Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą
Zbuduj skutecznie autentyczny wizerunek
Kimkolwiek jesteś — żoną, mężem, dzieckiem, rodzicem, szefem, pracownikiem, klientką, menadżerem, influencerką, lekarzem, prawniczką, nauczycielem — Twój sukces w każdej sferze życia zależy od tego, jak postrzegają Cię ludzie, wśród których funkcjonujesz. Każdy ma zdanie na Twój temat, ale mało kto ma zdanie prawdziwe albo takie, jakie chcesz, by miał. Zbuduj więc adekwatny personal brand — spójny z Tobą wizerunek, który pokaże właściwie dobranym odbiorcom prawdziwego Ciebie. Przygotuj się na głęboką podróż w głąb siebie, bo proces kreowania marki osobistej uświadamia człowiekowi prawdę o nim samym. Ta wyprawa uzmysłowi Ci, kim naprawdę jesteś, pozwoli uwolnić się od głęboko zakorzenionych ocen innych oraz wyposaży Cię w rzetelne i przydatne narzędzia z zakresu nauk o marketingu i psychologii na miarę potrzeb współczesnego rynku. W efekcie staniesz się nową, jeszcze lepszą i skuteczniejszą w działaniu wersją siebie, a Twoje imię i nazwisko kojarzyć się będą innym dokładnie tak, jak to zaplanujesz.
Skorzystaj z wiedzy zawartej w tej książce — to gwarancja, że otrzymujesz synergię rzetelnej nauki z niepodważalną praktyką popartą wynikami. Jeśli interesuje Cię zbudowanie własnego brandu, nie mogłeś trafić lepiej!
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 92
- 77
- 16
- 8
- 3
- 3
- 3
- 2
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
Książki p. Mateusza, napisane w tej serii (Succas and change) czyta się dość trudno, pomimo usilnych starań autora. Czytałem Jego wcześniejsze pozycje i były one, no cóż inne, mniej naukowe, mniej poważne, i mniej monotonne.
Niemniej jednak cała seria, w której skład wchodzi Personal branding jest jednym z najbardziej rzetelnych poradników dostępnych na polskim rynku. Większość autorów zarówno książek jak i szkoleń online powtarza to samo, bo w samym temacie nie można piwiedzieć za wiele nowego (jest przesycony, wielu autorów o tym pisze, a zasady pozostają niezmienne).
Gdy przeczytasz tę książkę, nie musisz tracić czasu na inne. Nie znajdziesz w nich nic nowego, a tutaj jest wszystko poukładane jak należy, w porządku.
Książki p. Mateusza, napisane w tej serii (Succas and change) czyta się dość trudno, pomimo usilnych starań autora. Czytałem Jego wcześniejsze pozycje i były one, no cóż inne, mniej naukowe, mniej poważne, i mniej monotonne.
więcej Pokaż mimo toNiemniej jednak cała seria, w której skład wchodzi Personal branding jest jednym z najbardziej rzetelnych poradników dostępnych na polskim rynku....
Tak naprawdę tylko kilka pierwszych rozdziałów ma sens, jeśli myślisz o budowaniu marki personalnej w kontekście bycia przedsiębiorcą.
Kolejne rozdziały dotyczą bardziej sytuacji prywatnych lub w pracy. spodziewałam się po tej książce o wiele więcej.
słuchałam audiobooka.
Tak naprawdę tylko kilka pierwszych rozdziałów ma sens, jeśli myślisz o budowaniu marki personalnej w kontekście bycia przedsiębiorcą.
Pokaż mimo toKolejne rozdziały dotyczą bardziej sytuacji prywatnych lub w pracy. spodziewałam się po tej książce o wiele więcej.
słuchałam audiobooka.
Bardzo dużo podstaw, niestety mało konkretnych - jeśli w życiu nie słyszeliście o Personal Brandingu to może was zaciekawi. Jeśli nie - przygotujcie się raczej na mało interesującą lekturę. Tym bardziej szkoda, bo sam autor jak najbardziej ciekawy i z naukowymi podstawami, by wejść w temat głębiej.
Bardzo dużo podstaw, niestety mało konkretnych - jeśli w życiu nie słyszeliście o Personal Brandingu to może was zaciekawi. Jeśli nie - przygotujcie się raczej na mało interesującą lekturę. Tym bardziej szkoda, bo sam autor jak najbardziej ciekawy i z naukowymi podstawami, by wejść w temat głębiej.
Pokaż mimo toJak oceniać książki? Po okładce, autorze?
A może po własnych odczuciach wobec nieznanej osoby?
A może ... najbardziej obiektywnie, ale czy da się?
Każdą książkę teraz jaką czytam, staram się oceniać jako "nową".
Czyli, tak jakbym nigdy nie znał wcześniej tematu, dlatego zaznaczam każdą wartościową rzecz. Nawet jak już ją znam.
W tej pozycji Mateusz Grzesiak "Personal branding" #personalbranding są pokazane różne oblicza marki personalnej jak i jej "ważność".
Czyli posiadanie marki osobistej w wielu zakresach
-> zawodowym
-> prywatnym
-> związkowym/realcyjnym
-> przed szefem
-> przed pracownikiem
-> i tak dalej
Jest to pewne odstępstwo od zasady "autentycznie, czyli wszędzie tak samo" i to najbardziej mnie zadziwiło w tej pozycji.
I tak, w komunikacji na temat rozwoju mogę być "rebeliantem", w przypadku pracy z zespołem "mędrcem" , w trybie relacyjnym "czułym i opiekuńczym".
No nie da się być rebeliantem w sytuacjach wymagających uspokojenia albo przy romantycznym wieczorze (co przy 3 dzieci ma miejsce "raz na ruski rok").
Także - cieszę się że do każdej pozycji podchodzę "jak do świeżej, nowej" a decyzje o zakupie podejmuje "ot tak", po prostu wiem, że każda pozycja rozwija i nie ma "tej jednej" książki zmieniającej życie.
Tak samo autor, czy to ma znaczenie?
Ktoś może napisać dwie książki w życiu, w wieku 20 lat i w wieku 60 lat - czy to TEN sam autor?
Moim zdaniem nie bo okoliczności pisania są zupełnie inne.
Czyli tak samo jak każdą inną pozycje - polecam i tę :)
Jak oceniać książki? Po okładce, autorze?
więcej Pokaż mimo toA może po własnych odczuciach wobec nieznanej osoby?
A może ... najbardziej obiektywnie, ale czy da się?
Każdą książkę teraz jaką czytam, staram się oceniać jako "nową".
Czyli, tak jakbym nigdy nie znał wcześniej tematu, dlatego zaznaczam każdą wartościową rzecz. Nawet jak już ją znam.
W tej pozycji Mateusz Grzesiak "Personal...
Jeśli ktoś ma o 40zł za dużo w portfelu i jest neandertalczykiem społecznym to produkt jest zdecydowanie dla niego. Wg mnie najgorzej wydane pieniądze na książkę w ciągu ostatnich lat. Pozycja powinna być dodawana gratis do jakiegoś kiepskiego szkolenia.
Jeśli ktoś ma o 40zł za dużo w portfelu i jest neandertalczykiem społecznym to produkt jest zdecydowanie dla niego. Wg mnie najgorzej wydane pieniądze na książkę w ciągu ostatnich lat. Pozycja powinna być dodawana gratis do jakiegoś kiepskiego szkolenia.
Pokaż mimo toDosyć dobry poradnik na początek własnej przygody z budowaniem marki, ale mało praktycznych informacji nt. jej budowania w Internecie i ze zbyt teoretycznym zacięciem.
Za dużo o budowaniu swej marki w relacjach damsko-męskich, sporo wskazówek typu "zrób to", "ważne aby", "wypada", ale brakuje "jak" i "po co" oraz przykładów z życia.
Dosyć dobry poradnik na początek własnej przygody z budowaniem marki, ale mało praktycznych informacji nt. jej budowania w Internecie i ze zbyt teoretycznym zacięciem.
Pokaż mimo toZa dużo o budowaniu swej marki w relacjach damsko-męskich, sporo wskazówek typu "zrób to", "ważne aby", "wypada", ale brakuje "jak" i "po co" oraz przykładów z życia.
Nie polecam. Dużo błędów, przecinki nie w tych miejscach co trzeba, ciężko zrozumieć sens. Lanie wody, nic konkretnego w tej książce nie ma.
Nie polecam. Dużo błędów, przecinki nie w tych miejscach co trzeba, ciężko zrozumieć sens. Lanie wody, nic konkretnego w tej książce nie ma.
Pokaż mimo toKołczing ma to do siebie, że polega głównie na pie*******u bzdur jakby były prawdą objawioną. Dużo lania wody z wielkim namaszczeniem, żeby przypadkiem nikt się nie zorientował, że wydałeś z siebie dużo dźwięków, ale nie powiedziałeś nic.
Miałem lekki problem z zakwalifikowaniem tej książki. Czy to faktyczny poradnik, kołczingowy self-help, czy może tomik o marketingu? Stawiałem głównie na tę drugą opcję - że mamy tu głównie typowe kołczingowe brednie, powtarzane na zachodzie już od prawie 50 lat - tyle, że opakowane ładnie w mądro brzmiące słowa o personal brendach, matrycach i storytelingu.
Przypuszczenia potwierdziły się, gdy autor opowiedział o swoich fascynujących marzeniach dzielenia sceny z Tonym Robbinsem.
I tak, zwyczajem wszystkich kołczy i guru self-helpu, Grzesiak opanował do perfekcji sztukę lania wody i maksymalizacji ilości stron w książce. Pomijając już samą treść, mamy tu ponad 60 stron pustych lub zawierających tylko tytuł rozdziału.
Powtórzę - ponad 1/4 książki to puste strony.
Sam tekst także jest tu rozwodniony do granic możliwości. I tak np. autor poświęca całą stronę tekstu na wywód, który sprowadza się do powiedzenia "W pracy zachowujesz się inaczej niż w domu" na kilkadziesiąt różnych sposobów. Nie raz i nie dwa strona po stronie powtarza dokładnie to samo - czasami nawet nie siląc się na ubranie myśli w inne słowa. Pomijając wszelkie inne walory (lub ich brak),autor świadomie marnuje mój czas - co samo w sobie stanowi błąd niewybaczalny i automatycznie skutkuje najniższą możliwą oceną.
Gdyby tak wszystko skondensować wyszłoby może - będę hojny - z 10 stron faktycznej treści.
Co nie znaczy, że dobrej treści. I tak porady odnośnie rozmowy rekrutacyjnej być może zadziałałyby przy ubieganiu się o pracę w jakimś korpo na warszawskim Mordorze. Jeśli rekruter na pozycję korposzczura okaże się akurat wielkim fanem Grzesiaka i motywacyjnych banałów. Aplikując jednak u kogoś bardziej zdroworozsądkowego - szukając pracy jako mechanik, fryzjerka, kierownik magazynu czy operator DTP - proponowane przez autora wywody typu "Moją wadą - przepraszam, cieniem - jest to, że za bardzo się przejmuję, więc w sumie to zaleta." załatwią co najwyżej szybką wycieczkę za drzwi.
Autor nie przywołuje też żadnych badań na poparcie większości swojego bełkotu - należy więc zakładać, że w dużej mierze dane pochodzą z uniwersytetu Mnie Się Tak Wydaje albo Instytutu Danych z D**y. Jedynym faktycznie cytowanym badaniem jest te dotyczące używania social mediów przez Polaków i Amerykanów.
Oczywiście wzorem każdego kołczingowego guru, na końcu tego wyrobu książkopodobnego Grzesiak odsyła nas do wszystkich swoich platform, gdzie spróbuje nam sprzedać jakiś problem z nami samymi i kolejną książkę / kurs / wykład motywacyjny / planer / kalendarz / suplement diety / czy co tam, które na pewno ów problem rozwiążą.
Kołczing ma to do siebie, że polega głównie na pie*******u bzdur jakby były prawdą objawioną. Dużo lania wody z wielkim namaszczeniem, żeby przypadkiem nikt się nie zorientował, że wydałeś z siebie dużo dźwięków, ale nie powiedziałeś nic.
więcej Pokaż mimo toMiałem lekki problem z zakwalifikowaniem tej książki. Czy to faktyczny poradnik, kołczingowy self-help, czy może tomik o marketingu?...
Ta książka była moim największym czytelniczym rozczarowaniem 2020 roku. Dr. Grzesiak jest ogromnie charyzmatycznym i inteligentnym człowiekiem, który potrafi wyrazić swoje zdanie, zainspirować i pokazać, co jest w życiu ważne. Śledzę go w mediach społecznościowych, regularnie czytam jego posty i uważam, że to jedna z ciekawszych osób wśród wszystkich ludzi działających w sieci. Niestety jego książka… cóż. Po prostu beznadziejna. W niczym mnie nie zaskoczyła, nic do mojego życia nie wniosła. Nie odpowiadała mi konstrukcja. Odłożyłam po przeczytaniu 2/3, bo nie mogłam znieść więcej. Aż dziw bierze, bo to niepodobne do innych tekstów autora.
Ta książka była moim największym czytelniczym rozczarowaniem 2020 roku. Dr. Grzesiak jest ogromnie charyzmatycznym i inteligentnym człowiekiem, który potrafi wyrazić swoje zdanie, zainspirować i pokazać, co jest w życiu ważne. Śledzę go w mediach społecznościowych, regularnie czytam jego posty i uważam, że to jedna z ciekawszych osób wśród wszystkich ludzi działających w...
więcej Pokaż mimo toLektura na góra 70 minut (przeczytałem przy kawie),troszkę banalna, troszkę nieaktualna. Czy pomocna? Nie wiem, ale odnoszę wrażenie, że przeczytałem podobną książkę amerykańskiego autora, lecz ta druga była mniej nachalna pod względem coachingu.
Lektura na góra 70 minut (przeczytałem przy kawie),troszkę banalna, troszkę nieaktualna. Czy pomocna? Nie wiem, ale odnoszę wrażenie, że przeczytałem podobną książkę amerykańskiego autora, lecz ta druga była mniej nachalna pod względem coachingu.
Pokaż mimo to