Marketing

Tłumaczenie: Jacek Środa, Marek Zawiślak
Książka jest przypisana do serii/cyklu "Poradniki i podręczniki biznesowe". Edytuj książkę, aby zweryfikować serię/cykl.
Wydawnictwo: Rebis
7,61 (106 ocen i 12 opinii) Zobacz oceny
10
9
9
15
8
40
7
24
6
10
5
6
4
0
3
1
2
0
1
1
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Marketing
data wydania
ISBN
9788375109337
liczba stron
848
słowa kluczowe
marketing, biznes, ekonomia
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
thigrand

Najnowsze, zmienione i uzupełnionewydanie biblii marketingu. Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management, laureatem licznych nagród. Opublikował ponad sto artykułów i wiele książek, znanych również w Polsce. Z jego wiedzy i...

Najnowsze, zmienione i uzupełnionewydanie biblii marketingu.

Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management, laureatem licznych nagród. Opublikował ponad sto artykułów i wiele książek, znanych również w Polsce. Z jego wiedzy i doświadczenia korzystały m.in. takie firmy, jak IBM, Ford, GE, Michelin, AT&T i Bank of America.

Kevin Lane Keller jest obecnie uznawany za jednego z czołowych badaczy akademickich w dziedzinie marketingu. Jest profesorem marketingu w Tuck School of Business, autorem ponad dziewięćdziesięciu prac naukowych. Doradzał tak znanym firmom, jak m.in. American Express, Levi Strauss, Procter & Gamble i Disney.

Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku. Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.

 

źródło opisu: http://www.rebis.com.pl/rebis/public/books/books.h...(?)

źródło okładki: http://www.rebis.com.pl/rebis/public/books/books.h...»

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
pokaż wszystkie
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (682)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 116
Aidan | 2018-06-02
Na półkach: Przeczytane, Posiadam

Daje jedną gwiazdkę polskiemu wydaniu "Marketing Management" ponieważ wersja wydana w naszym kraju to typowe wyłudzenie kasy za nieaktualny produkt.To są kpiny,że Rebis tak traktuje kupujących wydając w 2018 przestarzała wersje jako najnowszą.Najnowsza to jest 15 wydana w 2016 roku,a cwaniaczki z Rebisu kolejny raz puścili na rynek wersje z 2011.Pogratulować chciwości.Polecam kupno tylko i wyłącznie aktualnej wersji z rynku amerykańskiego.

książek: 387
piotk | 2015-02-01
Na półkach: Przeczytane

Bardzo dobra książka. Rozbudowane, aktualne studium marketingu tradycyjnego. Internetowego marketingu tam jest jak kot napłakał, ale ja traktuję tę książkę jako bazę dla bardziej specjalistycznych publikacji. Bardzo dużo powtórzeń (np boczna ramka identyczna jak kilka zdania w tekście obok, liczne powtórzenia w kolejnych rozdziałach), co irytuje jeśli czyta się książkę od deski do deski. Jeśli jednak ktoś sięga po nią raz na jakiś czas, po konkretną część wiedzy, to jak najbardziej jest to wygodny sposób. W każdym razie polecam. Dała mi solidną podbudowę pod dalsze zagłębienie się w marketing.

książek: 405
Damian | 2013-05-31
Przeczytana: 15 czerwca 2012

Książka zawierająca pełną garść ciekawych przykładów. Philip Kotler stworzył prawdziwą biblię dla ludzi zajmujących się marketingiem.

książek: 3
Olek Józefowicz | 2013-06-17
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 03 czerwca 2013

Ogólne spojrzenie jest na tą pozycję. Może zbyt mało poświęcono na marketing w internecie, który dochodzi do coraz większego głosu, głównie dzięki pozycjonowaniu

książek: 1650
iga | 2013-09-11
Na półkach: Przeczytane, Posiadam

Książka z której korzystam codziennie. Niezbędnik każdego managera.
Polecam

książek: 104
Karolina C | 2015-01-17
Na półkach: Przeczytane, Posiadam

Świetne wydanie, które swoim wyglądem przypomina bardziej czasopismo niż książkę :) biblia marketingu, którą każdy specjalista mieć powinien :)

książek: 58
Kimer | 2017-04-20

Co tu opisywać, biblia marketingu. Jak ocena mówi - wybitna. Wszystkie aspekty opisane i wyjaśnione jak na dłoni.

książek: 210
powiedz | 2011-10-10
Na półkach: Przeczytane, Podręczniki
Przeczytana: 10 stycznia 2011

Pełna ciekawych przykładów, które pozwolą marketingowym teoriom zapaść nam w pamięć. Biblia ekspertów branży.

książek: 0
| 2010-07-28
Na półkach: Przeczytane, Posiadam

Książka, która urosła do rani klasyka. Obowiązkowa dla zainteresowanych tematem.

książek: 312
uszas | 2013-09-23
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: styczeń 2007

Biblia ekonomisty...

zobacz kolejne z 672 
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd