Myst. Księga Atrusa
296 str.
4 godz. 56 min.
- Kategoria:
- fantasy, science fiction
- Tytuł oryginału:
- Myst
- Wydawnictwo:
- Prószyński i S-ka
- Data wydania:
- 1996-12-02
- Data 1. wyd. pol.:
- 1996-12-02
- Liczba stron:
- 296
- Czas czytania
- 4 godz. 56 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 8386868783
- Tłumacz:
- Paweł Lipszyc
- Tagi:
- myst
D'ni to lud, który przez sześćdziesiąt tysięcy lat tworzył niezwykłą kulturę. Atrus jest ostatnim potomkiem D'ni. Odkrywa niesamowity świat swoich przodków. Państwo D'ni zginęło wiele lat przed jego urodzeniem, jednak stworzone przez nich dzieła żyją nadal.
Kontynuacją Księgi Atrusa jest Księga Ti'any.
Myst, fantastyczna gra multimedialna, odniosła ogromny sukces - jest najlepiej sprzedającym się CD-ROM-em lat dziewięćdziesiątych. Fanów Mysta przyciąga niezwykły, magiczny świat, który mogą dzięki niej odkrywać. Książka nie jest opisem gry, ale powieścią osadzoną w świecie, który możecie oglądać na ekranach komputerów, grając w Myst.
[opis wydawcy]
Dodaj do biblioteczki
Porównaj ceny
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Szukamy ofert...
Mogą Cię zainteresować
Oceny
Książka na półkach
- 100
- 37
- 28
- 5
- 3
- 2
- 2
- 1
- 1
- 1
Opinia
Ile straconych nocy na rozwiązywaniu zagadek. Ile wyrwanych włosów podczas trudnego procesu myślenia nad nimi. I to za marną chwile tryumfu, i następną jeszcze gorszą zagadkę do odgadnięcia. Ale się udało, przeszedłem. Druga część jeszcze lepsza. Całe szczęście, że jeszcze wtedy nic nie wiedziałem o solucjach, bo bym się chyba złamał. A teraz dorwałem się do książki i jakiż srogi zawód mnie spotkał.
W grze było wszystko atmosfera, miejsce, pomysł, historia no i te widoki. A w książce zabrakło wszystkiego. Czy naprawdę trzeba było stworzyć, na podstawie czegoś tak fantastycznego, taką ramotę. Z książki niby mamy się dowiedzieć co się wydarzyło przed grą. Ale praktycznie niczego się nie dowiadujemy, ani co się w końcu stało w D'ni. Ani jak zginęli wszyscy mieszkańcy. Dostajemy marną opowiastkę o skonfliktowanej rodzinie. Stworzenie scenariusza do gry, to nie to samo co napisanie książki. Twórcy gry powinni to zlecić jakiemuś rzemieślnikowi pisarskiemu, co wyszłoby tylko na dobre powieści. Pamiętacie krajobrazy z gry, coś niesamowitego. W książce są rysunki, i to jest jeszcze gorsze od treści. Takie coś co tam jest jako rysunek, to ja nazywam maziają. Te rysunki tworzy Atrus, tak ten z gry, i jeśli tak jest, jak mu się udawało stworzyć tak piękne wieki.
Tylko przez wielki sentyment do Myst, Uru, Exile, Revelation, które to na zawsze zajęły miejsce na mojej półce z grami, daje tej książce 5/10 choć wiem, że na to nie zasługuje.
Ile straconych nocy na rozwiązywaniu zagadek. Ile wyrwanych włosów podczas trudnego procesu myślenia nad nimi. I to za marną chwile tryumfu, i następną jeszcze gorszą zagadkę do odgadnięcia. Ale się udało, przeszedłem. Druga część jeszcze lepsza. Całe szczęście, że jeszcze wtedy nic nie wiedziałem o solucjach, bo bym się chyba złamał. A teraz dorwałem się do książki i jakiż...
więcej Pokaż mimo to