Opinie użytkownika
Jeśli ktoś szuka książki obyczajowej z elementami psychologii to wybór będzie dobry. Natomiast ja sięgnęłam po tę książkę, ponieważ chciałam przeczytać wciągający thriller psychologiczny, niestety- rozczarowałam się....
Pokaż mimo toNic dodać nic ująć... klimatyczny "Czynnik Diabła" Craig'a Russell'a wpisuje się bez wątpienia doskonale w obecnie panujący - pełen melancholii sezon jesienny. Bezsprzecznie wciągająca, a przy tym nieoczywista lektura. Serdecznie polecam - jak znalazł na mroczną połowę roku!
Pokaż mimo toBardzo dobra książka - pozwala utrwalić naturalne wewnętrzne reakcje każdego z nas- każdy ma granice, jednak często o nich zapominamy. Dzięki tej książce nie tylko o nich wiemy, lecz przede wszystkim stajemy się ich bardziej świadomi. Polecam - watro sobie przypomnieć o...sobie samym... nie zapominając przy tym również o innych. Przewodnik napisany przez Nancy Levin to...
więcej Pokaż mimo toSzczerze? spodziewałam się, że autor zawrze w niniejszej publikacji de facto więcej paranormalnych historii. Tak czy inaczej daję solidną 6 za całokształt - samo napisanie książki to nie lada wyzwanie, a już tym bardziej o tak " kłopotliwej" tematyce, gdzie "wszyscy zatrzaskują drzwi przed nosem"....
Pokaż mimo toTo było moje pierwsze spotkanie z tą autorką. Książkę bardzo szybko się czyta jej treść jest również wciągająca, ale... czegoś mi zabrakło. Nie żałuje spędzonego czasu w towarzystwie książki Jenny Blackhurst " Czarownice nie płoną" jednak to spotkanie nie zachęciło mnie na tyle, aby sięgać po kolejne historie z pod pióra tej pisarki.
Pokaż mimo toJakiś czas temu w moje ręce wpadła książka autorstwa Daniela Keysa „Człowiek o 24 twarzach”, która od czasu wydania budziła nie małe kontrowersje. Dlaczego? Otóż historia opisana na kartach tej publikacji wydarzyła się naprawdę pod koniec lat siedemdziesiątych ubiegłego wieku i dotyczy postaci Williama Stanley’a Milligana uchodzącego za najcięższy przypadek rozszczepienia...
więcej Pokaż mimo toZapraszam do wysłuchania mojej opinii na temat książki "DMT- Molekuła Duszy " autorstwa Rick"a Strassman"a
Pokaż mimo toPo przeczytaniu książki "Demonolodzy" sięgnęłam również po " Nawiedzenia - historie prawdziwe. Mimo, że obie zostały napisane przez dwóch różnych autorów nie sądziłam, że tak bardzo będą się różnić pod względem "jakości". Jak widać mianownik wspólny czyli bazowanie na osobach Ed'a i Lorraine Worren"ów to zdecydowanie za mało by odnieść sukces. Niestety w moim odczuciu...
więcej Pokaż mimo to„ W umyśle mordercy” autor dokładnie i wnikliwie bada mroczną bez wątpienia pokrętną logikę kierującą działaniami seryjnych morderców. Czytelnik odnajdzie tutaj 21 budzących autentyczną grozę historii, które wydarzyły się naprawdę. Dzięki nietypowej formie książki w postaci powieści można odnieść wrażenie jak gdyby było się biernym i niestety bezradnym obserwatorem...
więcej Pokaż mimo toKsiążka " Czary. Jak być wspólczesną wiedźmą" Stanowi zarówno dobre wprowadzenie dla osób, które dopiero zaczynają kroczyć ścieżką czarostwa jak i dla tych, którzy już mają jakieś pojęcie w tym temacie. Powyższa publikacja to podręczne mini kompendium wiedzy o czarostwie. Dla osób początkujących będzie dobra, ponieważ nakreśla w bardzo zrozumiały sposób pewne kwestie, które...
więcej Pokaż mimo toDziś kilka zdań o jednym z moich ulubionych tematów jaki jest mnie wstanie wciągnąć bezreszty zwłaszcza jeśli chodzi o literaturę, a mowa będzie o psychopatach a dokładnie rzecz biorąc jak, już pewnie widzicie po tytule tego filmu o książce Kevina Duttona pt."Mądrość psychopatów".Przyznam szczerze że podchodziłam do tej książki z lekkim przymróżeniem oka gdyż już sama...
więcej Pokaż mimo toWstyd się przyznać, ale to moje pierwsze spotkanie z tym autorem... lecz z pewnością nie ostatnie. Książka wciągneła mnie bez reszty, autentycznie nie mogłam się od niej oderwać. Autor tak zgrabnie lawirował historią, że momentami sama nie wiedziałam jaki ostatecznie bedzie jej finał, co tylko powodowało, że z każdą stroną byłam coraz bardziej ciekawa co dalej się wydarzy...
więcej Pokaż mimo to
Szczerze mówiąc nie powiedziałabym ,że to kryminał który trzeba przeczytać albo warto...ot tak dobra książka z braku laku albo na podróż.
ODDAM KSIĄŻKĘ W DOBRE RĘCE :
https://allegro.pl/oferta/oddam-mila-ksiezycowego-swiatla-j-nowa-8067650613
Sięgając po najnowszą książkę Przemysława Semczuka nie ukrywam, że miałam naprawdę spore oczekiwania i nie zawiodłam się, widać, że autor naprawdę dobrze odnajduje się w tematyce seryjnych morderców powojennej Polski. Również tym razem krok po kroku mamy okazję w raz z autorem prześledzić całą historię dosłownie od podszewki. Karol Kot znany również jako Wampir z Krakowa...
więcej Pokaż mimo to
To moje drugie spotkanie z twórczością Tess Gerritsen mimo, że poprzednią książkę czytałam dość dawno temu, to nazwisko autorki zapadło mi tak mocno w pamięć, iż postanowiłam sięgnąć po "Skalpel".
"Skalpel" to naprawdę rewelacyjny kryminał medyczny łączący w sobie wszystko to, co najlepsze dla tego gatunku literackiego.
Duża dawka napięcia, wciągająca bez reszty fabuła,...
Tym razem chciałabym się z wami podzielić moją opinią i refleksjami na temat najnowszej książki autorstwa Grzegorza Głuszaka "25 lat niewinności"
I tym samym przybliżyć historię Tomasza Komendy, ale chyba nie ma w Polsce osoby, która nie słyszała by choć pobieżnie z mediów czy prasy o niesprawiedliwym losie jaki spotkał właśnie Tomasza Komendę, choć szczerze mówiąc...
Yule to kolejna część z serii sabaty, wcześniej już miałam okazje przeczytać i napisać parę słów o sabacie Mabon. Tak jak w poprzedniej części czytelnik poznaje i zgłębia historie sabatu, a także metody jego celebracji, lecz tym razem jak nie trudno się domyślić dotyczą one Yule. Układ książki jest dokładnie taki sam,opisane zostały tu między innymi stare oraz nowe...
więcej Pokaż mimo to