Psychologiczne mechanizmy reklamy
256 str.
4 godz. 16 min.
- Kategoria:
- popularnonaukowa
- Wydawnictwo:
- Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne (GWP)
- Data wydania:
- 2005-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2005-01-01
- Liczba stron:
- 256
- Czas czytania
- 4 godz. 16 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 83-89120-66-6
- Tagi:
- reklama psychologia
Książka jest bardzo dobrze napisana, językiem prostym,jasnym, (...) barwnym, pełnym przykładów i anegdot przemawiających do wyobraźni czytelnika i zapadająca w pamięć. Czyta się ją "jednym tchem". Nie jest to książka banalna. Ma ona zdecydowaną wartość naukową, odwołuje się do wyników najnowszych badań z zakresu psychologii reklamy, marketingu, zachowań konsumencjkich i samej psychologii. Ważne jest również to, że mimo psychologicznej perspektywy autor koncentruje się na aspektach przydatnych dla praktyków.
z recencji wydawniczej dr Dominiki Maison
Dodaj do biblioteczki