rozwiń zwiń
Krzysztof

Profil użytkownika: Krzysztof

Nie podano miasta Nie podano
Status Czytelnik
Aktywność 8 lata temu
61
Przeczytanych
książek
64
Książek
w biblioteczce
25
Opinii
70
Polubień
opinii
Nie podano
miasta
Nie podano
Dodane| Nie dodano
Ten użytkownik nie posiada opisu konta.

Opinie


Na półkach: ,

Za mało konkretów, za dużo lania wody...

Niestety książka ma na prawdę mało wspólnego z marketingiem, a mówienie, że marketing to zarządzanie jest przesadą.

Moim zdaniem marketing powinien wpływać na zarządzanie, ale nie może być mu równy.

Generalnie znajdziemy tutaj wiele teorii Druckera z jego różnych książek na temat zarządzania i próbę przełożenia tych wniosków na marketing.

Osobiście oczekiwałem sensowniejszego...

Najlepszą lekcją jaką może dać ta książka na temat marketingu jest skuteczna metoda promocji wydawniczej: Wykorzystaj znane nazwiska

Przedmowa: Kotler
Treść na podstawie przemyśleń: Druckera

Sprzedaż gwarantowana ;)

Za mało konkretów, za dużo lania wody...

Niestety książka ma na prawdę mało wspólnego z marketingiem, a mówienie, że marketing to zarządzanie jest przesadą.

Moim zdaniem marketing powinien wpływać na zarządzanie, ale nie może być mu równy.

Generalnie znajdziemy tutaj wiele teorii Druckera z jego różnych książek na temat zarządzania i próbę przełożenia tych wniosków na...

więcej Pokaż mimo to


Na półkach: ,

Nic ciekawego.

Autor pisze o oczywistych sprawach tak jakby odkrywał Amerykę i kolejny cód świata. Testowanie produktu przed wypuszczeniem na rynek i ciągle doskonalenie to już standard, od dawna i nie wiem skąd ten zachwyt.

Poza tym oczywistym jest, że marketing ewoluuje. Dzieje się tak od powstania tej dyscypliny, a hakowanie wzrostu ma więcej wspólnego z zagrywkami wizerunkowymi tegoż "hakera" niż z profesjonalnym marketingiem.

Nic ciekawego.

Autor pisze o oczywistych sprawach tak jakby odkrywał Amerykę i kolejny cód świata. Testowanie produktu przed wypuszczeniem na rynek i ciągle doskonalenie to już standard, od dawna i nie wiem skąd ten zachwyt.

Poza tym oczywistym jest, że marketing ewoluuje. Dzieje się tak od powstania tej dyscypliny, a hakowanie wzrostu ma więcej wspólnego z zagrywkami...

więcej Pokaż mimo to


Na półkach: ,

Moja ocena: Bardzo dobra :-)

Duża dawka wiedzy z zakresu Public Relations w social media.
Autorka przedstawia konkretne techniki pozwalające zapanować na trudnymi sytuacjami. Jest też trochę ogólnej wiedzy o mediach społecznościowych. To w pierwszej części.

W drugiej jest to co lubię najbardziej - konkretne przykłady kryzysów z komentarzem ekspertów. Dzięki temu można poznać różne spojrzenia na ciekawe problematyczne przypadki.

Przyjemnie się czytało i duża porcja wiedzy.

Minusy:
Trochę przytłoczyło mnie częste punktowanie najważniejszych zaleceń, które trzeba wykonać. Było tego trochę za dużo. Trudno zapamiętać nową wiedzę w ten sposób. Szczegółowe opisy na konkretnych przykładach byłoby łatwiej przyswoić. Ale to nic, zawsze można wrócić do książki.

Polecam!

Moja ocena: Bardzo dobra :-)

Duża dawka wiedzy z zakresu Public Relations w social media.
Autorka przedstawia konkretne techniki pozwalające zapanować na trudnymi sytuacjami. Jest też trochę ogólnej wiedzy o mediach społecznościowych. To w pierwszej części.

W drugiej jest to co lubię najbardziej - konkretne przykłady kryzysów z komentarzem ekspertów. Dzięki temu można...

więcej Pokaż mimo to

Więcej opinii

Aktywność użytkownika Krzysztof

z ostatnich 3 m-cy

Tu pojawią się powiadomienia związane z aktywnością użytkownika w serwisie


statystyki

W sumie
przeczytano
61
książek
Średnio w roku
przeczytane
4
książki
Opinie były
pomocne
70
razy
W sumie
wystawione
61
ocen ze średnią 6,4

Spędzone
na czytaniu
256
godzin
Dziennie poświęcane
na czytanie
3
minuty
W sumie
dodane
0
cytatów
W sumie
dodane
0
książek [+ Dodaj]