rozwińzwiń

Zrozumieć marketing

Okładka książki Zrozumieć marketing Artur Jabłoński, Marek Piasek
Okładka książki Zrozumieć marketing
Artur JabłońskiMarek Piasek Wydawnictwo: Twój Biznes od Podstaw biznes, finanse
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Twój Biznes od Podstaw
Data wydania:
2022-06-15
Data 1. wyd. pol.:
2020-12-01
Język:
polski
ISBN:
9788328393097
Średnia ocen

6,4 6,4 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki Marketing 4.0. Era cyfrowa Hermawan Kartajaya, Philip Kotler, Iwan Setiawan
Ocena 6,7
Marketing 4.0.... Hermawan Kartajaya,...
Okładka książki Jutro w Nowym Jorku. Rafał Brzoska o sobie i swoim biznesie opowiada Pawłowi Oksanowiczowi Rafał Brzoska, Paweł Oksanowicz
Ocena 6,4
Jutro w Nowym ... Rafał Brzoska, Pawe...
Okładka książki Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie. Ryan Hoover, Eyal Nir
Ocena 7,4
Skuszeni. Jak ... Ryan Hoover, Eyal N...

Oceny

Średnia ocen
6,4 / 10
62 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
133
54

Na półkach:

Dość męcząca książka. Po szkoleniach Artura Jabłońskiego spodziewałam się więcej konkretu. Czasami miałam wrażenie, że to laurka dla autorów i ich agencji. Nie do końca tego szukałam, po lekturze nie czuję, że w mojej pracy dużo się zmieni. Przeczytałam, zapomniałam, nie poleciłam dalej.

Dość męcząca książka. Po szkoleniach Artura Jabłońskiego spodziewałam się więcej konkretu. Czasami miałam wrażenie, że to laurka dla autorów i ich agencji. Nie do końca tego szukałam, po lekturze nie czuję, że w mojej pracy dużo się zmieni. Przeczytałam, zapomniałam, nie poleciłam dalej.

Pokaż mimo to

avatar
207
124

Na półkach:

Czyta się nieźle, bo trzeba przyznać, że Panowie mają lekkie pióro, ale z drugiej strony posiadają też umiejętność wrzucania perfidnej autopromocji na co drugiej stronie wcale-zresztą-nie-takiej-takiej książki.
Ostatecznie oceniam i tak wyłącznie stronę merytoryczną, bo o ile trochę potencjalnie przydatnej wiedzy można tu znaleźć, tak jest jej zdecydowanie mniej, niż można by się spodziewać. I myślę, że nawet już taki średniozaawansowany adept marketingu mógłby ostatecznie się tą właśnie lekturą zawieść.

Czyta się nieźle, bo trzeba przyznać, że Panowie mają lekkie pióro, ale z drugiej strony posiadają też umiejętność wrzucania perfidnej autopromocji na co drugiej stronie wcale-zresztą-nie-takiej-takiej książki.
Ostatecznie oceniam i tak wyłącznie stronę merytoryczną, bo o ile trochę potencjalnie przydatnej wiedzy można tu znaleźć, tak jest jej zdecydowanie mniej, niż można...

więcej Pokaż mimo to

avatar
36
11

Na półkach:

Ta książka nie mówi o niczym nowym. W mojej ocenie naciąganie ludzi na pieniądze. Nie polecam!

Ta książka nie mówi o niczym nowym. W mojej ocenie naciąganie ludzi na pieniądze. Nie polecam!

Pokaż mimo to

avatar
499
299

Na półkach:

Marketing stał się na tyle szeroki, że teraz jest niezbędny nawet dla zwykłych użytkowników, którzy chcą się wybić. 😊
,,𝐙𝐫𝐨𝐳𝐮𝐦𝐢𝐞𝐜́ 𝐦𝐚𝐫𝐤𝐞𝐭𝐢𝐧𝐠" to już drugie poprawione wydanie. Jest to książka Marka Piaska oraz współautora Artura Jabłońskiego, który jest znany z innych książek, a także znacznych szkoleń i kursów z marketingu. Część Jego bezcennej wiedzy możecie znaleźć w Internecie.
A tymczasem, krótko o poradniku, który jest także historią zza kulis i doświadczeniem specjalistów działających na 67 rynkach! 👌
Jest to tytuł skierowany nie tylko do osób początkujących w tej dziedzinie, ale również dla tych, co chcą być na bieżąco w swojej branży i poznać bliżej autorów i ich drogę.
Złapiecie z niej garść niezbędnej wiedzy z marketingu, jak i będziecie mogli sami wykonać trochę ćwiczeń, które uważam za bardzo praktyczne. 😊
Autorzy podpowiedzą Ci, które działania będą najskuteczniejsze, co warto wprowadzić do swojej firmy czy strony, jak działają kampanie, dlaczego warto tworzyć content i lejek sprzedażowy. 👌
Nie jest to być może niezbędna książka na półce, jednak uważam, że warto po nią sięgnąć, ponieważ jeśli nie teraz to kiedyś wiedza z pewnością Wam się przyda. 😊

Marketing stał się na tyle szeroki, że teraz jest niezbędny nawet dla zwykłych użytkowników, którzy chcą się wybić. 😊
,,𝐙𝐫𝐨𝐳𝐮𝐦𝐢𝐞𝐜́ 𝐦𝐚𝐫𝐤𝐞𝐭𝐢𝐧𝐠" to już drugie poprawione wydanie. Jest to książka Marka Piaska oraz współautora Artura Jabłońskiego, który jest znany z innych książek, a także znacznych szkoleń i kursów z marketingu. Część Jego bezcennej wiedzy możecie znaleźć w...

więcej Pokaż mimo to

avatar
150
100

Na półkach:

Dzięki tej książce wreszcie wiem, jak dużo nie wiem. Daje pogląd ogólny. Taki "z lotu ptaka". W trakcie czytania zrozumiałem jaki dostarczam produkt, jakie potrzeby klientów realizuję, jakie problemy rozwiązuję. Po 14 latach prowadzenia działalności. Aż trochę wstyd, że tak późno.
Moja opinia - przeczytać, żeby zrozumieć, a sam marketing oddelegować albo outsourcingować. To z punktu widzenia przedsiębiorcy. A jeśli jesteś marketingowcem - chyba nic nowego w tej pozycji dla siebie nie znajdziesz.

Dzięki tej książce wreszcie wiem, jak dużo nie wiem. Daje pogląd ogólny. Taki "z lotu ptaka". W trakcie czytania zrozumiałem jaki dostarczam produkt, jakie potrzeby klientów realizuję, jakie problemy rozwiązuję. Po 14 latach prowadzenia działalności. Aż trochę wstyd, że tak późno.
Moja opinia - przeczytać, żeby zrozumieć, a sam marketing oddelegować albo outsourcingować....

więcej Pokaż mimo to

avatar
33
16

Na półkach:

Z jednej strony książka bazuje na wiele Business Studies (+,),z drugiej strony są to głównie autorskie projekty, niekoniecznie zachwycające i takie, które długo się pamięta.

Książka też dotyka podstawowej wiedzy i czasem wręcz kuriozalnych przypadków. Dość łatwo i szybko się ją czyta.

Z jednej strony książka bazuje na wiele Business Studies (+,),z drugiej strony są to głównie autorskie projekty, niekoniecznie zachwycające i takie, które długo się pamięta.

Książka też dotyka podstawowej wiedzy i czasem wręcz kuriozalnych przypadków. Dość łatwo i szybko się ją czyta.

Pokaż mimo to

avatar
371
162

Na półkach:

Książka rozpoczyna się od prezentacji kim są panowie, później przedstawiają nam swoją historię i prawdopodobnie to, dlaczego mamy im zaufać. Na mnie to nie działa, dlatego prawdopodobnie. Rozdział I pozwala na zrozumienie, kto jest Twoim klientem. Drugi to marketing z lotu ptaka, później czytamy o kampaniach Ask, dowiadujemy się, jak je zrobić, jak komunikować produkt i co dalej zrobić z tą wiedzą. Nie zliczę, która to jest już moja książka o marketingu, które nie wnosi nic więcej oprócz dwóch, maksymalnie trzech ciekawostek. Może jestem zbyt wymagająca, może chciałabym poznać wszystkie tajniki marketingu, jakie kiedykolwiek powstały?

Bez przesady. Chciałam po prostu zrozumieć marketing. Czy się udało? Rozumiałam go już wcześniej, więc nie udało się tej książce, ale w końcu gdzieś się tego nauczyłam.

Ostatnio napisałam dużą liczbę recenzji książek, które mnie niezadowoliły. Choć z każdej staram się wyciągać coś pozytywnego, czasem aż się nie da. Nie twierdzę, że książka była zła. Marketing jest jak zmienna w matematyce. Jutro może wyglądać zupełnie inaczej, inne równanie= inny wynik. Myślę, że żadna książka nie dorówna ilości wiedzy, którą można otrzymać z książki P. Kotlera. A mam wrażenie, że właśnie takiej, albo i lepszej- cały czas (bezskutecznie) szukam.

Cała recenzja: http://thediize.pl/recenzje/zrozumiec-marketing-artur-jablonski-marek-piasek/

Książka rozpoczyna się od prezentacji kim są panowie, później przedstawiają nam swoją historię i prawdopodobnie to, dlaczego mamy im zaufać. Na mnie to nie działa, dlatego prawdopodobnie. Rozdział I pozwala na zrozumienie, kto jest Twoim klientem. Drugi to marketing z lotu ptaka, później czytamy o kampaniach Ask, dowiadujemy się, jak je zrobić, jak komunikować produkt i co...

więcej Pokaż mimo to

avatar
536
2

Na półkach: ,

Bardzo pomocna pozycja dla "raczkujących" w świecie marketingu. Polecam!

Bardzo pomocna pozycja dla "raczkujących" w świecie marketingu. Polecam!

Pokaż mimo to

avatar
625
23

Na półkach: , ,

"Marketing jest sztuką empatii" - bardzo dobra pozycja, praktyczny punkt widzenia, dokładne przykłady. W zasadzie książka, która powinna znaleźć się jako pozycja obowiązkowa dla każdego przedsiębiorcy i marketingowca. Duży plus - książka, do której będzie się wracać "po poradę", by wyszukać konkretne rozwiązanie. Drobny minus - pierwsze wydanie, więc korektor nie miał chyba dużo czasu na edycję literówek w niektórych rozdziałach.

"Marketing jest sztuką empatii" - bardzo dobra pozycja, praktyczny punkt widzenia, dokładne przykłady. W zasadzie książka, która powinna znaleźć się jako pozycja obowiązkowa dla każdego przedsiębiorcy i marketingowca. Duży plus - książka, do której będzie się wracać "po poradę", by wyszukać konkretne rozwiązanie. Drobny minus - pierwsze wydanie, więc korektor nie miał...

więcej Pokaż mimo to

avatar
5
3

Na półkach:

W mojej opinii pozycja jest wyśmienita. Zawiera praktyczne porady, które można wdrożyć od razu i praktyczne ćwiczenia do przemyślenia swojej strategii marketingowej. Dla początkujących must have, dla zaawansowanych świetny poradnik do uporządkowania wiedzy.

W mojej opinii pozycja jest wyśmienita. Zawiera praktyczne porady, które można wdrożyć od razu i praktyczne ćwiczenia do przemyślenia swojej strategii marketingowej. Dla początkujących must have, dla zaawansowanych świetny poradnik do uporządkowania wiedzy.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    101
  • Przeczytane
    68
  • Posiadam
    15
  • Teraz czytam
    7
  • 2021
    6
  • Marketing
    6
  • Biznes
    3
  • 2022
    2
  • Kupione . Nie Przeczytane
    2
  • 02. Epub?
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Zrozumieć marketing


Podobne książki

Przeczytaj także