Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty

Wydawnictwo: Helion
6,07 (27 ocen i 5 opinii) Zobacz oceny
10
1
9
1
8
5
7
3
6
9
5
2
4
2
3
4
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788324649327
liczba stron
248
słowa kluczowe
social media, media, e-biznes
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodała
zaneta

Co jest nie tak ze sferą mediów społecznościowych? Marketingowy Graal, do którego jeszcze rok czy dwa lata temu pielgrzymowali reklamodawcy z całego świata, traci pozłotę. Google+ nie prześcignął Facebooka, Facebook nie odniósł spektakularnego sukcesu podczas giełdowego debiutu. Rodzime Grono.net, które jeszcze niedawno święciło triumfy, nie istnieje. Agencje reklamowe prowadzące profile...

Co jest nie tak ze sferą mediów społecznościowych? Marketingowy Graal, do którego jeszcze rok czy dwa lata temu pielgrzymowali reklamodawcy z całego świata, traci pozłotę. Google+ nie prześcignął Facebooka, Facebook nie odniósł spektakularnego sukcesu podczas giełdowego debiutu. Rodzime Grono.net, które jeszcze niedawno święciło triumfy, nie istnieje. Agencje reklamowe prowadzące profile medialne dużych klientów okazują się nie tak profesjonalne, jak miały być, a mniejsze firmy działają na własną rękę i często wykazują się całkowitym niezrozumieniem zasad obowiązujących w marketingu relacji. Czas włożony w aktywność w sferze mediów społecznościowych dla wielu marketerów jest czasem straconym… Czyżby bańka pękła?

Autorka tej książki stawia tezę, że jednym z powodów rozczarowania tą sferą jest brak możliwości rzetelnego mierzenia efektów komunikacji w mediach społecznościowych, ale nie ogranicza się do samego stwierdzenia faktów. Chce naprawdę pomóc Czytelnikom rozwiązać problemy wiążące się z ich obecnością w mediach społecznościowych. Wychodzi od podstaw. Uświadamia nam, dlaczego mimo wszystko warto inwestować w obecność w tej sferze. Podpowiada działania skuteczne dla różnych typów firm i różnych celów biznesowych. Odpowiada na często pojawiające się pytanie: „Dlaczego efekt komunikacji w mediach społecznościowych nie jest natychmiastowy?”. Zwraca uwagę na narzędzia marketingowe sprawdzające się w sferze nowych mediów, wskazuje, jak mierzyć efekty działań oraz jakie trendy pojawiają się w badaniach skuteczności strategii SM.

 

źródło opisu: http://helion.pl/ksiazki/skuteczne-social-media-pr...(?)

źródło okładki: http://helion.pl/ksiazki/skuteczne-social-media-pr...»

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (91)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 506
Klaudyna | 2014-06-26
Na półkach: Przeczytane, 2014, Posiadam
Przeczytana: 07 czerwca 2014

Aby bardziej zagłębić się w temat social media, skusiłam się na przeczytanie książki Anny Miotk: Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Muszę przyznać już na wstępie, iż się nie zawiodłam.

Anna Miotk posługuje się rzeczowym i bardzo przyjemnym stylem pisania i jej poradnik czyta się jednym tchem.Dla mnie osobiście było to dobre uzupełnienie wiadomości, sprecyzowanie tego, czym jest marketing społecznościowy, a także jakie narzędzia są jeszcze potrzebne, aby promować firmę w social media. Muszę jednak wspomnieć, iż początek tej książki wcale nie jest pozytywny i niesie za sobą nieco negatywne przesłanie, bowiem autorka twierdzi, iż social media stają się coraz mniej przekonujące, a także nie są już tak potężnym narzędziem. Być może ma rację, jednak poszczególne rozdziały uczą czytelników jak kreować pozytywny wizerunek swojej marki w szeroko pojętym internecie.

Bardzo dobrze czytało mi się Skuteczne social media, jest to lektura nie tylko dla firm,...

książek: 262
Zzyciaksiazek | 2015-08-03
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: lipiec 2015

Tym razem recenzja w nietypowej formie. Poniżej znajdziecie kilka powodów, dla których warto sięgnąć po "SKUTECZNE social media": 4 ode mnie plus 1 od autorki książki:

1) Pojemna i dobrze wyposażona skrzynka z narzędziami do przygotowania lub poprawienia działań w mediach społecznościowych,

2) Przydatny i ociekający (użyteczną) wiedzą przewodnik (np. profile demograficzne użytkowników poszczególnych social media, techniki pomiaru i statystyki),

3) Rozdział o budowaniu strategii – przeczytaj, zatrzymaj się, przemyśl i zacznij analizować go od początku, krok po kroku,

4) Dla miłośników socjologii (i nie tylko) wiele interesujących teorii i zestawień grup odbiorców (na pobudzenie wyobraźni i lepsze poznanie klienta),

plus rekomendacja od autorki, Anny Miotk:

"Podjęłam próbę stworzenia kompendium na temat planowania i analizowania działań w mediach społecznościowych. Mam nadzieję, że przyda Ci się ono jako poradnik przy rozwiązywaniu praktycznych problemów. Zapraszam do...

książek: 170
Aleksander | 2013-04-28
Przeczytana: 28 kwietnia 2013

Autorka tej książki - Anna Miotk i jej dzieło naprawdę zasłużyły na ocenę 10. Skuteczne social media to kompendium wiedzy nt. działań marketingowych i promocji marki w Internecie. Książka spodoba się zarówno początkującym, jak i bardziej zaawansowanym w temacie social media. Dużym plusem tej pozycji są przykładowe case study i sekcje "Warto doczytać", w których autorka podaje pozycje naprawdę warte uwagi. Minusów nie dostrzegłem. Polecam z całego serca!

książek: 2647
bellson | 2017-08-15
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 14 sierpnia 2017

Moim zdaniem książki o social media, trendach w internecie itp. nie powinny być wydawane, a przekuwane w szkolenia, które aktualizowane są na bieżąco w ramach zachodzących w danej sferze zmian.
Książka mocno osadzona w sferze polskich kanałów społecznościowych, wiele z nich nieistniejących/nieistotnych. Całość ma bardziej wartość akademicką, jednakże po tego typu tytuły jako praktyk sięgam w celu poszerzenia wiedzy, nie zaś powrotu do piramidy Maslowa i prezentacji rodzajów badań jakościowych czy ilościowych.
Nieaktualna, mało praktyczna, nie odpowiada zapewne na pytania, które zadają sobie osoby chcące z tej lektury wynieść faktyczną wiedzę.

książek: 1
JoBo | 2015-05-20
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 20 maja 2015

Mimo że jestem fanką mediów społecznościowych, książka mnie rozczarowała. Napisana drętwym językiem, w stylu podręcznikowym, do tego wiele informacji już nieaktualnych.

książek: 160
Krokodyla | 2017-08-21
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 2016 rok
książek: 1234
Piotrr | 2017-08-02
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 02 sierpnia 2017
książek: 1838
Niehalo | 2017-05-01
Na półkach: Przeczytane, Pożyczki
książek: 98
Adrian | 2017-04-03
Na półkach: Przeczytane
książek: 1728
Kamila | 2017-03-15
Na półkach: Przeczytane, 2017
Przeczytana: 30 marca 2017
zobacz kolejne z 81 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd