Startup w 7 dni. Od mocnego startu do szybkiego sukcesu

Wydawnictwo: Onepress
7,08 (12 ocen i 3 opinie) Zobacz oceny
10
1
9
0
8
3
7
3
6
5
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
ISBN
9788328308817
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
LubimyCzytać

Startup – czas start! Wykorzystaj swoją wiedzę, by zacząć dobrze zarabiać! Pierwszy pomysł na firmę, biznes i startup, czyli krótka historia sukcesów i porażek Od poniedziałku do niedzieli, czyli magiczny tydzień do pierwszego klienta Jasne reguły gry, czyli wszystko, o czym musisz pamiętać, by zawsze być na...


Startup – czas start! Wykorzystaj swoją wiedzę, by zacząć dobrze
zarabiać!


Pierwszy pomysł na firmę, biznes i startup, czyli krótka historia
sukcesów i porażek


Od poniedziałku do niedzieli, czyli magiczny tydzień do pierwszego
klienta


Jasne reguły gry, czyli wszystko, o czym musisz pamiętać, by zawsze być
na topie


Założenie działającej, zarabiającej firmy w tydzień? Czy to w ogóle
możliwe? Ten autor na pewno przesadza! Tak właśnie myślisz, prawda?
Błąd! To nie jest oczywiście standardowy czas, w którym startup może
zacząć wychodzić na swoje, ale jeśli masz nóż na gardle albo ogromny
apetyt na sukces, Dan Norris pokaże Ci, jak zrealizować taki szalony
plan.





Dan Norris to nie byle kto — to niezwykle uparty przedsiębiorca, który
założył niejedną firmę i... poniósł niejedną porażkę, zanim zrozumiał,
jak powinien się do tego zabrać. Teraz chce się podzielić swoją wiedzą,
opowiedzieć, co warto, a czego nie warto robić przy zakładaniu firmy. Od
czego zacząć, jak testować produkty i jak błyskawicznie znaleźć klientów
gotowych kupić to, co sprzedajesz. Jeśli go posłuchasz, sukces będzie
Twój!

 

źródło opisu: Matras

źródło okładki: Matras

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (3)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 155
monasco | 2017-06-25
Przeczytana: 25 czerwca 2017

Zgarnęłam tę książkę z bibliotecznej półki zupełnie nie zdając sobie sprawy, że oto trafiłam na najważniejszy poradnik biznesowy do tej pory! Doskonała pozycja, która zmienia wyobrażenie o prowadzeniu dochodowej firmy. Co więcej, Norris nie jest przykładem człowieka, który zamienia w złoto wszystko, czego się tylko dotknie, dlatego to wyjątkowo nieamerykański poradnik: nieprzegadany, bardzo konkretny (ah te tabelki w Excelu!), pokazuje, dlaczego przez większość kariery był biznesowym nieudacznikiem, nie boi się przyznać do licznych porażek. Przede wszystkim jednak to istna biblia przedsiębiorcy, zmieniająca podejście do prowadzenia firmy: koniec z ulepszaniem produktu w zaciszu domu. Norris przekonuje, że aby odnieść sukces, należy jak najszybciej wyjść z minimalnie satysfakcjonującym produktem do świata i przekonać się, czy ktokolwiek go potrzebuje. Tylko w taki sposób można odnieść szybki sukces, gdyż feedback otrzymany od prawdziwych klientów (czyli tych płacących) jest znacznie...

książek: 52
Davvid | 2017-05-16
Przeczytana: 16 maja 2017

Opinia zaznaczona jako spoiler. Pokaż ją.

Książka dla mnie idealna - autor z podobnej branży jak ja, pokazał otwarcie swoje doświadczenia i przemyślenia, dodatkowy plus za poukładanie wszystkiego w listy kontrolne. Na obecnym etapie dla mnie - osoby, która chce przejść z konsultanta na własny produkt - rewelacja!

książek: 410
shinrin | 2016-01-29
Na półkach: Przeczytane, Poradniki, 2016
Przeczytana: 24 stycznia 2016

Ciekawa książka dla osób zamierzających uruchomić start-up. Zwracam tylko uwagę, ze nie jest to pozycja dla osób pragnących otworzyć nową firmę typu sklep internetowy, franczyzna czy lokalny biznes. Książka dotyczy uruchomienia firmy cechującej się innowacyjnością technologiczną. Autor udowadnia, ze mozna załozyć taką firmę w 7 dni - zgodnie z zasadą, ze im mniej mamy czasu tym bardziej skupiamy się na najważniejszych rzeczach. Świetna pozycja dla osób, które od dawna noszą w sobie dobry pomysł na firmę z innowacyjnymi rozwiązaniami. Nie znajdziecie tu jednak szczegółowych, technicznych instrukcji - zwłaszcza takich, które można by zastosować na polskim rynku. Mimo to książka świetnie motywuje do działania - jeśli masz dobry pomysł na biznes to nie ma się co zastanawiać - tylko działać, bo zaledwie w kilka dni możesz dać klientom rozwiązanie którego potrzebują.

Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd