Marketing

Okładka książki Marketing Philip Kotler
Okładka książki Marketing
Philip Kotler Wydawnictwo: Rebis biznes, finanse
848 str. 14 godz. 8 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
Marketing
Wydawnictwo:
Rebis
Data wydania:
2012-09-18
Data 1. wyd. pol.:
1999-01-01
Liczba stron:
848
Czas czytania
14 godz. 8 min.
Język:
polski
ISBN:
9788375109337
Tłumacz:
Jacek Środa, Marek Zawiślak
Tagi:
marketing biznes ekonomia
Średnia ocen

7,6 7,6 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Marketing 5.0. Technologie Next Tech Hermawan Kartajaya, Philip Kotler, Iwan Setiawan
Ocena 7,2
Marketing 5.0.... Hermawan Kartajaya,...
Okładka książki HBRs 10 Must Reads on Sales Philip Kotler, Andris Zoltners
Ocena 7,0
HBRs 10 Must R... Philip Kotler, Andr...
Okładka książki Marketing 3.0. Dobry produkt? Zadowolony klient? Spełniony Człowiek! Hermawan Kartajaya, Philip Kotler, Iwan Setiawan
Ocena 5,3
Marketing 3.0.... Hermawan Kartajaya,...

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki Winning znaczy zwyciężać Jack Welch, Suzy Welch
Ocena 7,4
Winning znaczy... Jack Welch, Suzy We...
Okładka książki Zasady Canfielda. Rusz się stąd, gdzie jesteś i idź tam, gdzie chcesz być! Jack Canfield, Janet Switzer
Ocena 7,8
Zasady Canfiel... Jack Canfield, Jane...
Okładka książki Bogaty ojciec, biedny ojciec Robert Toru Kiyosaki, Sharon L. Lechter
Ocena 7,1
Bogaty ojciec,... Robert Toru Kiyosak...

Oceny

Średnia ocen
7,6 / 10
164 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
5
1

Na półkach:

Dobrą opcją byłby subskrypcja online z wyszukiwarka zagadnień/pojęć które można by dzięki internetowej wersji aktualizować. Niestety dużo się zmienia ale z sentymentu dobrze mieć na półce ;)

Dobrą opcją byłby subskrypcja online z wyszukiwarka zagadnień/pojęć które można by dzięki internetowej wersji aktualizować. Niestety dużo się zmienia ale z sentymentu dobrze mieć na półce ;)

Pokaż mimo to

avatar
10
8

Na półkach:

Warto zacząć swoją przygodę z przedsiębiorczością od tej książki. Marketing to jest dusza każdej organizacji.

Warto zacząć swoją przygodę z przedsiębiorczością od tej książki. Marketing to jest dusza każdej organizacji.

Pokaż mimo to

avatar
160
79

Na półkach: ,

Jestem fanem Kotlera od lat. Wracam do tej książki z ciekawością. Dla mnie guru który opisał mechanizmy rynkowe Ameryki, a które zostały zaadoptowane do literatury rynku przez wiele innych państw. Tak ksiazka weszła do kanonu podręczników uczelni ekonomicznych. Nazywana Biblią Marketingu. Coś w tym jest. Chyba był pierwszym, który tak obszernie opisał rynek i jego składowe. Logicznie i prosto.

Jestem fanem Kotlera od lat. Wracam do tej książki z ciekawością. Dla mnie guru który opisał mechanizmy rynkowe Ameryki, a które zostały zaadoptowane do literatury rynku przez wiele innych państw. Tak ksiazka weszła do kanonu podręczników uczelni ekonomicznych. Nazywana Biblią Marketingu. Coś w tym jest. Chyba był pierwszym, który tak obszernie opisał rynek i jego składowe....

więcej Pokaż mimo to

avatar
90
8

Na półkach:

Nie jestem marketingowcem, dlatego ciężko mi się ją czytało jako laik. Książka jest obszerna ale warto było ją przeczytać bo dowiedziałem się ciekawych rzeczy.

Nie jestem marketingowcem, dlatego ciężko mi się ją czytało jako laik. Książka jest obszerna ale warto było ją przeczytać bo dowiedziałem się ciekawych rzeczy.

Pokaż mimo to

avatar
237
179

Na półkach: , ,

Mnóstwo przydatnych informacji do pracy i lepsze spojrzenia jak ugryźć temat. Polecam, bo napisana prosty językiem i dużo przykładów z życia.

Mnóstwo przydatnych informacji do pracy i lepsze spojrzenia jak ugryźć temat. Polecam, bo napisana prosty językiem i dużo przykładów z życia.

Pokaż mimo to

avatar
1099
905

Na półkach: , , ,

To pierwsza książka, którą wybrałam z opinii innych. Sama i tak sprawdziłam spis treści, inne szczegóły.
Ponad 3 miesiące czytania, sporo wiedzy. Na pewno do tego wrócę.
Wady: ciężka, za duży format, ale liczy się wiedzą.

To pierwsza książka, którą wybrałam z opinii innych. Sama i tak sprawdziłam spis treści, inne szczegóły.
Ponad 3 miesiące czytania, sporo wiedzy. Na pewno do tego wrócę.
Wady: ciężka, za duży format, ale liczy się wiedzą.

Pokaż mimo to

avatar
194
113

Na półkach:

Marketing to kilkusetstronicowa księga, podręcznik stawiający sobie za cel kompleksowe
ujęcie tytułowego zagadnienia. Ponieważ jest kompleksowy nie jest zbyt porywający,
ale taki już urok większości podręczników.

Powyższe oraz fakt, że czytałem podręcznik bardzo uważnie sprawiły, że tak często odkładałem go na półkę, iż jego przeczytanie zajęło mi kilka lat.
Niewiele w nim gotowych rozwiązań, ale po jego lekturze ma się wrażenie, że się wie
co trzeba przepracować, co przemyśleć żeby zbyt późno się nie zorientować, że działaliśmy nie wiedząc co czynimy. Po takiej lekturze, jeżeli popełnimy błędy to raczej z niewystarczających zasobów,
lub zbyt płytkiego podejścia do problemu, ale raczej nie przez pominięcie jakiejś kwestii
w naszej działalności na polu marketingu.

Teraz przyszedł czas na wdrażanie zdobytej wiedzy.

Marketing to kilkusetstronicowa księga, podręcznik stawiający sobie za cel kompleksowe
ujęcie tytułowego zagadnienia. Ponieważ jest kompleksowy nie jest zbyt porywający,
ale taki już urok większości podręczników.

Powyższe oraz fakt, że czytałem podręcznik bardzo uważnie sprawiły, że tak często odkładałem go na półkę, iż jego przeczytanie zajęło mi kilka lat.
Niewiele w nim...

więcej Pokaż mimo to

avatar
197
198

Na półkach:

Zapraszam do posłuchania na YouTube (ok 2 min):
https://www.youtube.com/watch?v=XmYxjWae1Qw

Lub do przeczytania:
https://pandunia.pl/?p=378

Zapraszam do posłuchania na YouTube (ok 2 min):
https://www.youtube.com/watch?v=XmYxjWae1Qw

Lub do przeczytania:
https://pandunia.pl/?p=378

Pokaż mimo tovideo - opinia

avatar
602
99

Na półkach: ,

Biblia i niezbędnik - do częstego korzystania. Znakomita i ponadczasowa.

Biblia i niezbędnik - do częstego korzystania. Znakomita i ponadczasowa.

Pokaż mimo to

avatar
202
22

Na półkach: ,

Broniłem magisterkę z nią w 1994r.

Czyżbym przeczytał tę kobyłę 5 lat przed wydaniem?
Proponuję rzetelnie podawać datę wydania

Broniłem magisterkę z nią w 1994r.

Czyżbym przeczytał tę kobyłę 5 lat przed wydaniem?
Proponuję rzetelnie podawać datę wydania

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    747
  • Przeczytane
    250
  • Posiadam
    121
  • Teraz czytam
    50
  • Biznes
    10
  • Marketing
    8
  • Ulubione
    8
  • Chcę w prezencie
    6
  • Ekonomia
    5
  • marketing
    3

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Marketing


Video

Video

Podobne książki

Przeczytaj także