Opinie użytkownika
Kolejna przeczytana książka napisana przez Johna Green'a do kolekcji... W dodatku napisana w duecie z Davidem Levithan'em.
Kupując ją byłem święcie przekonany, że zwali mnie z nóg tak samo jak "W śnieżną noc" i całkiem niewiele sie pomyliłem.
"Will Grayson, Will Grayson" zdecydowanie jest lekturą godną uwagi nie tylko młodzieży, ale także osób starszych. Opowiada ona o...
"Norwegian Wood" to jedna z książek mojego ulubionego autora, którym jest Murakami Haruki.
Czytałem większość jego książek w oryginale, jednak polskie tłumaczenia też wcale nie są takie złe.
Ale wracając do samej powieści... Czytając "Norwegian Wood" kilka razy się popłakałem. Ta książka była tak bardzo smutna, że nie wiedziałem kiedy dokładnie ją czytać. W końcu...
Smutna książka, którą na urodziny kupiła mi koleżanka z klasy...
Króciutka, nie skomplikowana i napisana bardzo lekkim piórem.
Idealna na wiosenne popołudnia, ewentualnie na deszczowe, jesienne wieczory.
Polecam wszystkim, którzy lubią takie spokojne i delikatne książki, których treść nie jest tak bardzo ciężka jak innych dramatów w literaturze współczesnej...
Bardzo dobra książka o przyjaźni, miłości i II wojnie światowej pokazanej od drugiej strony.
Bardzo podoba mi się sam narrator książki, którzy jest nadzwyczaj nietypowy i chyba po raz pierwszy się spotkałem z tak oryginalnym obserwatorem.
Powieść podobała mi się z tego powodu, że II wojna światowa została pokazana ze strony Niemiec, wtedy jeszcze III Rzeszy.
Ogółem fabuły...
"W pustyni i w puszczy" była jedną z lektur, do których przeczytania zostałem zmuszony przez rodziców.
Zmuszali mnie do czytania 50 stron dziennie, a potem mnie z nich odpytywali...
Dawno nie przeczytałem TAK NUDNEJ książki. Same opisy, prawie zero akcji i nic się nie dzieje.
Moim zdaniem książka nudna jak flaki z olejem, a nawet nudniejsze.
Staś i Nel to postacie, o...
Jedna z niewielu lektur, które przeczytałem w podstawówce...
Nie pamiętam wiele z tej książki, ale pamiętam, że bardzo mi się podobała. Przeczytałem ją w ciągu jednego dnia, ale na końcówce się wtedy zgubiłem.
Zenek był coś dziwnym bohaterem, chociaż o Uli nie wspomnę.
Dobra książka dla dzieciaków z podstawówki, chociaż może nawet nie tylko...?
Jeśli chodzi o lektury z...
Bardzo dobry kryminał, ciągle trzymający w napięciu.
Ja do samego końca nie byłem pewien, kto jest mordercą, dopóki nie został on pokazany na samym końcu.
Dostałem tą książkę, kiedy będąc na wymianie międzyszkolnej nie miałem ani jednej ciekawej książki do przeczytania. Wtedy dostałem "Szkołę zbrodni", którą pochłonąłem w niecałe dwa tygodnie.
Bardzo podoba mi się klimat...
Nie znoszę Trudi Canavan!
Mimo iż Trylogia Czarnego Maga, wcale nie jest najgorszą książką, to nie znoszę autorki. Za bardzo skupia się na głównej bohaterce, która za każdym razem stara się być JESZCZE lepsza, chociaż pomysł wcale nie jest taki zły. Ba! Jest świetny.
Ceryni od razu podbił moje serce. Po prostu zacząłem go uwielbiać, czytając wszystkie trzy księgi. Tak...
Jest jedna z lepszych książek Agathy Christie...
Czytając "Samotny dom" jako lekturę w gimnazjum, stwierdzałem, iż był to całkiem niezły kryminał. Przez całą książkę zastanawiałem się kto jest mordercą, a na samym końcu i tak okazało się, że nie trafiłem. Najbardziej oczywista osoba w całej książce nie przyszła mi do głowy.
Sam detektyw Poirot rozśmieszał mnie za każdym...
Książka nudna, monotonna i nieciekawa...
Lepszą pozycją o narkomanach były nawet "Dzieci z dworca ZOO", niż to coś~
Nie polecam, chyba iż ktoś jest masochistą i lubi się męczyć z takimi książkami.
ZAKOCHAŁEM SIĘ W TEJ KSIĄŻCE!!!
"Kamienie na szaniec" to książka, która sprawiła, że się popłakałem dwa razy. Podczas śmierci Jana Bytnara i Tadeusza Zawadzkiego. Pokazała mi jak ciężkie były to czasy, w których żyli Zośka, Rudy i Alek...
Ta powieść podbiła moje serce po pierwszym rozdziale. Czasy II wojny światowej są pokazane w sposób, w jaki żadnemu innemu autorowi nie...
"Drżenie" jest jedną z niewielu książek, które toleruję...
Ludzie zmieniają się w wilki, gdy tylko robi się im zimno. Naprawdę genialny pomysł!
Ale romans jak dla mnie za prosty. Banalny. Nudny.
Fabuła całkiem ciekawa, i to jedna z niewielu rzeczy, które dodają plusa tej książce. Następnym są postacie, ponieważ niemalże czułem się jak Sam. Jesteśmy prawie identyczni, nie...
"Facet z prostą instrukcją obsługi"... Nie jest to tytuł, który zachęca chłopaków do czytania...
A ja mimo wszystko się skusiłem i trochę żałuję. Znaczy główna bohaterka. Zgaga była nudna, irytująca i dziiiiiiiwna. Natomiast panowie byli nadzwyczaj śmieszni, ale wydali mi się troszeczkę zbyt stereotypowi~
Fabuła sama w sobie śmieszna, pomysłowa i całkiem ciekawa.
Faktycznie...
"Bestia"...
To książka, która nie sprawiła, że miałem ochotę zagłębiać się w niej jeszcze bardziej. Taka po prostu inna wersja "Pięknej i Bestii". W naszych czasach...
Jest zepsuty / rozpieszczony nastolatek? Jest! Jest brzydka, przeciętna dziewczyna? Jest! Dziwaczna wiedźma? TEŻ JEST!
Moim zdaniem postacie są za bardzo przerysowane, męczyły mnie jak nigdy i cała fabuła...
"Tunele" przeczytałem właśnie po raz drugi...
Chociaż wcześniej oceniłem je bardzo słabo, teraz bardzo mi się spodobały. Możliwe, że wcześniej byłem po prostu za młody i nie rozumiałem kilku rzeczy w tej książce... Wiem, że to bardzo dziwnie brzmi, sądząc po tym, że książka jest przeznaczona dla czytelników kilka lat ode mnie młodszych...
Ale wracając do samej treści...
Za długo się z nią męczyłem...
Nudna, bez żadnych zaskakujących zwrotów akcji, za dużo monotonności...
A może po prostu jestem na nią za stary...?
W każdym bądź razie szybko do niej nie wrócę. NA PEWNO!
TA KSIĄŻKA JEST ŚWIETNA!!!
"Galop '44" jest jedną z najlepszych książek jakie czytałem...
Jako iż interesują się historią, a przede wszystkim II Wojną Światową, ta powieść sprawiła, że miałem ochotę czytać ją jeszcze raz, jeszcze raz i jeszcze raz. Wielokrotnie zastanawiałem się nad losami bohaterów, czasem już nawet bałem się o nich...
Jeśli chodzi o postacie to...
"Papierowe miasta" mnie nie porwały...
Już od prologu znienawidziłem główną bohaterkę, jaką była Margo Roth Spiegelman... Moim zdaniem była ZBYT idealna... BA! Jej nie dało się nic zarzucić... Dziewczyna wiedziała wszystko, umiała wszystko i uwielbiała uciekać z domu...
A zakochany w niej po uszy Quentin widział w niej kilkanaście twarzy innych Margo... Biedak był albo zbyt...
Ta książka jest świetna!
"W śnieżną noc" jest jedną z książek, które mogę polecić każdemu kto uwielbia romanse z dużą nutą humoru...
Wszystkie trzy opowieści w jakiś sposób się ze sobą łączą, tworząc na sam koniec logiczną całość.
Mi najbardziej przypadło do gustu opowiadanie napisane przez Johna Greena, które jest drugie w kolejności podczas czytania.
Pojawiają się...