Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Trakcja, czyli złap przyczepność. Jak każdy startup może osiągnąć szybki wzrost

Tłumaczenie: Marcin Kowalczyk
Wydawnictwo: Onepress
6,6 (5 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
0
9
1
8
0
7
1
6
2
5
1
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Traction: How Any Startup Can Achieve Explosive Customer Growth
data wydania
ISBN
9788328325326
liczba stron
240
słowa kluczowe
startup, trakcja, biznes, startupy, internet
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
Mateusz

Powołanie do życia nowej firmy wcale nie jest trudne. Ot, wypełnić kilka papierków, pójść do urzędu, zamówić pieczątkę... Ale spróbuj potem utrzymać tę firmę przy życiu, rozwinąć ją i sprawić, by rozkwitła! O, to już wymaga umiejętności, dużej determinacji i znajomości technik, które pozwolą Ci zbudować solidną bazę zadowolonych klientów. Bez klientów cała ta zabawa nie ma sensu. Musisz więc...

Powołanie do życia nowej firmy wcale nie jest trudne. Ot, wypełnić kilka papierków, pójść do urzędu, zamówić pieczątkę... Ale spróbuj potem utrzymać tę firmę przy życiu, rozwinąć ją i sprawić, by rozkwitła! O, to już wymaga umiejętności, dużej determinacji i znajomości technik, które pozwolą Ci zbudować solidną bazę zadowolonych klientów. Bez klientów cała ta zabawa nie ma sensu. Musisz więc znaleźć coś, co pomoże Ci przekonać ludzi, że chcą skorzystać właśnie z Twojego produktu lub z Twojej usługi. Tylko tak „złapiesz przyczepność”, dzięki której Twoja firma ruszy z miejsca. Przyczepność, czyli... trakcję!

Gabriel Weinberg i Justin Mares na własnej skórze przekonali się, ile jest wart każdy z kanałów komunikacji z klientami i które z nich przynoszą największe korzyści w zależności od profilu działalności firmy. Co więcej, zapytali też o zdanie czterdziestu założycieli dochodowych firm i opracowali rzetelną listę, którą możesz wykorzystać w swojej pracy. Sprawdź, co jeszcze możesz zrobić, by zachęcić potencjalnych klientów i zaprezentować się im z jak najlepszej strony. Zobacz, co zrobić, by: odkryć i wykorzystać kanały komunikacji, których nie znają Twoi konkurenci;
zyskać rozgłos medialny i dotrzeć do szerszego grona klientów,
zwiększać skuteczność kampanii e-mailowych;
poprawić pozycję swojej strony w wynikach wyszukiwarki internetowej,
prowadzić skuteczne akcje reklamowe z wykorzystaniem internetowych narzędzi i badań.

 

źródło opisu: onepress.pl

źródło okładki: onepress.pl

pokaż więcej

Brak materiałów.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (19)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 54
paulinaczyta | 2016-11-15
Na półkach: Przeczytane

Jeżeli myśleliście o założeniu własnego biznesu to gorąco polecam wam książkę pt. "Trakcja. Czyli złap przyczepność. Jak każdy startup może osiągnąć szybki wzrost." Super książka, w której opisane są techniki marketingu, sposoby pozyskiwania klientów poprzez rozgłos medialny; dowiecie się jak poprawić pozycję swojej strony w wynikach wyszukiwarki internetowej, jak skutecznie prowadzić akcje reklamowe z wykorzystaniem narzędzi internetowych... Jest to idealna książka na start, na "rozsławienie" biznesu. Znajdziecie w niej mnóstwo definicji związanych z marketingiem i branżą PR. Poznacie chwyty reklamowe oraz techniki e-marketingowe. Dobrze napisana, szybko się czyta – mimo naukowych pojęć. Fajnie i przejrzyście wszystko wyjaśnione. Poruszane są chyba wszystkie działy reklamowania własnej działalności i pozyskiwania jak największej liczby klientów. Podzielono książkę na 24 rozdziały, a w każdym z nich znajduje sie cenna wiedza o reklamie, zwłaszcza internetowej, która w dzisiejszych...

książek: 30
juszek21 | 2017-10-05
Na półkach: Posiadam, Przeczytane
Przeczytana: 04 kwietnia 2017
książek: 425
Monika Czaplicka | 2016-12-06
Na półkach: Przeczytane, 2016
Przeczytana: 05 grudnia 2016
książek: 1587
Matizz_2 | 2016-12-05
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 03 listopada 2017
książek: 317
Mario | 2016-10-20
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 20 października 2016
książek: 7
Ada | 2018-01-19
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 208
Michał Janota | 2018-01-04
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 51
Marcin-Marcin | 2017-10-15
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 113
Johnny79 | 2017-06-23
książek: 922
Adam Patora | 2017-05-25
Na półkach: Chcę przeczytać
zobacz kolejne z 9 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd