła, osadzona w klimatycznym Krakowie powieść obyczajowo-romantyczna z wieloma życiowymi problemami, trafnymi spostrzeżeniami i bardzo ciekawie poprowadzonymi wątkami. Bohaterowie zostali bardzo dobrze opisani pod względem charakterów i ludzkich zachowań. Pod koniec akcja rozkręca się na dobre.
Główną bohaterką jest Iga, niezwykle sympatyczna młoda...
Po tej powieści nasuwa mi się jeden wniosek: Rozstanie może mieć dramatyczne konsekwencje. Chcąc uchronić ukochaną osobę przed obcowaniem z cierpieniem można skazać ją na jeszcze gorszą udrękę, a co za tym idzie doprowadzić do prawdziwej tragedii.
Nie tego oczekiwałam po zaskakującym zakończeniu "Napisz do mnie". Jedynie początek był intrygujący, potem powieść mnie...