Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Helion
- Data wydania:
- 2013-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2013-01-01
- Liczba stron:
- 248
- Czas czytania
- 4 godz. 8 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788324649327
- Tagi:
- social media media e-biznes
Co jest nie tak ze sferą mediów społecznościowych? Marketingowy Graal, do którego jeszcze rok czy dwa lata temu pielgrzymowali reklamodawcy z całego świata, traci pozłotę. Google+ nie prześcignął Facebooka, Facebook nie odniósł spektakularnego sukcesu podczas giełdowego debiutu. Rodzime Grono.net, które jeszcze niedawno święciło triumfy, nie istnieje. Agencje reklamowe prowadzące profile medialne dużych klientów okazują się nie tak profesjonalne, jak miały być, a mniejsze firmy działają na własną rękę i często wykazują się całkowitym niezrozumieniem zasad obowiązujących w marketingu relacji. Czas włożony w aktywność w sferze mediów społecznościowych dla wielu marketerów jest czasem straconym… Czyżby bańka pękła?
Autorka tej książki stawia tezę, że jednym z powodów rozczarowania tą sferą jest brak możliwości rzetelnego mierzenia efektów komunikacji w mediach społecznościowych, ale nie ogranicza się do samego stwierdzenia faktów. Chce naprawdę pomóc Czytelnikom rozwiązać problemy wiążące się z ich obecnością w mediach społecznościowych. Wychodzi od podstaw. Uświadamia nam, dlaczego mimo wszystko warto inwestować w obecność w tej sferze. Podpowiada działania skuteczne dla różnych typów firm i różnych celów biznesowych. Odpowiada na często pojawiające się pytanie: „Dlaczego efekt komunikacji w mediach społecznościowych nie jest natychmiastowy?”. Zwraca uwagę na narzędzia marketingowe sprawdzające się w sferze nowych mediów, wskazuje, jak mierzyć efekty działań oraz jakie trendy pojawiają się w badaniach skuteczności strategii SM.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 72
- 51
- 21
- 4
- 2
- 2
- 2
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
Moim zdaniem książki o social media, trendach w internecie itp. nie powinny być wydawane, a przekuwane w szkolenia, które aktualizowane są na bieżąco w ramach zachodzących w danej sferze zmian.
Książka mocno osadzona w sferze polskich kanałów społecznościowych, wiele z nich nieistniejących/nieistotnych. Całość ma bardziej wartość akademicką, jednakże po tego typu tytuły jako praktyk sięgam w celu poszerzenia wiedzy, nie zaś powrotu do piramidy Maslowa i prezentacji rodzajów badań jakościowych czy ilościowych.
Nieaktualna, mało praktyczna, nie odpowiada zapewne na pytania, które zadają sobie osoby chcące z tej lektury wynieść faktyczną wiedzę.
Moim zdaniem książki o social media, trendach w internecie itp. nie powinny być wydawane, a przekuwane w szkolenia, które aktualizowane są na bieżąco w ramach zachodzących w danej sferze zmian.
więcej Pokaż mimo toKsiążka mocno osadzona w sferze polskich kanałów społecznościowych, wiele z nich nieistniejących/nieistotnych. Całość ma bardziej wartość akademicką, jednakże po tego typu tytuły...
Tym razem recenzja w nietypowej formie. Poniżej znajdziecie kilka powodów, dla których warto sięgnąć po "SKUTECZNE social media": 4 ode mnie plus 1 od autorki książki:
1) Pojemna i dobrze wyposażona skrzynka z narzędziami do przygotowania lub poprawienia działań w mediach społecznościowych,
2) Przydatny i ociekający (użyteczną) wiedzą przewodnik (np. profile demograficzne użytkowników poszczególnych social media, techniki pomiaru i statystyki),
3) Rozdział o budowaniu strategii – przeczytaj, zatrzymaj się, przemyśl i zacznij analizować go od początku, krok po kroku,
4) Dla miłośników socjologii (i nie tylko) wiele interesujących teorii i zestawień grup odbiorców (na pobudzenie wyobraźni i lepsze poznanie klienta),
plus rekomendacja od autorki, Anny Miotk:
"Podjęłam próbę stworzenia kompendium na temat planowania i analizowania działań w mediach społecznościowych. Mam nadzieję, że przyda Ci się ono jako poradnik przy rozwiązywaniu praktycznych problemów. Zapraszam do lektury!"
Tym razem recenzja w nietypowej formie. Poniżej znajdziecie kilka powodów, dla których warto sięgnąć po "SKUTECZNE social media": 4 ode mnie plus 1 od autorki książki:
więcej Pokaż mimo to1) Pojemna i dobrze wyposażona skrzynka z narzędziami do przygotowania lub poprawienia działań w mediach społecznościowych,
2) Przydatny i ociekający (użyteczną) wiedzą przewodnik (np. profile demograficzne...
Mimo że jestem fanką mediów społecznościowych, książka mnie rozczarowała. Napisana drętwym językiem, w stylu podręcznikowym, do tego wiele informacji już nieaktualnych.
Mimo że jestem fanką mediów społecznościowych, książka mnie rozczarowała. Napisana drętwym językiem, w stylu podręcznikowym, do tego wiele informacji już nieaktualnych.
Pokaż mimo toAby bardziej zagłębić się w temat social media, skusiłam się na przeczytanie książki Anny Miotk: Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Muszę przyznać już na wstępie, iż się nie zawiodłam.
Anna Miotk posługuje się rzeczowym i bardzo przyjemnym stylem pisania i jej poradnik czyta się jednym tchem.Dla mnie osobiście było to dobre uzupełnienie wiadomości, sprecyzowanie tego, czym jest marketing społecznościowy, a także jakie narzędzia są jeszcze potrzebne, aby promować firmę w social media. Muszę jednak wspomnieć, iż początek tej książki wcale nie jest pozytywny i niesie za sobą nieco negatywne przesłanie, bowiem autorka twierdzi, iż social media stają się coraz mniej przekonujące, a także nie są już tak potężnym narzędziem. Być może ma rację, jednak poszczególne rozdziały uczą czytelników jak kreować pozytywny wizerunek swojej marki w szeroko pojętym internecie.
Bardzo dobrze czytało mi się Skuteczne social media, jest to lektura nie tylko dla firm, ale także dla osób, które chcą poznać social media i ich mechanizm. Styl, tak jak wspomniałam, jest lekki i nie jest to toporna lektura dla przeciętnego człowieka, niezaznajomionego z tematem. Wręcz przeciwnie, każdy odnajdzie się w stylu autorki i sposobem przekazywania przez nią informacji. Anna Miotk świetnie wytłumaczyła różnice między PR a marketingiem, jak ich struktury i zależności zmieniały się w przeciągu lat. Każdy może sięgnąć po tę lekturę, aby wynieść dla siebie wiedzę ogólną o mediach społecznościowych czy po to, by zacząć działać intensywniej na tym polu.
Aby bardziej zagłębić się w temat social media, skusiłam się na przeczytanie książki Anny Miotk: Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Muszę przyznać już na wstępie, iż się nie zawiodłam.
więcej Pokaż mimo toAnna Miotk posługuje się rzeczowym i bardzo przyjemnym stylem pisania i jej poradnik czyta się jednym tchem.Dla mnie osobiście było to dobre uzupełnienie...
Autorka tej książki - Anna Miotk i jej dzieło naprawdę zasłużyły na ocenę 10. Skuteczne social media to kompendium wiedzy nt. działań marketingowych i promocji marki w Internecie. Książka spodoba się zarówno początkującym, jak i bardziej zaawansowanym w temacie social media. Dużym plusem tej pozycji są przykładowe case study i sekcje "Warto doczytać", w których autorka podaje pozycje naprawdę warte uwagi. Minusów nie dostrzegłem. Polecam z całego serca!
Autorka tej książki - Anna Miotk i jej dzieło naprawdę zasłużyły na ocenę 10. Skuteczne social media to kompendium wiedzy nt. działań marketingowych i promocji marki w Internecie. Książka spodoba się zarówno początkującym, jak i bardziej zaawansowanym w temacie social media. Dużym plusem tej pozycji są przykładowe case study i sekcje "Warto doczytać", w których autorka...
więcej Pokaż mimo toTypowy podręcznik akademicki. Bardzo dużo teorii.
Typowy podręcznik akademicki. Bardzo dużo teorii.
Pokaż mimo to