forum Grupy użytkowników Świat książek
Najlepsza, jak na razie
odpowiedzi [42]
Ethan Frome Lady Audley's Secret Mapa czasu Kot w stanie czystym Stulecie detektywów Złe towarzystwo
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Od początku tego roku nie trafiłam jeszcze na książkę, która dosłownie zwaliłaby mnie z nóg, ale jako dotychczasowego faworyta obstawiam:
Zimowy monarcha
Z ostatnich 4 miesięcy najbardziej podobały mi się:
Mapa czasu
Dziecko śniegu
Amerykańscy bogowie
Misery
Jej wszystkie życia
Złodziejka książek
Hyperion
Byłem asystentem doktora Mengele
Beksińscy. Portret podwójny Hobbit, czyli tam i z powrotem Tonąca dziewczyna Pan Lodowego Ogrodu - tom I
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
W zasadzie do tej pory nie zawiodłam się na żadnej i wszystkie jakie przeczytałam przez te 4 miesiące okazały się strzałem w 10! :)
Więc ciężko mi wybrać najlepsze... może spróbuję jednak coś wyróżnić... hmm..:
na pewno Joyland - kocham po prostu tę książkę!
dalej niech będzie Czerwień Rubinu ,...
Nagle pukanie do drzwi
Domofon - do dziś chodzi mi po głowie, teraz czytam Uwikłanie autora
Baśniarz
Osobliwy dom pani Peregrine - może nie 'najlepsza', ale...