Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Nowy PR. Jak internet zmienil public relations

Wydawnictwo: Słowa i Myśli
8,67 (3 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
1
9
1
8
0
7
1
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788363566760
liczba stron
280
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
SłowaiMyśli

„Nowy PR” to pierwsza polska książka opisująca trendy w Internecie, które wpłynęły na zmiany w uprawianiu public relations. Zawiera obszerną charakterystykę najważniejszych kierunków rozwoju PR. Poznaj potencjał nowego PR-u. Wykorzystuj najnowsze narzędzia i trendy, sprawnie komunikuj wartości swojej firmy, stań się przykładem dla innych, zyskuj nowe rynki. Od 2001 roku uprawianie...

„Nowy PR” to pierwsza polska książka opisująca trendy w Internecie, które wpłynęły na zmiany w uprawianiu public relations. Zawiera obszerną charakterystykę najważniejszych kierunków rozwoju PR.


Poznaj potencjał nowego PR-u. Wykorzystuj najnowsze narzędzia i trendy, sprawnie komunikuj wartości swojej firmy, stań się przykładem dla innych, zyskuj nowe rynki.

Od 2001 roku uprawianie działalności public relations zmieniło się radykalnie – od podejścia tradycyjnego, bazującego na masowych mediach i relacjach z dziennikarzami, do traktowania mediów jako zaledwie jednego z wielu narzędzi PR. Zmienił się charakter komunikacji biznesowej – od pośredniej, prowadzonej w sposób formalny i bezosobowy za pomocą mediów głównego nurtu, po bezpośrednią – kierowaną wprost do klientów organizacji. Wszystko to dokonało się za sprawą pojawienia się nowego, potężnego medium – Internetu.

„Nowy PR” to pierwsza polska książka opisująca trendy w Internecie, które wpłynęły na zmiany w uprawianiu public relations. Zawiera obszerną charakterystykę najważniejszych kierunków rozwoju PR. W publikacji przedstawiono wyniki badań przeprowadzonych przez najbardziej uznane firmy badawcze oraz podano praktyczne przykłady z działalności firm. Nie zabrakło w niej także wskazania kierunków dalszego rozwoju, przedstawienia technologii wspierających pracę specjalisty PR czy standardów w mierzeniu efektów działań PR wraz z przeglądem narzędzi umożliwiających ich pomiar.

 

źródło opisu: http://www.slowaimysli.pl/index.php/marketing/nowy...(?)

źródło okładki: http://www.slowaimysli.pl/index.php/marketing/nowy...»

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (19)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 52
Kertt123 | 2017-09-22
Na półkach: Przeczytane
książek: 32
forgetmenow | 2017-03-16
Na półkach: Przeczytane
książek: 31
SłowaiMyśli | 2016-12-21
Na półkach: Przeczytane
książek: 209
lena411 | 2017-10-15
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 104
Tomasz | 2017-10-03
Na półkach: Chcę w prezencie
książek: 287
Daga | 2017-08-29
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 896
Suomi | 2017-08-04
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 670
Rixiu | 2017-07-12
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 42
Ola | 2017-07-02
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 463
BartoszBorys | 2017-06-28
Na półkach: Przeczytane
zobacz kolejne z 9 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd