Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting

Artur Jabłoński Wydawnictwo: Onepress poradniki
168 str.
Tytuł oryginału:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
Data wydania:
2017-11-20
Data 1. wyd. pol.:
2017-11-20
Liczba stron:
168
Język:
polski
ISBN:
9788328324619
Wydawnictwo:
Onepress
Tagi:
marketing internetowy webwriting copywriting
Tytuł oryginału:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
Kategoria:
poradniki
Data wydania:
2017-11-20
Liczba stron:
168
Język:
polski
ISBN:
9788328324619
Tagi:
marketing internetowy webwriting copywriting
Średnia ocen
7,5 / 10
145 ocen 40 opinii

Oceń przeczytaną książkę
i
Dodaj książkę do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Poczekaj, szukamy dla Ciebie najlepszych ofert

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama

Książki autora

Reklama

Podobne książki

Więcej
więcej

Oceny

Średnia ocen
7,5 / 10
145 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinie [40]

Sortuj:
48
37

Na półkach:

Zdecydowanie jedna z bardziej wartościowych pozycji jakie ostatnio przeczytałem. Pozycja moim zdaniem powinna być częścią „welcome packu” dla osób rozpoczynających prace w marketingu/e-marketingu/social mediach/Employer brandingu. Wiedza podana w przystępny sposób, a podsumowania każdego rozdziału zbierają wszystko co powinniśmy zapamiętać. Artura J. znam z wystąpień na...

więcej Pokaż mimo to

591
21

Na półkach: ,

Kupiłam ją z polecenia, niestety mnie rozczarowała. Dla mnie jej język nie jest lekki, tylko irytujący. Nie pomaga niedopracowanie warstwy językowej (błędy). Warstwa merytoryczna w porządku dla początkujących.

Pokaż mimo to

1334
1332

Na półkach: , ,

Compendium copywritera.

Ta książka będzie bez dwóch zdań przydatna każdemu copywriterowi. Również tym początkującym. Artur Jabłoński prowadzi czytelnika niemalże za rączkę przez wzburzone fale copywriterskiego morza i pozwala mu suchą stopą dotrzeć do stałego lądu, którym jest... być może sukces :) Takie przynajmniej jest założenie autora i można śmiało zakładać, że...

więcej Pokaż mimo to

Reklama
8
2

Na półkach:

Dobra książka dla początkujących

Pokaż mimo to

191
97

Na półkach: , ,

Pracuję jako copywriterka, więc ta książka to dla mnie świetne kompendium wiedzy. Niektóre rzeczy wiedziałam, inne mnie zaskoczyły. Autor wymienia narzędzia, podaje konkretne przykłady i dzieli się swoimi doświadczeniami. A wszystko to zwięźle i na temat. Polecam!

Pokaż mimo to

10
6

Na półkach:

Krótko, przystępnie, a przy tym zrozumiale. Autor doskonale wie, o czym pisze. Książka, wbrew pozorom nie tylko dla początkujących, ale dla tych przede wszystkim. Jej zaletą jest to, ze jest spójna i kompleksowa. A autor zdecydowanie "ma lekkie pióro", choć pomaga mu to, że z tekstu aż bije, iż to, o czym pisze jest jego pasją.

Pokaż mimo to

226
42

Na półkach: ,

Przed przeczytaniem tej książki, nie miałem zbyt dużej styczności z tematem copy i webwritingu. Poszukiwałem zbioru pomocnych i rzetelnych wskazówek, które wystarczająco wprowadzą mnie w kuluary praw, jakimi rządzi się sprzedaż w internecie za pomocą słowa pisanego. Książka w pełni rozwiązała mój problem i pomogła mi wiele zrozumieć. Myślę, że będę wielokrotnie do niej...

więcej Pokaż mimo to

264
4

Na półkach: , ,

Jeśli jesteś początkującym copywriterem, koniecznie przeczytaj tę książkę. Jeśli potrzebujesz usystematyzowania wiedzy - kup książkę i wracaj do niej regularnie. Jeśli chcesz wiedzieć, jak pisać teksty internetowe - to jest propozycja dla Ciebie. Autor zadbał o smaczki dla tych, którzy są o krok dalej. Cytaty, badania, wnioski, które dają do myślenia.

Pokaż mimo to

5
2

Na półkach: ,

Faktycznie - książka napisana w lekkim i przystępnym języku. Miałam wobec niej kilka oczekiwań i naprawdę liczyłam, że dowiem się dzięki niej czegoś nowego. Oprócz kilku przydatnych, nowych informacji i nazwy narzędzi, które można wykorzystywać w pracy copywritera czy webwritera -niewiele udało mi się z niej wyciągnąć dla siebie. Dla początkujących - absolutnie doskonała...

więcej Pokaż mimo to

21
7

Na półkach:

Dobra książka na początek. Pozwala uniknąć wielu błędów. Entuzjazm - to zdecydowanie za mało do pisania. Potrzeba rzetelnego rzemiosła i znajomości elementarnych podstaw. Ta książka - to daje.

Copywriting i Webwriting, to zupełnie inna para kaloszy niż pisarstwo (książek). Liczy się zwięzłość i prostota. Świetna książka dla nowicjuszy.

Pokaż mimo to

Dyskusje

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    235
  • Przeczytane
    182
  • Posiadam
    67
  • Teraz czytam
    11
  • 2018
    10
  • 2019
    4
  • Przeczytane 2018
    4
  • Marketing
    3
  • Biznes
    3
  • 2019
    3
więcej mniej

Reklama
Reklama

Tu pojawią się rekomendacje dla ciebie

Aby zobaczyć rekomendacje oceń 30 książek w serwisie

Oceń

Wypożycz z biblioteki

Reklama

Cytaty

Artur Jabłoński Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting Zobacz więcej
Artur Jabłoński Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting Zobacz więcej
Artur Jabłoński Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting Zobacz więcej
Więcej

Mogą Cię również zainteresować

Reklama

Przeczytaj także

zgłoś błąd