Strategia marketingowa. Instrukcja budowy silnej marki

Okładka książki Strategia marketingowa. Instrukcja budowy silnej marki Maciej Tesławski
Okładka książki Strategia marketingowa. Instrukcja budowy silnej marki
Maciej Tesławski Wydawnictwo: Słowa i Myśli biznes, finanse
284 str. 4 godz. 44 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Słowa i Myśli
Data wydania:
2015-03-18
Data 1. wyd. pol.:
2015-03-18
Liczba stron:
284
Czas czytania
4 godz. 44 min.
Język:
polski
ISBN:
9788363566418
Tagi:
Tesławski strategia marketingowa strategia komunikacji marketing
Średnia ocen

7,3 7,3 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,3 / 10
18 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
309
58

Na półkach:

Książka jest bardzo dobra, o co trudno w dziedzinie, jaką jest marketing. Strategia marketingowa przedstawiona trochę w aspekcie filozoficznym, ale jest też dużo konkretów - zależy kto, czego szuka. Zniesmaczyła mnie jedynie uwaga jednego z autorów w opisie nowego pozycjonowania czekolady. Dla mnie jest to przykład na ogromnym poziomie ogólności, autor natomiast zamieszcza przypis, informując, że pomysł jest na sprzedaż. Poczułam się, jakbym trzymała w ręce nieudolną ulotkę reklamową.

Książka jest bardzo dobra, o co trudno w dziedzinie, jaką jest marketing. Strategia marketingowa przedstawiona trochę w aspekcie filozoficznym, ale jest też dużo konkretów - zależy kto, czego szuka. Zniesmaczyła mnie jedynie uwaga jednego z autorów w opisie nowego pozycjonowania czekolady. Dla mnie jest to przykład na ogromnym poziomie ogólności, autor natomiast zamieszcza...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    84
  • Przeczytane
    21
  • Posiadam
    9
  • Marketing
    3
  • Marketing
    2
  • Teraz czytam
    2
  • Nauka
    1
  • Chcę przeczytać (Biznes, Sukces)
    1
  • Ulubione
    1
  • Branding/ Marketing
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Strategia marketingowa. Instrukcja budowy silnej marki


Podobne książki

Przeczytaj także