Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Zgłosuj na książki roku 2017

Adios, A-Mi-Go!

Wydawnictwo: Mag
6 (2 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
2
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
83-87968-94-3
liczba stron
63
język
polski

ósma groszowa powieść do "Martwych Ziem"

 

Brak materiałów.
książek: 391
Kazik | 2012-04-08
Na półkach: Przeczytane, Posiadam

Ciężko być Ronanem Lynchem. Nawet leząc sobie spokojnie przez środek pustyni pośrodku niczego można wpakować się w nieziemskie tarapaty. Na przykład, nie wiem, natrafiając na wioskę, której nie powinno tu być, ale nie dość, że jest, to zagina czasoprzestrzeń, destabilizuje wszelką magię (co wprowadza w niezłą konsternację irlandzkiego kumpla Lyncha, kanciarza Rega) i udziela schronienia bandzie zombi, które nie są zombi. Zapowiada się pracowita noc...

Powieść groszowa, jak to powieść groszowa - przeczytać można, ale jakiejś większej wartości merytorycznej czy estetycznej toto nie ma. Ale pamiętajmy, że ocena tej serii ulega nieco innym kryteriom. Choć tą pozycję z przeze mnie posiadanych czytało mi się najgorzej.

Co przede wszystkim wyróżnia akurat tę przygodę? Połączenie światów Deadlandsów z Zewem Cthulhu, compadre! Mieszanka zaiste oryginalna, mroczna i diabelnie niebezpieczna. Od razu ostrzegam Szeryfów - przygoda jest naprawdę trudna i łatwo w niej niespodziewanie zginąć, tak więc lepiej dobrze się zastanówcie, czy wasi posse są wystarczająco już zahartowani przez rodzime wynaturzenia, zanim zmusicie ich do walki z Mitami. Jednak jeżeli już się zdecydujecie na ten scenariusz, przeżyjecie naprawdę świetną, mroczną przygodę - tym ciekawszą, iż twórcy przewidzieli możliwość przeniesienia się z zainfekowanego miasteczka do Krainy Wiecznych Łowów czy... do uniwersum Mitów. To może być świetny pomysł na oryginalną kampanię! Książeczka zawiera na końcu dodatek informujący, jak można zamienić naszych kowbojów w badaczy (podając np. co odpowiada jakiej cesze czy umiejętności).

Choć sama opowiastka jest mocno średniawa, połączenie dwóch systemów było strzałem w dziesiątkę i zaowocowało naprawdę dobrą (choć trudną) przygodą, dającą możliwość świetnej kontynuacji.

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Jedyna

"Nie jesteś światem, ale jesteś tym, co sprawia, że ten świat jest dobry. Bez ciebie wciąż żyję, ale to wszystko co jestem w stanie robić.&q...

zgłoś błąd zgłoś błąd