Profil użytkownika: Krzysztof
miasta Nie podano
Biblioteczka
Opinie
Za mało konkretów, za dużo lania wody...
Niestety książka ma na prawdę mało wspólnego z marketingiem, a mówienie, że marketing to zarządzanie jest przesadą.
Moim zdaniem marketing powinien wpływać na zarządzanie, ale nie może być mu równy.
Generalnie znajdziemy tutaj wiele teorii Druckera z jego różnych książek na temat zarządzania i próbę przełożenia tych wniosków na...
Nic ciekawego.
Autor pisze o oczywistych sprawach tak jakby odkrywał Amerykę i kolejny cód świata. Testowanie produktu przed wypuszczeniem na rynek i ciągle doskonalenie to już standard, od dawna i nie wiem skąd ten zachwyt.
Poza tym oczywistym jest, że marketing ewoluuje. Dzieje się tak od powstania tej dyscypliny, a hakowanie wzrostu ma więcej wspólnego z zagrywkami...
Moja ocena: Bardzo dobra :-)
Duża dawka wiedzy z zakresu Public Relations w social media.
Autorka przedstawia konkretne techniki pozwalające zapanować na trudnymi sytuacjami. Jest też trochę ogólnej wiedzy o mediach społecznościowych. To w pierwszej części.
W drugiej jest to co lubię najbardziej - konkretne przykłady kryzysów z komentarzem ekspertów. Dzięki temu można...
Aktywność użytkownika Krzysztof
Tu pojawią się powiadomienia związane z aktywnością użytkownika w serwisie
statystyki
przeczytano
przeczytane
pomocne
wystawione
na czytaniu
na czytanie