Marketing
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Tytuł oryginału:
- Marketing
- Wydawnictwo:
- Rebis
- Data wydania:
- 2012-09-18
- Data 1. wyd. pol.:
- 1999-01-01
- Liczba stron:
- 848
- Czas czytania
- 14 godz. 8 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788375109337
- Tłumacz:
- Jacek Środa, Marek Zawiślak
- Tagi:
- marketing biznes ekonomia
Najnowsze, zmienione i uzupełnionewydanie biblii marketingu.
Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management, laureatem licznych nagród. Opublikował ponad sto artykułów i wiele książek, znanych również w Polsce. Z jego wiedzy i doświadczenia korzystały m.in. takie firmy, jak IBM, Ford, GE, Michelin, AT&T i Bank of America.
Kevin Lane Keller jest obecnie uznawany za jednego z czołowych badaczy akademickich w dziedzinie marketingu. Jest profesorem marketingu w Tuck School of Business, autorem ponad dziewięćdziesięciu prac naukowych. Doradzał tak znanym firmom, jak m.in. American Express, Levi Strauss, Procter & Gamble i Disney.
Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku. Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Oceny
Książka na półkach
- 747
- 250
- 121
- 50
- 10
- 8
- 8
- 6
- 5
- 3
OPINIE i DYSKUSJE
Dobrą opcją byłby subskrypcja online z wyszukiwarka zagadnień/pojęć które można by dzięki internetowej wersji aktualizować. Niestety dużo się zmienia ale z sentymentu dobrze mieć na półce ;)
Dobrą opcją byłby subskrypcja online z wyszukiwarka zagadnień/pojęć które można by dzięki internetowej wersji aktualizować. Niestety dużo się zmienia ale z sentymentu dobrze mieć na półce ;)
Pokaż mimo toWarto zacząć swoją przygodę z przedsiębiorczością od tej książki. Marketing to jest dusza każdej organizacji.
Warto zacząć swoją przygodę z przedsiębiorczością od tej książki. Marketing to jest dusza każdej organizacji.
Pokaż mimo toJestem fanem Kotlera od lat. Wracam do tej książki z ciekawością. Dla mnie guru który opisał mechanizmy rynkowe Ameryki, a które zostały zaadoptowane do literatury rynku przez wiele innych państw. Tak ksiazka weszła do kanonu podręczników uczelni ekonomicznych. Nazywana Biblią Marketingu. Coś w tym jest. Chyba był pierwszym, który tak obszernie opisał rynek i jego składowe. Logicznie i prosto.
Jestem fanem Kotlera od lat. Wracam do tej książki z ciekawością. Dla mnie guru który opisał mechanizmy rynkowe Ameryki, a które zostały zaadoptowane do literatury rynku przez wiele innych państw. Tak ksiazka weszła do kanonu podręczników uczelni ekonomicznych. Nazywana Biblią Marketingu. Coś w tym jest. Chyba był pierwszym, który tak obszernie opisał rynek i jego składowe....
więcej Pokaż mimo toNie jestem marketingowcem, dlatego ciężko mi się ją czytało jako laik. Książka jest obszerna ale warto było ją przeczytać bo dowiedziałem się ciekawych rzeczy.
Nie jestem marketingowcem, dlatego ciężko mi się ją czytało jako laik. Książka jest obszerna ale warto było ją przeczytać bo dowiedziałem się ciekawych rzeczy.
Pokaż mimo toMnóstwo przydatnych informacji do pracy i lepsze spojrzenia jak ugryźć temat. Polecam, bo napisana prosty językiem i dużo przykładów z życia.
Mnóstwo przydatnych informacji do pracy i lepsze spojrzenia jak ugryźć temat. Polecam, bo napisana prosty językiem i dużo przykładów z życia.
Pokaż mimo toTo pierwsza książka, którą wybrałam z opinii innych. Sama i tak sprawdziłam spis treści, inne szczegóły.
Ponad 3 miesiące czytania, sporo wiedzy. Na pewno do tego wrócę.
Wady: ciężka, za duży format, ale liczy się wiedzą.
To pierwsza książka, którą wybrałam z opinii innych. Sama i tak sprawdziłam spis treści, inne szczegóły.
Pokaż mimo toPonad 3 miesiące czytania, sporo wiedzy. Na pewno do tego wrócę.
Wady: ciężka, za duży format, ale liczy się wiedzą.
Marketing to kilkusetstronicowa księga, podręcznik stawiający sobie za cel kompleksowe
ujęcie tytułowego zagadnienia. Ponieważ jest kompleksowy nie jest zbyt porywający,
ale taki już urok większości podręczników.
Powyższe oraz fakt, że czytałem podręcznik bardzo uważnie sprawiły, że tak często odkładałem go na półkę, iż jego przeczytanie zajęło mi kilka lat.
Niewiele w nim gotowych rozwiązań, ale po jego lekturze ma się wrażenie, że się wie
co trzeba przepracować, co przemyśleć żeby zbyt późno się nie zorientować, że działaliśmy nie wiedząc co czynimy. Po takiej lekturze, jeżeli popełnimy błędy to raczej z niewystarczających zasobów,
lub zbyt płytkiego podejścia do problemu, ale raczej nie przez pominięcie jakiejś kwestii
w naszej działalności na polu marketingu.
Teraz przyszedł czas na wdrażanie zdobytej wiedzy.
Marketing to kilkusetstronicowa księga, podręcznik stawiający sobie za cel kompleksowe
więcej Pokaż mimo toujęcie tytułowego zagadnienia. Ponieważ jest kompleksowy nie jest zbyt porywający,
ale taki już urok większości podręczników.
Powyższe oraz fakt, że czytałem podręcznik bardzo uważnie sprawiły, że tak często odkładałem go na półkę, iż jego przeczytanie zajęło mi kilka lat.
Niewiele w nim...
Zapraszam do posłuchania na YouTube (ok 2 min):
https://www.youtube.com/watch?v=XmYxjWae1Qw
Lub do przeczytania:
https://pandunia.pl/?p=378
Zapraszam do posłuchania na YouTube (ok 2 min):
Pokaż mimo tohttps://www.youtube.com/watch?v=XmYxjWae1Qw
Lub do przeczytania:
https://pandunia.pl/?p=378
Biblia i niezbędnik - do częstego korzystania. Znakomita i ponadczasowa.
Biblia i niezbędnik - do częstego korzystania. Znakomita i ponadczasowa.
Pokaż mimo toBroniłem magisterkę z nią w 1994r.
Czyżbym przeczytał tę kobyłę 5 lat przed wydaniem?
Proponuję rzetelnie podawać datę wydania
Broniłem magisterkę z nią w 1994r.
Pokaż mimo toCzyżbym przeczytał tę kobyłę 5 lat przed wydaniem?
Proponuję rzetelnie podawać datę wydania