Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting

Okładka książki Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
Artur Jabłoński Wydawnictwo: Onepress poradniki
168 str. 2 godz. 48 min.
Kategoria:
poradniki
Tytuł oryginału:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
Wydawnictwo:
Onepress
Data wydania:
2017-11-20
Data 1. wyd. pol.:
2017-11-20
Liczba stron:
168
Czas czytania
2 godz. 48 min.
Język:
polski
ISBN:
9788328324619
Tagi:
marketing internetowy webwriting copywriting
Dodaj do pakietu
Dodaj do pakietu

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Poczekaj, szukamy dla Ciebie najlepszych ofert

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama
Reklama

Książki autora

Okładka książki Zrozumieć Marketing Artur Jabłoński, Marek Piasek
Ocena 7,1
Zrozumieć Mark... Artur Jabłoński, Ma...

Podobne książki

Więcej
więcej Więcej
Reklama

Oceny

Średnia ocen
7,4 / 10
228 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
100
15

Na półkach: ,

Panie Jabłoński, zaszczepił pan we mnie nowe zboczenie. Po lekturze tego poradnika chyba już zawsze przed dodaniem nowego posta na bloga będę tworzyć 7 potencjalnych nagłówków (a może nawet i więcej😅). Ale to jeszcze nie aż tak wielki problem. Mam wrażenie, że teraz pisać jest mi dużo trudniej. Wszystko wydaje mi się "nie takie", złe, kiepskie, nudne i...

więcej Pokaż mimo to

avatar
306
13

Na półkach: ,

Bardzo przydatna pigułka copywriterska!

Pokaż mimo to

avatar
161
76

Na półkach:

Dużo mięska i lanie wody ograniczone do minimum - czyli dokładnie to, jak taka książka powinna wyglądać. Na pytanie, ile z tego można wykorzystać w praktyce... cóż, każdy musi sobie odpowiedzieć sam. Osobiście nie wiem, ile ja wykorzystam, ale na pewno będę mógł się starać.
Okładka raczej zniechęca (bo co to za "mądrości", które trzeba reklamować własną twarzą...?), ale na...

więcej Pokaż mimo to

Reklama
avatar
74
8

Na półkach:

Właśnie skończyłem czytać po raz drugi (z zachowaniem pewnego odstępu czasu). Generalnie bardzo polecam, jeżeli chcesz zacząć pisać, po to by inni chcieli to czytać (i oczywiście kupować).
Jednak zanim zaczniesz pochłaniać tą pozycję, sugeruje nastawić się na jedną, według mnie istotną rzecz - sama książka Pana Artura nie zrobi z Ciebie copywritera. Tak więc śmiało sięgnij...

więcej Pokaż mimo to

avatar
14
3

Na półkach: ,

To co lubię, same konkrety, zwięźle i na temat.

Pokaż mimo to

avatar
154
109

Na półkach:

To książka napisana w dobrym stylu. Sama w sobie jest potwierdzeniem tego, że Artur wie o czym mówi i pisze. Czyta się ją błyskawicznie, a w Twojej głowie zostaje masę praktycznych porad do wdrożenia w życie od ręki.

Przyznam, bałam się, że ten tytuł jest zwyczajnie przereklamowany. Mnóstwo sprzedanych egzemplarzy, znany autor i temat poruszany już w wielu innych...

więcej Pokaż mimo to

avatar
186
185

Na półkach:

Głównymi odbiorcami książki powinny być osoby, które zawodowo zajmują się słowem pisanym i Ci, co chcą pisać teksty, które inni będą chcieli czytać. Ale przede wszystkim to książka dla autorów informacji pisanych na potrzeby internetu: blogerów, prowadzących strony internetowe, copywriterów, a nawet dla osób które mają swoje firmy i korespondują mailowo ze swoimi klientami....

więcej Pokaż mimo to

avatar
740
238

Na półkach: , , , ,

Dla poczatkujacych najprawdopodobniej bedzie to pozycja obowiazkowa, chociaz liczne wtracenia zargonu moga troche utrudnic odbior. Dla zaawansowanych stanie sie usystematyzowana wiedza z kilkoma cennymi wskazowkami.
Na minusy skladaja sie bardzo prosty, wrecz potoczny jezyk oraz objetosc, bo przy standardowej interlinii i czcionce ksiazka mialaby mniej niz 100 str., co...

więcej Pokaż mimo to

avatar
194
133

Na półkach:

Prawdziwe mistrzostwo przekazu: krótko, na temat i dużo przykładów. Moje obawy, że książka ma niewiele stron, więc i treści, nie potwierdziły się. Z pewnością nie można o tej książce powiedzieć, że jest "cienka"!

Pokaż mimo to

avatar
18
17

Na półkach:

Jeśli ktoś śledzi moje recenzje, to łatwo zauważy, że praktycznie nigdy nie czytam książek polskich autorów. Jest to trochę z przyzwyczajenia (dużo czytam po angielsku kupując książki prosto z Amazon), a trochę dlatego, że doświadczenie pokazuje mi, iż często polscy autorzy po prostu kopiują idee z książek anglojęzycznych, które jeszcze nie zostały przetłumaczone na język...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    305
  • Przeczytane
    281
  • Posiadam
    89
  • Teraz czytam
    19
  • 2021
    15
  • 2018
    10
  • Marketing
    6
  • 2020
    5
  • Poradniki
    5
  • 2019
    4

Cytaty

Więcej
Artur Jabłoński Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting Zobacz więcej
Artur Jabłoński Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting Zobacz więcej
Artur Jabłoński Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting Zobacz więcej
Więcej
Reklama

Mogą Cię zainteresować

Przeczytaj także

zgłoś błąd