Strategia marketingowa. Instrukcja budowy silnej marki
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Słowa i Myśli
- Data wydania:
- 2015-03-18
- Data 1. wyd. pol.:
- 2015-03-18
- Liczba stron:
- 284
- Czas czytania
- 4 godz. 44 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788363566418
- Tagi:
- Tesławski strategia marketingowa strategia komunikacji marketing
O strategii pisano wiele, ale chyba jeszcze nikt nie pokusił się napisać tak praktycznie! W jednym miejscu zebrano doświadczenia osób, które od wielu lat z sukcesem budują strategię marek na rynku krajowym oraz międzynarodowym. Autor wraz z przyjaciółmi prowadzi Czytelnika krok po kroku przez kolejne etapy żmudnej, ale jakże satysfakcjonującej pracy stratega!
"Opracowanie stanowi intersującą próbę zdefiniowania i opisania kluczowych zagadnień związanych z problematyką marki. Ciekawa forma, wieloosobowa narracja, praktyczny charakter i plastyczna prezentacja treści stanowią atuty pracy. Z drugiej strony jak zakładam świadomie kreowane kontrowersyjne punkty widzenia zmuszają Czytelnika do aktywnego zaangażowania i kreowania postawy intelektualnego fermentu. (...)"
Dr hab. Robert Kozielski - Katedra Marketingu, Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego / questus – The Chartered Institute of Marketing
"Oto książka napisana przez pasjonata (i pasjonatów) dla innych pasjonatów. Śmiało, więc można nazwać ten zbiór marketingowych przemyśleń książką nie-zwykłą. Formą pozycja ta przypomina proces tzw. „głośnego myślenia”, treść zaś koncentruje się i krąży wokół kluczowego pojęcia jakim jest tu strategia oraz przeróżne jej odcienie. Słowo strategia pojawia się dosyć często w marketingowym czy reklamowym żargonie jednak rzadko kiedy towarzyszy temu podobna refleksja, której podjął się Maciej Tesławski na kolejnych stronach tego inspirującego przewodnika po strategicznych meandrach.(...)"
Marek Staniszewski - Chief Strategy Officer, Office Havas Worldwide Warsaw
"Książka jest bardzo szczegółową wiwisekcją marki i wszystkich jej aspektów. Dla mnie bardzo interesująca w formie tekstu przemieszanego z komentarzami i pytaniami/odpowiedziami. Czytałam z zainteresowaniem bo, mimo że nie zgadzam się w kilkoma tezami, wydało mi się wartościowe takie prześledzenie drogi powstawania marki oraz jej zmiany."
Nina Kowalewska-Motlik, President New Communications
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 84
- 21
- 9
- 3
- 2
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Strategia marketingowa. Instrukcja budowy silnej marki
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
Książka jest bardzo dobra, o co trudno w dziedzinie, jaką jest marketing. Strategia marketingowa przedstawiona trochę w aspekcie filozoficznym, ale jest też dużo konkretów - zależy kto, czego szuka. Zniesmaczyła mnie jedynie uwaga jednego z autorów w opisie nowego pozycjonowania czekolady. Dla mnie jest to przykład na ogromnym poziomie ogólności, autor natomiast zamieszcza przypis, informując, że pomysł jest na sprzedaż. Poczułam się, jakbym trzymała w ręce nieudolną ulotkę reklamową.
Książka jest bardzo dobra, o co trudno w dziedzinie, jaką jest marketing. Strategia marketingowa przedstawiona trochę w aspekcie filozoficznym, ale jest też dużo konkretów - zależy kto, czego szuka. Zniesmaczyła mnie jedynie uwaga jednego z autorów w opisie nowego pozycjonowania czekolady. Dla mnie jest to przykład na ogromnym poziomie ogólności, autor natomiast zamieszcza...
więcej Pokaż mimo to