Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Psychologiczne mechanizmy reklamy

Wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
7 (63 ocen i 5 opinii) Zobacz oceny
10
2
9
6
8
11
7
26
6
10
5
6
4
1
3
1
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
83-89120-66-6
liczba stron
256
słowa kluczowe
reklama, psychologia
kategoria
popularnonaukowa
język
polski
dodała
Reyka

Książka jest bardzo dobrze napisana, językiem prostym,jasnym, (...) barwnym, pełnym przykładów i anegdot przemawiających do wyobraźni czytelnika i zapadająca w pamięć. Czyta się ją "jednym tchem". Nie jest to książka banalna. Ma ona zdecydowaną wartość naukową, odwołuje się do wyników najnowszych badań z zakresu psychologii reklamy, marketingu, zachowań konsumencjkich i samej psychologii....

Książka jest bardzo dobrze napisana, językiem prostym,jasnym, (...) barwnym, pełnym przykładów i anegdot przemawiających do wyobraźni czytelnika i zapadająca w pamięć. Czyta się ją "jednym tchem". Nie jest to książka banalna. Ma ona zdecydowaną wartość naukową, odwołuje się do wyników najnowszych badań z zakresu psychologii reklamy, marketingu, zachowań konsumencjkich i samej psychologii. Ważne jest również to, że mimo psychologicznej perspektywy autor koncentruje się na aspektach przydatnych dla praktyków.

z recencji wydawniczej dr Dominiki Maison

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (194)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 64
Krzysztof | 2015-11-21
Na półkach: Posiadam, Przeczytane
Przeczytana: 20 listopada 2015

Jak dla mnie to prawdziwa perełka.

Autor przedziera się przez setki badań na temat wpływu reklamy i przedstawia najważniejsze z nich w przystępnej formie.

Jest tam wszystko co pracownik działu reklamy widzieć musi - samo mięso!

Oczywiście każdy z poszczególny wątków można drążyć jeszcze bardziej, ale już ta pozycja daje bardzo dobry przegląd psychologicznych aspektów reklamy.

Poza tym sam autor wydaje się bardzo sympatyczną osobą.
Jego poczucie humoru i skromność sprawiają, że czyta się z przyjemnością.

Zdecydowanie polecam!

książek: 80
Marjory | 2013-08-31
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 2013 rok

Muszę przyznać, że ta książka była dla mnie mało odkrywcza. Z pewnymi rzeczami nawet się nie zgadzam i mam ku temu podstawy. Ale do innych mnie zainspirowała, natchnęła; pozwoliła pewne kwestie uporządkować. Mało było jednak treści, z którymi nie spotkałam się wcześniej, przy okazji lektury innych książek. Napisanych, szczerze mówiąc, o wiele ciekawiej.

Psychologiczne mechanizmy reklamy nie są typowym podręcznikiem. Jednak sposób złożenia tej książki może przerażać. Jest iście encyklopedyczny. Choć z drugiej strony może i czasem wygodniej się ją dzięki temu czyta (na każdej stronie są dwie kolumny tekstu - jak w encyklopedii).

To co mi się bardzo podobało, to między innymi wielość badań, na które powołuje się autor, potwierdzających poszczególne mechanizmy. Było to dla mnie wartościowe, gdyż nawet jeśli mowa była o czymś, z czym zetknęłam się już wielokrotnie w innych książkach, to nie posiadałam dokładnej wiedzy na temat danego badania. Dla mnie to było istotne...

książek: 7
WorkForIt | 2013-07-01
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 30 czerwca 2013

Rewelacyjna książka! W zabawny sposób przedstawia tony faktów i zagadnień z których nawet wielu profesjonalistów nie zdaje sobie sprawy. Bardzo przyjemnie się ją pochłania, jest napisana po ludzku przedstawia rzeczowe fakty z empirycznych doświadczeń. Niejeden sucho napisany podręcznik do reklamy jej nie dorównuje.

książek: 254
Rafał | 2016-05-27
Przeczytana: 27 maja 2016

Świetny przekrój najistotniejszych aspektów dotyczących współczesnej reklamy. Przede wszystkim cieszy fakt, iż autor podaje mnóstwo praktycznych badań i przykładów, więc nie jest to książka przeteoretyzowana. Polecam ją każdemu kogo interesują elementy perswazji we współczesnym świecie. Uważasz, że reklama nie ma na Ciebie wpływu? Wiedz więc, że tak samo uważa... większość populacji. A jednak pozostaje ona skuteczna. A o tym dlaczego tak się dzieje można przeczytać w tej skromnej acz jednocześnie bogatej w treść książce.

książek: 10
kowkris | 2014-02-22
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 03 marca 2014

Po prostu rewelacja. Goraco polecam.

książek: 48
Ania | 2016-11-21
Na półkach: Przeczytane
książek: 1098
vampireheart | 2016-05-11
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 11 maja 2016
książek: 139
Klaudia | 2016-04-09
Na półkach: Przeczytane
książek: 60
Łukasz kruszewski | 2016-01-02
Na półkach: Marketing, Przeczytane
książek: 367
Sylwia Jędrzejewska | 2015-12-29
Na półkach: Psychologiczne, Przeczytane
Przeczytana: styczeń 2016
zobacz kolejne z 184 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd