Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

W market[r]ingu, czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych

8,05 (20 ocen i 6 opinii) Zobacz oceny
10
2
9
5
8
7
7
4
6
2
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Jab, jab, jab, right hook
data wydania
ISBN
9788363566401
liczba stron
216
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
SłowaiMyśli

Gary Vaynerchuk - ekspert w dziedzinie mediów społecznościowych, autor z listy bestsellerów magazynu „New York Times”. W książce „W market[r]ingu” hojnie dzieli się z Czytelnikami swoimi niezawodnymi sposobami na przykucie uwagi klientów, w pełnym chaosu świecie social media. Jak na Gary'ego przystało robi to w dość nietypowy sposób. Działania w social media sprowadza do... walki na ringu....

Gary Vaynerchuk - ekspert w dziedzinie mediów społecznościowych, autor z listy bestsellerów magazynu „New York Times”. W książce „W market[r]ingu” hojnie dzieli się z Czytelnikami swoimi niezawodnymi sposobami na przykucie uwagi klientów, w pełnym chaosu świecie social media. Jak na Gary'ego przystało robi to w dość nietypowy sposób. Działania w social media sprowadza do... walki na ringu. Prawy sierpowy czyli kolejna kampania, która ma przynieść wymierne korzyści, konkretne zyski. Lewy prosty czyli tworzenie takiego przekazu, który zaangażuje klienta do tego stopnia, że stanie się fanem Twojej marki. Tylko jak zadawać „ciosy” sprawnie, aby nie polec w walce?

Z tą samą jak zawsze charyzmą i pewnością siebie, do której zdążył już przyzwyczaić swoich czytelników, Vaynerchuk stawia sobie za cel wzmocnienie „prawych sierpowych” zadawanych przez specjalistów marketingu poprzez zmianę sposobu, w jaki zabiegają o zadowolenie klienta oraz o bycie numerem jeden na rynku. Dzisiaj sama komunikacja to nie wszystko, liczy się kontekst. Ważne jest to, aby przekaz dostosować odpowiednio do każdego z mediów indywidualnie. Liczy się autentyczny kontakt z klientami - nie poprzez krzykliwe komunikaty „Kup”, „Promocja!”, ale poprzez nowe formy narracji charakterystyczne dla poszczególnych, tak różnych od siebie platform, jak chociażby Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter i Tumblr.

„W market[r]ingu” to mapa, za pomocą której z łatwością odnajdziesz się w świecie skutecznych strategii marketingowych dla mediów społecznościowych.

 

źródło opisu: www.slowaimysli.pl

źródło okładki: www.slowaimysli.pl

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 99
Aleksandra | 2015-11-17
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: listopad 2015

Książka warta uwagi. Znajdziesz w niej praktyczne porady w jaki sposób powinien wyglądać Twój wpis na facebooku, zdjęcie na instgramie czy tweet. Gary pokazuje na przykładach z internetu, gdzie ludzie popełniają błędy, ale i chwali za dobrze wykonaną robotę. Na początku każdego rozdziału znaduje się ogólny wstęp dotyczący danego portalu społecznościowego i porady na co warto zwracać uwagę. Na swoim blogu przedstawiłam podsatwowe zasady dotyczących postów na facebooku, właśnie na podstawie tej książki. https://goo.gl/mhabBR

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Potęga teraźniejszości

Dzisiaj się poddałam. Może i jest to napisane mądrymi słowami i w ogóle sprawia wrażenie mądrej książki, ale strasznie ciężko się to czyta. Czytam to...

zgłoś błąd zgłoś błąd