Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Helion
- Data wydania:
- 2015-06-08
- Data 1. wyd. pol.:
- 2013-11-08
- Liczba stron:
- 192
- Czas czytania
- 3 godz. 12 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788328309623
Humanista w świecie liczb
„Słowa, słowa, słowa” — powiedział Hamlet do Poloniusza w drugim akcie słynnego dramatu, zapytany o to, co czyta. „Liczby, liczby, liczby” — odpowiedziałby na to samo pytanie marketer skupiony na pracy z pulpitem Google Analytics. Byłaby to prawda, ponieważ to interesujące narzędzie operuje na liczbach i za ich pomocą pokazuje aktywność użytkowników na Twojej witrynie. Nauka czytania tych tajemnych liczb to początek skutecznego marketingu online. Skutecznego, czyli świadomego, coraz bardziej efektywnego, popartego danymi w tabelach i na wykresach oraz twardymi dowodami, które tak bardzo lubią zarząd Twojej firmy i Twoi klienci, prawda?
Jak widzisz, czas najwyższy podjąć naukę czytania liczb. Nie przerażaj się jednak! Nawet jeśli jesteś zdeklarowanym humanistą, wystarczy, że poznasz możliwości i podstawowe reguły, jakimi rządzi się Google Analytics, a szybko się z nim zaprzyjaźnisz! Drugie wydanie tej praktycznej książki zostało zaktualizowane zgodnie ze zmianami, jakie w ostatnim czasie wprowadzono w tym narzędziu. Dotyczy to zarówno zrzutów interfejsów, skryptów, jak i nowych możliwości, które oferuje Universal Analytics. W tej odsłonie bestsellera Martyny Zastrożnej znajdziesz jeszcze więcej pomysłów na przydatne alerty, zaawansowanych segmentów gotowych do pobrania i polecanych źródeł wiedzy. Dowiesz się też sporo o remarketingu, odkryjesz Google Tag Manager i zapoznasz się z ofertą, jaką Google Analytics ma dla firm z segmentu e-commerce.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 101
- 63
- 29
- 6
- 4
- 3
- 2
- 2
- 2
- 2
OPINIE i DYSKUSJE
Od kilku lat obserwuję i korzystam z Google Analytics. Widzę jak się zmienia, dostarcza nowych możliwości i ułatwia życie, m.in. marketingowcom. Co jest niesamowitego w narzędziu Google Analytics?
Po pierwsze, jest ono darmowe i oferujące bardzo szerokie spektrum możliwości. Po drugie, jeżeli zapoznasz się z nim, zgłębisz możliwości, jakie oferuje, to stanie się dla Ciebie czymś więcej niż zbiorem statystyk i wykresów. Z danych, jakie zostawiają klienci dowiesz się m. in. o ich płci, wieku (przedział wiekowy),zainteresowaniach czy rodzaju przeglądarki, z której korzystają. Po trzecie, pomoże Ci określić kierunek w działaniach promocyjnych i na bieżąco je modyfikować.
Obydwie pozycje Martyny Zastrożnej (Google Analytics dla marketingowców i Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych) to przydatne kompendia wiedzy o tym, jak i z czym się je Google Analytics. Dla początkujących i bardziej wprawionych w obsłudze tego narzędzia.
Książki wprowadzają w realia obsługi, dają porady i inspirują do własnych poszukiwań. Pozwalają poznać opcje odkrywające przed nami obraz tych, którzy odwiedzają nasze strony www oraz rozszyfrować ślady, jakie zostawiają. Tymi śladami są informacje o profilu użytkowników, co pozwala w jeszcze lepszy sposób dopracować prezentowane treści i dotrzeć z nim do tych, na których nam zależy. Bo – co wydaje się oczywiste – nie jest trudno stworzyć informację w Internecie. Sztuką jest stworzyć taki przekaz, który zostanie odnotowany i przyjęty. Zwłaszcza, gdy mówimy o przekazie marketingowym.
Źródło: www.zzyciaksiazek.blogspot.com
Od kilku lat obserwuję i korzystam z Google Analytics. Widzę jak się zmienia, dostarcza nowych możliwości i ułatwia życie, m.in. marketingowcom. Co jest niesamowitego w narzędziu Google Analytics?
więcej Pokaż mimo toPo pierwsze, jest ono darmowe i oferujące bardzo szerokie spektrum możliwości. Po drugie, jeżeli zapoznasz się z nim, zgłębisz możliwości, jakie oferuje, to stanie się dla Ciebie...
Książka ta zbiera wiele pochlebnych recenzji wśród marketingowców, toteż postanowiłam się z nią zapoznać ze względu na bliską mi tematykę. Niestety, spotkało mnie spore rozczarowanie. Posiadam najnowsze wydanie poradnika, mimo to zawiera on mnóstwo nieaktualnych pojęć i screenów przestarzałej wersji Google Analytics. Autorka udziela wielu cennych wskazówek, tylko ich wdrożenie w życie wymaga sporo czasu. Książkę czytałam przez dwa miesiąca, codziennie zaledwie po kilka stron. Przed przećwiczeniem każdego zaproponowanego rozwiązania, musiałam rozszyfrować, jak obecnie brzmią stare komendy, bo przez ostatnich parę lat sporo się zmieniło. Nie miałabym pretensji, gdybym trafiła na stare wydanie książki, ale dysponuję najnowszym, który zawiera zdezaktualizowaną wiedzę. Owszem, nie wszystko uległo zmianie, nadal tak samo zlicza się unikalnych użytkowników, współczynnik odrzuceń itp., ale dużo rzeczy ma się nijak do współczesnych realiów. Książkę tę należy traktować jako swego rodzaju drogowskaz, warto jednak pamiętać, iż nie mamy tutaj do czynienia z "GPS-em". Po zakończeniu lektury mogę stwierdzić, że dowiedziałam się wielu wartościowych rzeczy, ale żeby znaleźć je w nowej wersji Google Analytics, musiałam się sporo natrudzić.
Książka ta zbiera wiele pochlebnych recenzji wśród marketingowców, toteż postanowiłam się z nią zapoznać ze względu na bliską mi tematykę. Niestety, spotkało mnie spore rozczarowanie. Posiadam najnowsze wydanie poradnika, mimo to zawiera on mnóstwo nieaktualnych pojęć i screenów przestarzałej wersji Google Analytics. Autorka udziela wielu cennych wskazówek, tylko ich...
więcej Pokaż mimo to