rozwińzwiń

Skuteczna reklama na Facebooku

Okładka książki Skuteczna reklama na Facebooku Artur Jabłoński
Okładka książki Skuteczna reklama na Facebooku
Artur Jabłoński Wydawnictwo: Grupa Marketer Sp.j. poradniki
280 str. 4 godz. 40 min.
Kategoria:
poradniki
Wydawnictwo:
Grupa Marketer Sp.j.
Data wydania:
2019-10-29
Data 1. wyd. pol.:
2019-10-29
Liczba stron:
280
Czas czytania
4 godz. 40 min.
Język:
polski
ISBN:
9788395140112
Tagi:
marketing Facebook reklama biznes artur jabłoński marketer +
Średnia ocen

7,3 7,3 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,3 / 10
43 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
19
15

Na półkach:

Bardzo dużo teorii, niemal nic praktyki. To książka dla osób, które jeszcze nie widziały na oczy Menedżera reklam. Jeśli w swoim życiu zrobiłeś/aś choć 2 kampanie, nie nauczysz się niczego. Dla osób na najbardziej podstawowym poziomie jak się da - ok. Czytałam ją dobrych kilka mies. temu i już wtedy nie była w kilku ważnych miejscach zaktualizowana, mimo nowego wydania.

Bardzo dużo teorii, niemal nic praktyki. To książka dla osób, które jeszcze nie widziały na oczy Menedżera reklam. Jeśli w swoim życiu zrobiłeś/aś choć 2 kampanie, nie nauczysz się niczego. Dla osób na najbardziej podstawowym poziomie jak się da - ok. Czytałam ją dobrych kilka mies. temu i już wtedy nie była w kilku ważnych miejscach zaktualizowana, mimo nowego wydania.

Pokaż mimo to

avatar
39
4

Na półkach: ,

Świetna pozycja dla tych, którzy chcą dowiedzieć się jak działają, a nawet jak zoptymalizować reklamy na portalu Facebook. Niestety, przez fakt iż ... "wszystko płynie" z czasem ta pozycja staje się niektórymi fragmentami mniej aktualna. Ponadto trudno zgodzić się z tezą autora, iż wszystko co jest w niej zamieszczone pomoże stworzyć "skuteczną reklamę". Od tego zależne jest wiele czynników.

Jednakże, dla wszystkich młodych adeptów sztuki marketingu internetowego, jak i dla przedsiębiorców chcących wejść w odchłań Facebook Ads, to pozycja obowiązkowa :)

Świetna pozycja dla tych, którzy chcą dowiedzieć się jak działają, a nawet jak zoptymalizować reklamy na portalu Facebook. Niestety, przez fakt iż ... "wszystko płynie" z czasem ta pozycja staje się niektórymi fragmentami mniej aktualna. Ponadto trudno zgodzić się z tezą autora, iż wszystko co jest w niej zamieszczone pomoże stworzyć "skuteczną reklamę". Od tego zależne...

więcej Pokaż mimo to

avatar
207
124

Na półkach:

Dobre wprowadzenie w temat reklamy na Facebooku - szczególnie dla tych najbardziej początkujących - ale zawiodą się ci, którzy poszukują bardziej szczegółowego omówienia zagadnienia bądź omówienia konkretnych "patentów".

Dobre wprowadzenie w temat reklamy na Facebooku - szczególnie dla tych najbardziej początkujących - ale zawiodą się ci, którzy poszukują bardziej szczegółowego omówienia zagadnienia bądź omówienia konkretnych "patentów".

Pokaż mimo to

avatar
41
14

Na półkach: ,

Lektura tej książki sprawia, że jedyne co mi zostało to praktyka. Wydaje mi się, że dalsze czytanie o reklamach na Facebooku nie ma sensu, jest tu wszystko, teraz wystarczy ćwiczyć.

Dodam, że moim zdaniem nie jest to książka "jednorazowa". Warto podczas czytania mieć zakreślacz i jakieś przekładki. Jestem przekonany, że tworząc swoje pierwsze reklamy, podobnie jak ja będziesz do "Skuteczna reklama na Facebooku" wracał(a).

Lektura tej książki sprawia, że jedyne co mi zostało to praktyka. Wydaje mi się, że dalsze czytanie o reklamach na Facebooku nie ma sensu, jest tu wszystko, teraz wystarczy ćwiczyć.

Dodam, że moim zdaniem nie jest to książka "jednorazowa". Warto podczas czytania mieć zakreślacz i jakieś przekładki. Jestem przekonany, że tworząc swoje pierwsze reklamy, podobnie jak ja...

więcej Pokaż mimo to

avatar
107
68

Na półkach: ,

Cześć, dawno mnie tu nie było, znów zbliża się „sezon ogórkowy” jeśli chodzi o czytanie. Dziś książka z księgarni @księgibarneja „skuteczna reklama na facebooku” autorstwa Artura Jabłońskiego. Księgarni serdecznie dziękuję za książkę, a was zapraszam do recenzji.
Artur Jabłoński jeden z najlepszych ekspertów Social Media. Prowadzi najpopularniejszego bloga dotyczącego mediów społecznościowych.
Jeśli nie ma Cię na Facebooku, to znaczy, że nie istniejesz. Choć znam kilka osób, które z tego portalu nie korzystają, niesie on za sobą wiele korzyści, co i można na nim stracić mnóstwo czasu bezpowrotnie. Jeśli świadczysz usługi lub sprzedajesz produkty, prowadząc fanpejdż spotkałeś się pewnie z powiadomieniem od Facebooka, które mówiło o tym, że „już za 2 zł dziennie możesz dotrzeć do większego grona odbiorców” Ta książka to zbiór porad o tym jak dokładnie krok po kroku spersonalizować swoją kampanię reklamową tak, by dotrzeć do jak największego grona odbiorców. Czy to z naszej okolicy, jeśli działamy lokalnie. Facebook umożliwia nam taką funkcję, która może pokazywać reklamę wszystkim tym, którzy znajdują się w określonym promieniu od naszej lokalizacji.
Pytanie, które argumentuje autor jedną tabelą jest następujące. „Czy Facebook sprzedaje?” Jako dowód autor załącza tabelę, która pokazuje, że klient Jabłońskiego wydał na kampanię reklamową milion zł, która dała mu 16 milionów zł zysku. Czyli odpowiedź na to pytanie jest twierdząca. Nie powiem, zrobiło to na mnie piorunujące wrażenie. Natomiast jak radzi autor ta kwota z powiadomienia nie ma najmniejszego sensu, żeby za 2zł dziennie nie warto robić kampanii. Idealną kwotą na start jest między 10 a 20 zł dziennie. Taka kwota powinna wystarczyć na początek.
Oczywiście, poza ustaleniem budżetu co jest kwestią kluczową, potrzebne jest również zdjęcie i rzetelny opis produktu lub usługi.
Do podsumowania. Książka w prosty i rzeczowy sposób pokazuje, jak skonfigurować sukcesywnie swoją kampanię reklamową na facebooku. Dobrze zrobiona reklama pomoże nam zwiększyć sprzedaż produktów i usług w naszej firmie. Książkę jak najbardziej polecam.

Cześć, dawno mnie tu nie było, znów zbliża się „sezon ogórkowy” jeśli chodzi o czytanie. Dziś książka z księgarni @księgibarneja „skuteczna reklama na facebooku” autorstwa Artura Jabłońskiego. Księgarni serdecznie dziękuję za książkę, a was zapraszam do recenzji.
Artur Jabłoński jeden z najlepszych ekspertów Social Media. Prowadzi najpopularniejszego bloga dotyczącego...

więcej Pokaż mimo to

avatar
90
26

Na półkach:

"Skuteczna reklama na Facebooku" jest raczej przekrojowym wprowadzeniem do systemu reklamowego Facebooka, niż kompletnym poradnikiem dotyczącym reklamy na Facebooku dla zaawansowanych.

Zabrakło mi większej ilości przykładów różnego rodzaju reklam (dopasowanych do różnych celów reklamowych) oraz "patentów", które pozwoliły autorowi i jego agencji osiągnąć najlepsze wyniki.

Jeżeli ktoś poszukuje podstawowego poradnika na temat FB Ads, to jest to odpowiednie źródło takiej wiedzy.

Bardziej zaawansowanych użytkowników systemu reklamowego Facebooka raczej nie usatysfakcjonuje wiedza zawarta w tej książce.

"Skuteczna reklama na Facebooku" jest raczej przekrojowym wprowadzeniem do systemu reklamowego Facebooka, niż kompletnym poradnikiem dotyczącym reklamy na Facebooku dla zaawansowanych.

Zabrakło mi większej ilości przykładów różnego rodzaju reklam (dopasowanych do różnych celów reklamowych) oraz "patentów", które pozwoliły autorowi i jego agencji osiągnąć najlepsze...

więcej Pokaż mimo to

avatar
58
13

Na półkach:

Jest to książka przedstawiająca w sposób usystematyzowany podstawy tworzenia reklam na Facebooku. Tytuł jest więc trochę mylący. Rozczarowałem się:-(

Jest to książka przedstawiająca w sposób usystematyzowany podstawy tworzenia reklam na Facebooku. Tytuł jest więc trochę mylący. Rozczarowałem się:-(

Pokaż mimo to

avatar
191
114

Na półkach:

Najlepsza książka o fb. Konkretna i bez ściemy. Można nauczyć się z niej wszystkiego co potrzebne, aby prowadzić własne kampanie. Książka bardzo praktyczna :)

Najlepsza książka o fb. Konkretna i bez ściemy. Można nauczyć się z niej wszystkiego co potrzebne, aby prowadzić własne kampanie. Książka bardzo praktyczna :)

Pokaż mimo to

avatar
645
217

Na półkach: , , , ,

Kupiłam bez wahania, chociaż mam już kurs online Artura Jabłońskiego. W końcu książka to książka. :) Dostałam to, czego się spodziewałam, czyli kompleksowy poradnik krok po kroku, napisany przystępnym językiem, plus wiele przykładów i nieznanych trików. Niewielu specjalistów dzieli się obecnie tak zaawansowaną wiedzą. Dzięki tej książce nauczycie się prowadzić skuteczne kampanie na Facebooku (od podstaw) oraz analizować ich wyniki.

Kupiłam bez wahania, chociaż mam już kurs online Artura Jabłońskiego. W końcu książka to książka. :) Dostałam to, czego się spodziewałam, czyli kompleksowy poradnik krok po kroku, napisany przystępnym językiem, plus wiele przykładów i nieznanych trików. Niewielu specjalistów dzieli się obecnie tak zaawansowaną wiedzą. Dzięki tej książce nauczycie się prowadzić skuteczne...

więcej Pokaż mimo to

avatar
174
17

Na półkach:

Konkretna, napisana jasnym językiem, dobrze skonstruowana. Proces tworzenia reklamy od A do Z. Bardzo dużo wiedzy popartej przykładami. Mimo, że na co dzień pracuję na FB, lektura mnie nie nudziła ani przez moment. Polecam każdemu - zarówno początkującym, jak i doświadczonym reklamodawcom.

Konkretna, napisana jasnym językiem, dobrze skonstruowana. Proces tworzenia reklamy od A do Z. Bardzo dużo wiedzy popartej przykładami. Mimo, że na co dzień pracuję na FB, lektura mnie nie nudziła ani przez moment. Polecam każdemu - zarówno początkującym, jak i doświadczonym reklamodawcom.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    67
  • Przeczytane
    50
  • Posiadam
    16
  • Teraz czytam
    4
  • Marketing
    4
  • 2019
    2
  • Posiadam Książkę
    1
  • Biznes / Marka
    1
  • Marketing internetowy
    1
  • Firma
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Skuteczna reklama na Facebooku


Podobne książki

Przeczytaj także