Skuteczna reklama na Linkedin
W zamyśle LinkedIn powstał jako miejsce nawiązywania kontaktów zawodowo-biznesowych. Nie jest tak popularny jak Facebook, nie ma takiej siły rażenia jak Twitter, a jednak - konta na LinkedInie ma dziś 700 milionów osób, a 40% z nich wędruje po stronach serwisu kilka razy dziennie. Mimo to LinkedIn wciąż jest niedoceniany przez reklamodawców. Panuje opinia, że reklama na nim jest droga, trudna do ustawienia i nieskuteczna, a sam serwis nie jest przyjazny firmom, które chciałyby powierzyć mu swój budżet promocyjny.
Nic bardziej mylnego!
Jeśli chcesz dotrzeć z informacją o swoich produktach lub usługach do konkretnych biznesowych odbiorców, czyli właścicieli firm i kadry zarządzającej przedsiębiorstw - LinkedIn powinien być Twoim pierwszym wyborem, jeśli chodzi o portale społecznościowe. Musisz oczywiście zacząć od skutecznej komunikacji: założyć konto firmowe i regularnie publikować ciekawe treści. Jednak bez wykorzystywania mechanizmów reklamowych szybko stracisz kontrolę nad zasięgami. By temu zapobiec, skorzystaj z panelu reklamowego LinkedIna:
- Dotrzyj z przesłaniem do właściwych osób
- Zrealizuj założone cele biznesowe
- Wygeneruj nowe leady
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 10
- 10
- 6
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Ciężko tu znaleźć jakąś prawdę objawioną czy inne nigdzie wcześniej nie publikowane sekrety reklamy na LinkedInie, choć to nadal niewątpliwie dobry poradnik na początek.
Ostatecznie zostawia z lekkim niedosytem z tego względu, że od kogoś tak doświadczonego w tej kwestii jak Pan Jabłoński z pewnością można by oczekiwać nieco więcej niż podstawowe instrukcje.
Ciężko tu znaleźć jakąś prawdę objawioną czy inne nigdzie wcześniej nie publikowane sekrety reklamy na LinkedInie, choć to nadal niewątpliwie dobry poradnik na początek.
Pokaż mimo toOstatecznie zostawia z lekkim niedosytem z tego względu, że od kogoś tak doświadczonego w tej kwestii jak Pan Jabłoński z pewnością można by oczekiwać nieco więcej niż podstawowe instrukcje.
Książka średnio przydatna dla osoby, która ma jakiekolwiek pojęcie na temat reklamy na LinkedIn. Bardzo dużo podstawowych informacji, które niewątpliwie przydadzą się Juniorom.
Książka średnio przydatna dla osoby, która ma jakiekolwiek pojęcie na temat reklamy na LinkedIn. Bardzo dużo podstawowych informacji, które niewątpliwie przydadzą się Juniorom.
Pokaż mimo toNiepozorna, cieniutka książeczka, a tyle praktycznej wiedzy. Gorąco polecam. Zrozumiałe napisana i przejrzysta. Dzięki temu, już w trakcie ustalania kampanii, będzie można szybko wrócić do najważniejszych fragmentów.
Niepozorna, cieniutka książeczka, a tyle praktycznej wiedzy. Gorąco polecam. Zrozumiałe napisana i przejrzysta. Dzięki temu, już w trakcie ustalania kampanii, będzie można szybko wrócić do najważniejszych fragmentów.
Pokaż mimo to