Opinie użytkownika
Bardzo dobra książka. Szczególnie podoba mi się pomysł na utworzenie świata na podstawie "Snu Nocy Letniej" i "Alicji w Krainie Czarów". Moim zdaniem,jest to idealna powieść dla młodzieży. Starszym czytelnikom być może aż tak bardzo nie przypadnie do gustu, ale wartka akcja, ciekawi bohaterowie z pewnością sprawią, że na swój własny sposób docenią "Żelaznego Króla".
Pokaż mimo toCzasami pisanie recenzji przychodzi mi z łatwością, ale są książki, których nie potrafię jednoznacznie ocenić. Tak właśnie było z „Wichrami Archipelgu” autorstwa Bradley’a P. Beaulieu, które są debiutem pisarza. Przeczytanie całej powieści zajęło mi prawie miesiąc. Czemu? Zawsze pochłaniałam książki w dzień, dwa, najwięcej w tydzień, dlaczego tym razem było inaczej? Powodów...
więcej Pokaż mimo to
„Gdzie Indziej” autorstwa Gabrielle Zevin to książka, która zafascynowała mnie swoim opisem. Niestety miałam ogromny problem ze znalezieniem jej na sklepowych półkach. Kiedy wreszcie mi się udało ją zakupić, z wielkim podekscytowaniem zabrałam się do czytania. Czy „Gdzie Indziej” sprostało moim oczekiwaniom?
Fabuła powieści rozgrywa się w czasach współczesnych....
Książki urban fantasy są ostatnimi czasy bardzo popularne. Jednak nie są to tytuły, które działają na korzyść tego stosunkowo nowego gatunku. Powieści o wampirach, bądź demonach spowodowały, że hasło urban fantasy kojarzy nam się z literaturą słabą, czytaną głównie przez „naiwne” nastolatki. Na szczęście nadal są pisarze, którzy nie odpuszczają tak łatwo i nie dają w pełni...
więcej Pokaż mimo to„Historyk” to książka za którą zabierałam się bardzo długo. Słyszałam o niej wiele dobrych opinii, ale fakt, że jest to książka pełna wątków historycznych wywoływał u mnie niechęć. W jaki sposób zabrałam się za „Historyka”? Nie pamiętam co mnie do tego skłoniło, ale nie pożałowałam swojej decyzji. Dzieło Elizabeth Kostovy zaskoczyło mnie, przeraziło a zarazem i...
więcej Pokaż mimo toAnne Bishop mogłabym nazwać moją ulubioną pisarką. Trylogia Czarnych Kamieni pochłonęła mnie i pozostawiła po sobie pewien niedosyt. Na szczęście autorka napisała inne książki, powiązane z postaciami i wątkami z trylogii. „Splątane Sieci” okazały się świetne, a w dodatku pełne mojej ulubionej bohaterki Surreal. „Serce Keller” również przypadło mi do gustu, ale mimo wszystko...
więcej Pokaż mimo to„Dom Nocy” to seria, która zaintrygowała mnie swoimi okładkami i tytułami. Po prostu rozbawiły mnie. Za pierwszą część wzięłam się z przekonaniem, że mam w rękach lekką i śmieszną powieść. Myliłam się. Już pierwszy tom udowodnił mi, że jest zupełnie inaczej. „Naznaczona” okazała się być nudna oraz wyjątkowo irytująca. Mimo to sięgnęłam po następne tomy. Postanowiłam, że...
więcej Pokaż mimo to„Dom Nocy” to seria, która zaintrygowała mnie swoimi okładkami i tytułami. Po prostu rozbawiły mnie. Za pierwszą część wzięłam się z przekonaniem, że mam w rękach lekką i śmieszną powieść. Myliłam się. Już pierwszy tom udowodnił mi, że jest zupełnie inaczej. „Naznaczona” okazała się być nudna oraz wyjątkowo irytująca. Mimo to sięgnęłam po następne tomy. Postanowiłam, że...
więcej Pokaż mimo to„Dom Nocy” to seria, która zaintrygowała mnie swoimi okładkami i tytułami. Po prostu rozbawiły mnie. Za pierwszą część wzięłam się z przekonaniem, że mam w rękach lekką i śmieszną powieść. Myliłam się. Już pierwszy tom udowodnił mi, że jest zupełnie inaczej. „Naznaczona” okazała się być nudna oraz wyjątkowo irytująca. Mimo to sięgnęłam po następne tomy. Postanowiłam, że...
więcej Pokaż mimo to
„Wszyscy mężczyźni mojego kota” autorstwa Karoliny Macios to książka, która zachęciła mnie paroma cytatami. Niektóre z nich mogliście zobaczycie na naszej stronie. Były zabawne, pełne sarkazmu i ironii. Jaka jest książka?
Fabuła rozgrywa się w Warszawie. Główna bohaterka Ada ma 32 lata oraz kota o imieniu Kastrat nienawidzącego mężczyzn. Pracuje jako fotograf i jest...
„W Dżungli Życia” to książka autorstwa Beaty Pawlikowskiej. Autorka jest znaną podróżniczką, prowadzącą w Radiu Zet audycję „Blondynka w Wielkim Mieście”. Jednak tym razem zamiast powieści podróżniczej otrzymujemy dzieło pełne refleksji, porad oraz informacji dotyczących życia Beaty Pawlikowskiej. Czy porady oraz refleksje są przydatne? Czy zmieniły mój sposób...
więcej Pokaż mimo to
„Jillian Westfield wyszła za mąż” to powieść nieznanej pisarki Allison Winn Scotch. Czy jej debiutancka książka okaże się kluczem do sukcesu i popularności? Czy warto zapamiętać jej nazwisko? Na te pytania odpowiem w recenzji ;).
Fabuła powieści jest bardzo dobra. Główna bohaterka Jillian ma ponad 30 lat, męża oraz dziecko. Mimo wszystko nie jest szczęśliwa. Jej malutka...
„Dobrani” to powieść autorstwa Ally Condie. Ostatnio książka zyskała na popularności, być może jest to skutek dosyć dużej reklamy, albo po prostu jej „fenomen”. Podczas czytania ciągle miałam wrażenie, że „Dobrani” są niesamowicie podobni do Igrzysk Śmierci, których jestem ogromną fanką. Czy dobrze to wpłynęło na moją ocenę?
Na samym początku chciałabym zwrócić uwagę na...
„Bez pożegnania” to bardzo popularna książka autorstwa Harlana Cobena, autora znanego z tytułów takich jak „Nie mów nikomu” oraz „Bez skrupułów”. Po raz drugi miałam okazję przeczytać jedną z książek Cobena. Poprzednia raczej nie przypadła mi do gustu, stwierdziłam, że jest prosta i nudna. Jak było tym razem?
Zacznijmy od krótkiego opisu fabuły. Główny bohater Will...
„Legendy Świata Wynurzonego” to kolejna trylogia autorstwa Lici Troisi. Muszę przyznać, że jestem ogromną fanką całej serii Świata Wynurzonego. Przeczytałam wszystkie książki i po prostu się w nich zakochałam. Zafascynowa umiejętnościami Lici Troisi sięgnęłam po Dziedziczkę Smoka, ale tutaj niestety się rozczarowałam, czyżby poziom jej książek gwałtownie spadł? Z lekką...
więcej Pokaż mimo to,,Wyklęta” to pierwszy tom nowej serii autorstwa Rachel Caine. Jednak tym razem zamiast wampirów i wilkołaków pojawiają się w niej dżiny. Z początku bardzo rozbawił mnie opis tej książki. Dżiny? To chyba jakiś żart. Ku mojemu zaskoczeniu „Wyklęta” okazała się być wyjątkowo przyjemną lekturą, a dżiny interesującymi stworzeniami. Czyżby powstawał nowy trend? Były wampiry,...
więcej Pokaż mimo to,,Nova Swing” autorstwa M. Johna Harrisona jest książką na którą czekałam bardzo długo. Zauważyłam ją przez przypadek i od razu zakochałam się w okładce. To wystarczyło, abym kupiła ją tuż po premierze. ,,Nova Swing” należy do bardzo popularnej serii Uczta Wyobraźni w której znajdują się tylko wyjątkowe, trudne tytuły. Miałam okazję się sama o tym przekonać, więc...
więcej Pokaż mimo to,,Niewidzialny Pierścień" to książka, która na początku jest wyjątkowo nudna. Przyzwyczaiłam się, że w poprzednich tomach akcja była dynamiczna i nie można było oderwać się od lektury. Na szczęście po kilkuset stronach zaczyna robić się interesująco. Jednak koniec nie był spektakularny. Brakowało mi tego szoku jak w przypadku poprzedniczek ,,Niewidzialnego Pierścienia",...
więcej Pokaż mimo toDrugi tom ,,Malowanego Człowieka" jest dobry, ale raczej niczym się nie wyróżnia. Szybko zapomnę o tej serii, nie zamierzam nawet sięgać po następne tomy.
Pokaż mimo to
Po raz drugi przeczytałam ,,Malowanego Człowieka". Wreszcie postanowiłam wziąć się za następne tomy. Moje zdanie na temat tej powieści się nie zmieniło. Nadal uważam ją za dobrą.
,,Malowany człowiek" to dobra książka. Jest dobra akcja, dobrzy bohaterowie, dobry język, dobra fabuła. Wszystko jest ,,dobre". Nie potrafię odnaleźć jakiś ogromnych mankamentów, ale również nie...