Opinie użytkownika
"Dom ziemi i krwi" część druga, to książka, która była przeze mnie bardzo wyczekiwana. Historia niepokornej Bryce przedstawiona w pierwszej części całkowicie mnie pochłonęła.
W drugim tomie coraz lepiej poznajemy główną bohaterkę i okazuje się, że jej postępowanie wcale nie jest i nie było tak bezmyślne jak uważaliśmy. Bryce daje się poznać już nie jako pusta imprezowiczka...
Książki z cyklu "Dworu" są moimi ukochanymi. Ten świat pochłonął mnie bez reszty a każdy z nich zachwyca coraz bardziej.
Feyra to bohaterka o której chce się czytać. Jej odwaga i pomysłowość zaskakują a to jak się rozwinęła i poznaje swoje moce jest fascynujące. Razem z Rhysandem i przyjaciółmi staje do wielkiej walki, której wynik nie jest oczywisty.
To trzeci tom, ale...
"Nibynoc" nie jest książką o grzecznych dziewczynkach. Jest opowieścią o zabójcach, zdrajcach i nieustannej walce.
Mia Corvere to bohaterka inna niż wszystkie, pełna sekretów i zaprzyjaźniona z mrokiem i nocą. Próbuje zemścić się na tych, którzy wyrządzili krzywdę jej rodzinie i dostać się do szkoły dla elitarnych zabójców.
Świat Mii jest brutalny, pełen fałszu i gry...
Pierwsza część okazała się genialna i zaskakująca. Nie mogłam sobie wyobrazić co musiałoby się stać w drugim tomie "Dworu" żeby okazał się lepszy.
I... bardzo się pomyliłam. "Dwór mgieł i furii" to prawdziwa perełka, książka jeszcze bardziej genialna niż pierwszy tom, który nadal uważam za jedną z moich ulubionych książek.
Kto nie czytał jeszcze serii opowiadającej o...
"Dwór cierni i róż" nawiązuje do jednej z piękniejszych baśni, "Pięknej i bestii". Od zawsze uwielbiałam tę historię a bajkę Disneya do dziś chętnie oglądam. Jednak Sarah J Maas sprawiła, że znana wszystkim baśń nabrała nowego charakteru, stała się bardziej mroczna, wciągająca, niepokojąca i ekscytująca.
Główna bohaterka, Feyra, samodzielnie stara się wyżywić ojca i dwie...
Zachwycająca. Trzymająca w napięciu. Zaskakująca.
Te trzy słowa najlepiej moim zdaniem opisują "Koronę w mroku", drugi tom niezwykłego cyklu "Szklany Tron" opowiadającego o losach nastoletniej zabójczyni Calaeny Sardothien. Drugi tom odkrywa przed nami zaskakujące informacje, sprawia, że niejednokrotnie nie możemy przerwać czytania, ponieważ koniecznie musimy wiedzieć co...
Dziecko Odyna to książka po którą sięgnęłam z dużą ciekawością i kompletnie nie wiedząc czego się spodziewać. Nie znałam wcześniej Autorki, nie czytałam recenzji książki, ale już sama okładka wzbudziła moje zainteresowanie. Gdy zaczęłam czytać...przepadłam. Książka okazała się wciągająca, zaskakująca i zdecydowanie mogę ją polecić.
Główna bohaterka, Hirka, jest inna od...
"W pierścieniu ognia" to drugi tom cyklu Igrzyska śmierci, w którym poznajemy dalsze losy Katniss Everdeen. Dziewczyna która igra z ogniem musi w tej części zmierzyć się ze skutkami swoich brawurowych decyzji. Pozna również kto jest jej prawdziwym wrogiem.
Katniss nie cieszy się długo z upragnionego powrotu do domu, ponieważ razem z Peetą muszą wystąpić na obowiązkowym...
Wspaniała, pełna emocji i wzruszeń.
Trylogia Czarnego Maga dostarczyła mi wielu emocji i skutecznie oderwała mnie od rzeczywistości na długie godziny. Jej zakończeniem jest "wielki Mistrz" w którym ostatecznie dowiadujemy się jaka przyszłość czeka naszych bohaterów. Nie jest to jednak ostateczne rozstanie ze wszystkimi bohaterami Trylogii, ponieważ wielu z nich pojawia się...
Kiedy trylogia się kończy, ciężko ukryć swoje emocje. Świat, bohaterowie, historia... jak każdy Czytelnik nie mogę się doczekać wielkiego finału ale również nie chcę żeby to się kończyło.
"Wierna" to wielki finał trylogii 'Niezgodna". Akcja znów nabiera szybkości, bohaterowie dokonują ważnych wyborów i po raz kolejny decydują kto jest dobry a kto zły. O samej fabule można...
"Mroczny Zakątek" to książka o życiu dziewczyny, do której bardzo trudno się ustosunkować. Z jednej strony czujemy dużą sympatię dla Libby Day ale z drugiej nie jest ona typową,krystaliczną postacią. Wraz z rozwojem wydarzeń jej życie zaczyna się coraz bardziej komplikować a my razem z Libby próbujemy odtworzyć wydarzenia z najgorszego dnia jej życia. Ale po...
więcej Pokaż mimo to
Zaskakująca i wciągająca! To pierwsze słowa, które przychodzą mi na myśl, gdy myślę o "Malowanym człowieku". Jest to jedna z historii, które całkowicie pochłaniają Czytelnika i pozwalają mu zapomnieć o całym świecie.
W "Malowanym Człowieku" poznajemy historie ludzi żyjących w niebezpiecznych czasach, gdzie za dnia wrogiem może stać się inny człowiek a nocą nadchodzą...
Wciągająca. Zaskakująca. Rewelacyjna.
Te trzy słowa najlepiej określają "Pogromcę lwów". Ta niezwykle wyczekiwana przeze mnie książka nie zawiodła moich oczekiwań. Uwielbiam styl pisania Camilli Lackberg a mieszkańcy Fjallbacki są już dla mnie jak dobrzy znajomi. Kolejne spotkanie z nimi okazało się równie interesujące jak zawsze.
Tym razem historia rozpoczyna się od...
Jakie słowo najlepiej opisuje moje wrażenia po przeczytaniu "Rywalek"?
Zaskoczenie.
Dlaczego? To z pozoru historia jakich wiele, pełna miłosnych wzlotów i upadków. Dlaczego wiec warto po nią sięgnąć? Gdyż jest to książka, która naprawdę potrafi wciągnąć. Nie czytam masowo książek tego typu a historia młodej dziewczyny z biednej okolicy, Americi, która zostaje wybrana do...
Każda nowa książka Kinga wzbudza mój entuzjazm i z zaciekawieniem po nią sięgam. "Pan Mercedes" od razu mnie zaciekawił, chociaż szczerze mówiąc oczekiwałam jedynie ciekawiej książki. Zupełnie nie sądziłam, że tak bardzo mnie wciągnie a w końcu będę czytała coraz szybciej i szybciej żeby tylko dowiedzieć się co dalej.
King przedstawia nam historię emerytowanego policjanta...
"Cień wiatru" to jedna z tych książek do których chce się wracać. Często zdarza się tak, że czytając książkę po raz kolejny nie wywiera już ona na nas takiego dużego wrażenia. Z tą jest moim zdaniem inaczej. Powracając do niej,dajemy się całkowicie porwać magii Barcelony i jej sekretom.
Jaki jest "Cień wiatru"? Wzruszający, magiczny, wciągający.
To historia Daniela...
Nie jest to typowy horror Mistrza Kinga. To niezwykła opowieść, w której nie atakują nas przerażające stwory i czarna magia, ale i tak nie możemy się od niej oderwać. Nie warto nastawiać się do niej negatywnie "bo to nie horror", ale dać Cię ponieść urokowi Joylandu.
Głównym bohaterem jest Devin Jones, uczeń college'u, który przyjeżdża do parku rozrywki aby zarobić trochę...
"Fabrykantka aniołków" to wielowątkowa książka, która nie rozczaruje żadnego miłośnika kryminałów.
Wracamy po raz kolejny do Fjallbacki aby odkryć rodzinną tajemnicę młodej kobiety, która po latach, wraz z mężem wraca do swojego starego domu. Ktoś jednak zdaje się nie być zadowolonym z jej powrotu... Tak najkrócej można streścić fabułę książki Camilli Lackberg. To pozycja...
To bardzo intymna książka.
To książka o wielkiej, niezwykłej miłości, która nie miała bajkowego końca.
To opowieść o cierpieniu po stracie Ukochanego i budowaniu swojego życia na nowo...
King przedstawia nam historię wdowy Lisey, która postanawia się w końcu uporać z rzeczami zmarłego męża, sławnego pisarza. Staje się to okazją do przypomnienia sobie historii z...
Wspaniała książka dla wszystkich miłośników gotowania a także dla osób, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z kuchnią. Przepisy nie są zbyt trudne, są dostosowane do osób o różnych umiejętnościach gotowania. Produkty wykorzystywane przez Autora do gotowania są w większości dostępne w Polsce, lub można znaleźć ich zamienniki. Piękne zdjęcia sprawiają, że od razu chce...
więcej Pokaż mimo to