rozwińzwiń

Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone

Okładka książki Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone Anna Miotk
Okładka książki Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone
Anna Miotk Wydawnictwo: Onepress informatyka, matematyka
Kategoria:
informatyka, matematyka
Wydawnictwo:
Onepress
Data wydania:
2017-10-13
Data 1. wyd. pol.:
2017-01-01
Język:
polski
ISBN:
9788328342439
Średnia ocen

5,7 5,7 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
5,7 / 10
18 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
378
198

Na półkach:

Książka pisana przez osobę, która jest zarówno praktykiem, jak i para się nauką w temacie social media, więc można mieć całkiem duże oczekiwania. Są one w większości spełnione, szczególnie przez nowe, uzupełnione wydanie. Media społecznościowe zostały dobrze skategoryzowane (czytelnikowi mogą też otworzyć się oczy na to, co może być brane pod uwagę przy szukaniu kanałów dojścia do potencjalnych klientów),jest również zasygnalizowane, jak tworzyć strategię SM-ową i to dość profesjonalnie.

Jednak większość książki poświęcona jest mierzeniu efektów pracy social media managerów i o ile jest to materiał bardzo potrzebny oraz pokazuje, że działanie w tych tematach nie oznacza rzucaniem postami na prawo i lewo, to jest trochę nudne i powtarzalne. Wiem, że taki był zamysł, ale mam wrażenie, że w drugiej części ta pozycja robi się mocno akademicka (choć jest parę żarcików) i po prostu nudna, gdyż wiele rzeczy powtarzanych jest w kółko. Trudno uznać to za wadę, gdyż jest to potrzebna wiedza, ale mam wrażenie, że część można było przeznaczyć np. na klasyfikację typów treści oraz to, jak mogą być one odbierane przez różne grupy społeczne (np. jakie są cechy prowadzenia profilu "na wesoło" i "na poważnie") oraz jak działać w przypadku kryzysów. Możliwe, że to temat dużo szerszy i odbiegający od tego, czym miała być ta książka, ale dobrze by było choćby zasygnalizować ogólniki.

Na wielki plus można zaliczyć obecność przykładów dostarczonych przez przedstawicieli różnych firm PR-owych i nie tylko - to siła uzupełnionego wydania książki. Styl autorki też jest dobry, a całość uzupełniają pozycje bibliograficzne podane po każdym rozdziale wraz z komentarzem - nie jest to suche wymienienie tytułów, tylko o każdym jest choćby krótki opis.

Podsumowując, mogę polecić tę książkę osobom, które zamierzają pracować w SM lub poważnie prowadzić profil swojej małej firmy, a nie bardzo wiedzą, jak wygląda działalność w socialach i jak liczyć przełożenie na biznes. Z drugiej strony, jeśli ktoś chce hobbystycznie poczytać o SM-ach, to tutaj nie znajdzie bardzo dużo interesujących go informacji.

Książka pisana przez osobę, która jest zarówno praktykiem, jak i para się nauką w temacie social media, więc można mieć całkiem duże oczekiwania. Są one w większości spełnione, szczególnie przez nowe, uzupełnione wydanie. Media społecznościowe zostały dobrze skategoryzowane (czytelnikowi mogą też otworzyć się oczy na to, co może być brane pod uwagę przy szukaniu kanałów...

więcej Pokaż mimo to

avatar
307
51

Na półkach: , , , ,

Wykorzystanie mediów społecznościowych w biznesie bywa problematyczne i nie raz rozczarowujące. Powodem tego jest brak możliwości zweryfikowania skuteczności prowadzonych kampanii marketingowych. Autorka stara się wyjaśnić przyczyny braku standaryzacji pomiarów i podpowiada jak z tym problem sobie radzić. Przedstawia wiele rodzajów pomiarów skuteczności kampanii, wyjaśniając gdzie warto je zastosować, a gdzie ich unikać.

Książka porusza wiele ważnych zagadnień związanych z prowadzeniem kampanii w mediach społecznościowych, od planu i strategii po narzędzia i metody mierzenia skuteczności kampanii. Autorka między teorią podaje wiele inspirujących opisów kampanii, co stanowi dodatkową wartość, choć moim zdaniem stanowczo jest ich za mało.

Książkę bardzo dobrze się czyta i jest wartościową pozycją dla osób (firm) chcących zacząć na poważnie korzystać w biznesie z narzędzi jakimi są media społecznościowe. Myślę, że i zawodowiec znajdzie w tej pozycji dużo przydatnych informacji.

Wykorzystanie mediów społecznościowych w biznesie bywa problematyczne i nie raz rozczarowujące. Powodem tego jest brak możliwości zweryfikowania skuteczności prowadzonych kampanii marketingowych. Autorka stara się wyjaśnić przyczyny braku standaryzacji pomiarów i podpowiada jak z tym problem sobie radzić. Przedstawia wiele rodzajów pomiarów skuteczności kampanii,...

więcej Pokaż mimo to

avatar
643
215

Na półkach: , ,

Ta książka to taki typowy podręcznik akademicki. Część poświęcona mediom społecznościowym to w większości teoria, jedynym przerywnikiem są przykłady konkretnych kampanii, ale większość z nich jest opisana dość skrótowo. Tytuł książki jest mylący, autorka najwięcej miejsca poświęciła metodom pomiaru skuteczności działań w social mediach, jeśli więc kogoś interesuje właśnie ten temat, polecam książkę, w przeciwnym razie lektura będzie stratą czasu. No chyba, że czytelnik nigdy nie korzystał z Facebooka czy Twittera.

Ta książka to taki typowy podręcznik akademicki. Część poświęcona mediom społecznościowym to w większości teoria, jedynym przerywnikiem są przykłady konkretnych kampanii, ale większość z nich jest opisana dość skrótowo. Tytuł książki jest mylący, autorka najwięcej miejsca poświęciła metodom pomiaru skuteczności działań w social mediach, jeśli więc kogoś interesuje właśnie...

więcej Pokaż mimo to

avatar
209
74

Na półkach:

Słuchałam audiobooka, bardzo nieciekawie czytany. Książka na pewno ciekawa z pozycji kogoś, kto pracuje w agencji social media i pracuje zgodnie ze sztuką. Dla osoby, która sama prowadzi Sm małej lub mikro firmy ta książka jest nieprzydatna.

Słuchałam audiobooka, bardzo nieciekawie czytany. Książka na pewno ciekawa z pozycji kogoś, kto pracuje w agencji social media i pracuje zgodnie ze sztuką. Dla osoby, która sama prowadzi Sm małej lub mikro firmy ta książka jest nieprzydatna.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    31
  • Przeczytane
    27
  • Posiadam
    6
  • 2020
    2
  • 2018
    2
  • Marketing
    2
  • Teraz czytam
    1
  • ASa
    1
  • Empik audio rozwój
    1
  • 2021
    1

Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także