Rework

Tłumaczenie: Anna Kanclerz
Wydawnictwo: Onepress
7,13 (200 ocen i 31 opinii) Zobacz oceny
10
13
9
20
8
53
7
55
6
29
5
19
4
6
3
4
2
1
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Rework
data wydania
ISBN
9788324671229
liczba stron
304
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
Michał Korba

Szukasz lepszej i łatwiejszej drogi do biznesowego sukcesu? Na początek zapomnij o przestarzałym, klasycznym modelu zakładania firmy. Nie trać czasu na pisanie biznesplanu, poznawanie konkurencji, szukanie inwestorów itd. We współczesnym świecie zmiany zachodzą w takim tempie, że kiedy wykonasz całą tę mrówczą pracę, Twoje cenne dane będą już nieaktualne. Jedyne, co musisz zrobić, to przestać...

Szukasz lepszej i łatwiejszej drogi do biznesowego sukcesu?

Na początek zapomnij o przestarzałym, klasycznym modelu zakładania firmy. Nie trać czasu na pisanie biznesplanu, poznawanie konkurencji, szukanie inwestorów itd. We współczesnym świecie zmiany zachodzą w takim tempie, że kiedy wykonasz całą tę mrówczą pracę, Twoje cenne dane będą już nieaktualne. Jedyne, co musisz zrobić, to przestać gadać i wziąć się do roboty! Przeczytaj tę książkę i zacznij swój biznes już dziś, na nowych warunkach. Przekonaj się, jak można efektywnie pracować i ściągnąć na siebie uwagę otoczenia bez konieczności wydawania wielkiej kasy. Już wkrótce będziesz w stanie konkurować z wielkimi przedsiębiorstwami - bez marnowania dużych środków na marketing czy reklamę - i zdołasz odnieść sukces bez przygotowywania finansowych prognoz i pięcioletnich planów.

Dla kogo jest ta książka? Dla Ciebie! Jej wartość docenią szczególnie przedsiębiorcy z krwi i kości, właściciele małych firm, osoby, które nie cierpią swojej etatowej pracy, ofiary restrukturyzacji oraz artyści, którzy nie chcą już więcej głodować. Nie trać czasu, to najlepszy moment na start!

 

źródło opisu: http://onepress.pl/

źródło okładki: http://onepress.pl/

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (660)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 1158
Ewa | 2018-08-30
Na półkach: 2018, Przeczytane
Przeczytana: 30 sierpnia 2018

Jest to jedna z tych książek, których raczej nie poleciłabym innym. Chociaż dała mi do myślenia w kilku kwestiach, propaguje także szkodliwe, według mnie idee zarządzania firmą, szufladkując ludzi i utwierdzając czytelników, że wszyscy ludzie postępują tak, a nie inaczej i że nie ma co zawracać sobie głowy takimi kwestiami jak wykształcenie czy doświadczenie pracowników, marketing i tym podobne. Może w Ameryce wygląda to inaczej, ale u nas jego koncepcja zarządzania firmą raczej by nie przetrwała.

książek: 131
Sebastian | 2018-01-31
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 29 stycznia 2018

Książka bardzo Ciekawa. Od samego początku przedstawione w niej myśli nie są stereotypowe i budzą zainteresowanie. Mnie osobiście książka zainspirowała. Wychodziłem z założenia, że uczę się na błędach, natomiast to nie jest takie oczywiste jakby się wydawać mogło, ponieważ atmosfera porażki może nas pogrążyć, powinniśmy oczekiwać sukcesów i na nie być nastawieni. Jest to inny punkt podejścia do biznesu, nie powiem, bardzo pouczający.
Ludzie mają tyle pomysłów i na nich głównie się opierają, zamieniają pomysły w swoje ideologie, gdyby jeszcze coś z nimi robili to ich życie mogłoby wyglądać zdecydowanie inaczej, korzystniej. Dlatego podoba mi się stwierdzenie, że pomysły nic nie kosztują, liczy się tylko działanie.
Autorzy książki Jason Fried i David Heinemeier Hansson założyli firmę 37signals, która działa w branży informatycznej. Ich życiową dewizą jest minimalizm, w takim stylu też prowadzą swoje interesy. Mają pracowników na całym świecie, jednak ich liczba nie jest duża....

książek: 751
LordRuthven | 2017-02-27
Na półkach: Przeczytane, 2017
Przeczytana: 27 lutego 2017

Stek bzdur i nic ponadto. ŻADNEJ praktycznej wiedzy i całe mnóstwo frazesów oraz nonsensów (np. ten, że pracownik uczy się tylko pierwsze pół roku w nowej pracy, a potem już niewiele, więc prawie nie ma różnicy między człowiekiem z pięcioletnim stażem a półrocznym...). Jak widać, można prowadzić firmę i osiągnąć sukces i jednocześnie nie umieć napisać książki na ten temat. Darujcie sobie czytanie tej książki, a zamiast niej poczytajcie "Doktrynę jakości" lub książki Aarona Rossa.

książek: 114
tomtol | 2018-08-28
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 28 sierpnia 2018

Dobre. To jest naprawdę dobre. Nie mam strony internetowej firmy, a istnieje i rozwija się z dnia na dzień. To nowe spojrzenie, to oderwanie od stereotypów. Przeczytaj i zobacz jak wiele nam się wydaje, a jak niewiele ma to związku z rzeczywistością.

książek: 105
PnD | 2017-11-12
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 12 listopada 2017

Mam mieszane uczucia co do tej książki. Z jednej strony niektóre porady są w porządku, inne nie za bardzo przydałyby się na rodzimym rynku. Czyta się szybko. Może nawet zbyt szybko. Często powtarzałem rozdziały (które są mikroskopijne), ponieważ nic nie potrafiłem specjalnie z nich zapamiętać.

Oczywiście gratuluje autorom ich sukcesu, nie ma wątpliwości, że robią coś dobrego. Natomiast miałem wrażenie, że te rady są w stylu "rób tak jak my, to najlepszy dowód, że wszystko działa" nie są do końca prawdziwe.

Ogólnie książka nie jest zła, może po prostu nie jest dla mnie. Może do niej "nie dorosłem".

książek: 279
J_orchid | 2013-11-24
Na półkach: Przeczytane, 2013

+ zdecydowanie jedna z najlepszych książek biznesowych ostatnich lat
+ bardzo autentyczna, napisana przez ludzi sukcesu (założycieli firmy 37signals i innych)
+ pisana świetnym językiem - przystępnie i z humorem
+ przedstawia same konkrety, zero zbędnych opisów i lania wody (co jest niestety bardzo częste w przypadku książek biznesowych)
+ zarówno dla osób ze środowiska biznesów online jak i dla wszystkich mających głowy pełne pomysłów
+ ponad 200 stron czystej motywacji

książek: 123
Bowsky | 2018-03-02
Na półkach: Przeczytane

Pomimo bardzo pozytywnych opinii na początku książki, jakoś nie porwała mnie ona zbyt szczególnie. Może być ciekawa dla osób, które wcześniej nie miały styczności z tą tematyką, ale moim zdaniem nie wnosi ona specjalnie niczego nowego. Główne założenie książki sprowadza się do tego, że nie wszystkie firmy muszą się rozwijać, powiększać czy spełniać oczekiwania konkretnych klientów. Nie mniej jednak początkującym nie zaszkodzi przeczytać ;)

książek: 54
Dan | 2014-12-25
Na półkach: Przeczytane, Biznes
Przeczytana: 25 grudnia 2014

Książka z gatunku "Jak Żyć", ...ale o biznesie. Pełna frazesów w stylu: upraszczaj działanie, łam stereotypy, nie planuj - bo i tak się pomylisz... etc. Za krótkie rozdziały pozbawione dobrych przykładów. Nie znalazłem inspiracji do zmiany we własnym pracy. Mimo wielu euforycznych opinii, wg. mnie niestety książka słaba.

książek: 157
Michał Smagała | 2015-01-20
Na półkach: Posiadam, Przeczytane
Przeczytana: 18 stycznia 2015

Tym, którzy nie interesują się nowymi technologiami i branżą internetową firma 37signals pewnie nic nie powie. Cała reszta dostaje gęsiej skórki. Rework to nowe podejście do zakładania i prowadzenia biznesu. Podważanie status quo, pozostanie małym podczas gdy inni tworzą korporacje i budowanie prostych, przejrzystych narzędzi - to esencja nowej filozofii, która ma przynieść efekt. Książkę czyta się szybko i łatwo. Rozdziały mają maksymalnie trzy strony i są jedynie rozwinięciem jednej myśli, bez zbędnych dygresji. Po założycielach jednej z najbardziej innowacyjnych firm spodziewałem się czegoś więcej, ale mimo wszystko było warto. Martwi tylko jedno: to kolejna książka na rynku, która sugeruje upadek marketingu i public relations jakie znamy.

książek: 544
mts | 2018-05-01
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 01 maja 2018

Jedna z lepszych książek okołobiznesowych jakie czytałem. Autorzy nie leją wody, co jest cenne w przypadku tej tematyki i to odróżnia "Rework" od konkurencyjnych książek. Dużo konkretów, ciekawe podejście do wielu tematów, często idące w poprzek obowiązującym trendom. Na minus - czasem wręcz zbytnia lakoniczność, bo aż niektóre tematy proszą się o rozwinięcie, aczkolwiek - jak piszą sami autorzy - lepiej wycinać niż zanudzić czytelnika.

zobacz kolejne z 650 
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd