rozwińzwiń

Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty

Okładka książki Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty Anna Miotk
Okładka książki Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty
Anna Miotk Wydawnictwo: Helion biznes, finanse
248 str. 4 godz. 8 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Helion
Data wydania:
2013-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2013-01-01
Liczba stron:
248
Czas czytania
4 godz. 8 min.
Język:
polski
ISBN:
9788324649327
Tagi:
social media media e-biznes
Średnia ocen

6,0 6,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera Alexander Osterwalder, Yves Pigneur
Ocena 7,8
Tworzenie mode... Alexander Osterwald...
Okładka książki Biblia e-biznesu Marcin Cichoń, Marcin Cisek, Kamil Czopek, Agnieszka Dejnaka, Jacek Dudzic, Maciej Dutko, Piotr Dywański, Marcin Godlewski, Jakub Jasiński, Marcin Kosiński, Paweł Królak, Paweł Krzyworączka, Maciej Lewiński, Paweł Lipiec, Przemysław Modrzewski, Piotr Motyl, Sławomir Panek, Krzysztof Rdzeń, Rafał Sadłowski, Mirosław Smużniak, Mirosław Szmajda, Piotr Szulczewski, Natalia Szwarc, Mariusz Wesołowski
Ocena 7,7
Biblia e-biznesu Marcin Cichoń, Marc...
Okładka książki Rework Jason Fried, David Heinemeier Hansson
Ocena 7,0
Rework Jason Fried, David ...

Oceny

Średnia ocen
6,0 / 10
32 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
1576
220

Na półkach:

Moim zdaniem książki o social media, trendach w internecie itp. nie powinny być wydawane, a przekuwane w szkolenia, które aktualizowane są na bieżąco w ramach zachodzących w danej sferze zmian.
Książka mocno osadzona w sferze polskich kanałów społecznościowych, wiele z nich nieistniejących/nieistotnych. Całość ma bardziej wartość akademicką, jednakże po tego typu tytuły jako praktyk sięgam w celu poszerzenia wiedzy, nie zaś powrotu do piramidy Maslowa i prezentacji rodzajów badań jakościowych czy ilościowych.
Nieaktualna, mało praktyczna, nie odpowiada zapewne na pytania, które zadają sobie osoby chcące z tej lektury wynieść faktyczną wiedzę.

Moim zdaniem książki o social media, trendach w internecie itp. nie powinny być wydawane, a przekuwane w szkolenia, które aktualizowane są na bieżąco w ramach zachodzących w danej sferze zmian.
Książka mocno osadzona w sferze polskich kanałów społecznościowych, wiele z nich nieistniejących/nieistotnych. Całość ma bardziej wartość akademicką, jednakże po tego typu tytuły...

więcej Pokaż mimo to

avatar
262
248

Na półkach:

Tym razem recenzja w nietypowej formie. Poniżej znajdziecie kilka powodów, dla których warto sięgnąć po "SKUTECZNE social media": 4 ode mnie plus 1 od autorki książki:

1) Pojemna i dobrze wyposażona skrzynka z narzędziami do przygotowania lub poprawienia działań w mediach społecznościowych,

2) Przydatny i ociekający (użyteczną) wiedzą przewodnik (np. profile demograficzne użytkowników poszczególnych social media, techniki pomiaru i statystyki),

3) Rozdział o budowaniu strategii – przeczytaj, zatrzymaj się, przemyśl i zacznij analizować go od początku, krok po kroku,

4) Dla miłośników socjologii (i nie tylko) wiele interesujących teorii i zestawień grup odbiorców (na pobudzenie wyobraźni i lepsze poznanie klienta),

plus rekomendacja od autorki, Anny Miotk:

"Podjęłam próbę stworzenia kompendium na temat planowania i analizowania działań w mediach społecznościowych. Mam nadzieję, że przyda Ci się ono jako poradnik przy rozwiązywaniu praktycznych problemów. Zapraszam do lektury!"

Tym razem recenzja w nietypowej formie. Poniżej znajdziecie kilka powodów, dla których warto sięgnąć po "SKUTECZNE social media": 4 ode mnie plus 1 od autorki książki:

1) Pojemna i dobrze wyposażona skrzynka z narzędziami do przygotowania lub poprawienia działań w mediach społecznościowych,

2) Przydatny i ociekający (użyteczną) wiedzą przewodnik (np. profile demograficzne...

więcej Pokaż mimo to

avatar
1
1

Na półkach:

Mimo że jestem fanką mediów społecznościowych, książka mnie rozczarowała. Napisana drętwym językiem, w stylu podręcznikowym, do tego wiele informacji już nieaktualnych.

Mimo że jestem fanką mediów społecznościowych, książka mnie rozczarowała. Napisana drętwym językiem, w stylu podręcznikowym, do tego wiele informacji już nieaktualnych.

Pokaż mimo to

avatar
499
219

Na półkach: ,

Aby bardziej zagłębić się w temat social media, skusiłam się na przeczytanie książki Anny Miotk: Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Muszę przyznać już na wstępie, iż się nie zawiodłam.

Anna Miotk posługuje się rzeczowym i bardzo przyjemnym stylem pisania i jej poradnik czyta się jednym tchem.Dla mnie osobiście było to dobre uzupełnienie wiadomości, sprecyzowanie tego, czym jest marketing społecznościowy, a także jakie narzędzia są jeszcze potrzebne, aby promować firmę w social media. Muszę jednak wspomnieć, iż początek tej książki wcale nie jest pozytywny i niesie za sobą nieco negatywne przesłanie, bowiem autorka twierdzi, iż social media stają się coraz mniej przekonujące, a także nie są już tak potężnym narzędziem. Być może ma rację, jednak poszczególne rozdziały uczą czytelników jak kreować pozytywny wizerunek swojej marki w szeroko pojętym internecie.

Bardzo dobrze czytało mi się Skuteczne social media, jest to lektura nie tylko dla firm, ale także dla osób, które chcą poznać social media i ich mechanizm. Styl, tak jak wspomniałam, jest lekki i nie jest to toporna lektura dla przeciętnego człowieka, niezaznajomionego z tematem. Wręcz przeciwnie, każdy odnajdzie się w stylu autorki i sposobem przekazywania przez nią informacji. Anna Miotk świetnie wytłumaczyła różnice między PR a marketingiem, jak ich struktury i zależności zmieniały się w przeciągu lat. Każdy może sięgnąć po tę lekturę, aby wynieść dla siebie wiedzę ogólną o mediach społecznościowych czy po to, by zacząć działać intensywniej na tym polu.

Aby bardziej zagłębić się w temat social media, skusiłam się na przeczytanie książki Anny Miotk: Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Muszę przyznać już na wstępie, iż się nie zawiodłam.

Anna Miotk posługuje się rzeczowym i bardzo przyjemnym stylem pisania i jej poradnik czyta się jednym tchem.Dla mnie osobiście było to dobre uzupełnienie...

więcej Pokaż mimo to

avatar
90
80

Na półkach: , , ,

Autorka tej książki - Anna Miotk i jej dzieło naprawdę zasłużyły na ocenę 10. Skuteczne social media to kompendium wiedzy nt. działań marketingowych i promocji marki w Internecie. Książka spodoba się zarówno początkującym, jak i bardziej zaawansowanym w temacie social media. Dużym plusem tej pozycji są przykładowe case study i sekcje "Warto doczytać", w których autorka podaje pozycje naprawdę warte uwagi. Minusów nie dostrzegłem. Polecam z całego serca!

Autorka tej książki - Anna Miotk i jej dzieło naprawdę zasłużyły na ocenę 10. Skuteczne social media to kompendium wiedzy nt. działań marketingowych i promocji marki w Internecie. Książka spodoba się zarówno początkującym, jak i bardziej zaawansowanym w temacie social media. Dużym plusem tej pozycji są przykładowe case study i sekcje "Warto doczytać", w których autorka...

więcej Pokaż mimo to

avatar
83
4

Na półkach: ,

Typowy podręcznik akademicki. Bardzo dużo teorii.

Typowy podręcznik akademicki. Bardzo dużo teorii.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    72
  • Przeczytane
    51
  • Posiadam
    21
  • Teraz czytam
    4
  • Chcę w prezencie
    2
  • Rozwój
    2
  • Ulubione
    2
  • Pożyczki
    1
  • Przeczytane 2016
    1
  • 2019
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty


Podobne książki

Przeczytaj także