Opinie użytkownika
"Będę milczeć" to zdecydowanie książka, o której nie zapomnimy jeszcze długo po jej przeczytaniu. Jest niesamowicie wciągająca, niejednokrotnie wywołuje na twarzy uśmiech, do tego łączy moje dwa ulubione gatunki, czyli romans z sensacją.
Narracja w tej książce jest prowadzona przez Emily i momentami brakowało mi perspektywy Nate'a. Po prostu zżerała mnie ciekawość, co...
Po przeczytaniu „Będę milczeć” po prostu nie wyobrażałam sobie nie sięgnąć po najnowszą książkę autorki. I choć „Twoimi oczami” dla mnie osobiście jest pozycją nieco słabszą niż wspomniany wcześniej tytuł, to i tak absolutnie nie żałuję, że sięgnęłam po tę książkę. Wiem też, że w przyszłości na pewno nadrobię wszystkie pozostałe tytuły Pani Mai, oraz z przyjemnością sięgnę...
więcej Pokaż mimo to"Będę żyć" to bardzo przeze mnie wyczekiwana kontynuacja "Będę milczeć". Kontynuacja, której też się okropnie obawiałam. "Będę milczeć" zakończyło się w taki sposób, że jeszcze długo po przeczytaniu tej historii nie mogłam się po niej otrząsnąć. To co się tam wydarzyło, jest po prostu niesprawiedliwe. Bałam się, że "Będę żyć" nie złagodzi bólu, jaki wywołała pierwsza część....
więcej Pokaż mimo to
Jako wielka fanka romansów z wątkami sensacyjnymi, mogę śmiało powiedzieć, że nie łatwo znaleźć dobry tytuł w tym gatunku. A już na pewno nie na polskim rynku, spod pióra polskiej autorki. Ale moi drodzy! Maja Drożdż jest idealnym przykładem na to że można!
"Zawierucha" to kolejna świetna pozycja spod jej pióra, która od samego początku wciąga nas w wir różnorakich...
"Nie będzie z tego happy endu" czytało mi się po prostu rewelacyjnie. Dosłownie nie wiem kiedy przeczytałam tę książkę. Rano zaczęłam, a wieczorem okazało się, że to już koniec. Niesamowicie wkręciłam się w tę historię, chociaż początkowo podchodziłam do niej ostrożnie. Nie byłam przekonana, czy aby na pewno mi się spodoba, ale już po kilku pierwszych rozdziałach...
więcej Pokaż mimo to
Lubię książki Alicji Sinickiej, jedne bardziej, drugie mniej, ale póki co nie trafiłam jeszcze na taką, która nie podobałaby mi się wcale. Przepadam za stylem autorki, dobrze czyta mi się jej historie, są wciągające, zagmatwane, ale przy tym lekkie. Jakkolwiek to brzmi. Po prostu lubię sięgać po jej twórczość i robię to bez większego zastanowienia.
Gdy odnalazłam wśród...
Ależ cudnie bawiłam się przy tej historii!
Co prawda pierwsze kilkadziesiąt stron nie wciągnęło mnie jakoś specjalnie, ale jak już przez nie przebrnęłam to zabawa była naprawdę zacna. Książka podobała mi się do tego stopnia, że przeczytałam ją praktycznie w jeden dzień, a następnego przesłuchałam ją w formie audiobooka na legimi. Nie pytajcie... :D
Jest to zdecydowanie...
Dzisiaj, wreszcie udało mi się skończyć "Wołanie kukułki". Generalnie historia bardzo mi się podobała, ale przyznaję, że czytało mi się to nieco ciężko, przez ilość, moim zdaniem, zbędnych opisów. Przeczytałam nieco ponad połowę, po czym wpadłam na genialny pomysł, by sprawdzić, czy nie ma może tego tytułu na Legimi w audiobooku. BYŁ!
Postanowiłam więc spróbować w ten...
Potrzebuję drugiego tomu. Teraz. Już. Natychmiast! ❤
Jakby... ja się domyślałam, że przyczynę dziwnego zachowania Riona prawdopodobnie poznamy na końcu, ale nie spodziewałam się, że autorka zrzuci na nas taką bombę! W ostatnim zdaniu. Bez cienia jakichkolwiek wyjaśnień i szczegółów...
Sięgając po "Swallow" totalnie nie spodziewałam się tego, co otrzymałam. Jak pewnie...
"Naucz mnie kochać" jest książką, która przez pierwszych kilkadziesiąt stron strasznie mnie denerwowała. Właściwie to nie książka, a zachowanie głównej bohaterki. Moja irytacja jej osobą była na tyle silna, że byłam niemal przekonana, że ostatecznie pozycja mi się nie spodoba. Dawno nie spotkałam tak pustej i egoistycznej bohaterki, jaką jest Marina de Angelis. I jakby...
więcej Pokaż mimo to
Autorka zgrabnie operuje słowem, ma lekkie pióro, dzięki czemu książkę czyta się błyskawicznie. Fabuła jest interesująca i bardzo wciągająca.
Co prawda liczyłam na bardziej rozwinięty wątek romatyczno- erotyczny, ponieważ pozwoliłam sobie wcześniej przeczytać kilka recenzji i sporo osób wspomniało, o wręcz przesadnym erotyzmie w tej książce.. Nie wierzcie im! :D Według...
"Instynkt" to drugi tom z cyklu o Kai Danielewicz, którą poznajemy w "Likwidacji", i której niestety w tym tomie trochę mi zabrakło.
Generalnie książka mi się podobała, była fajna, ciekawa. Akcja toczy się raczej nieśpiesznie, choć momentami odrobinę chaotycznie. Brak tu jakichś wielkich zwrotów, ale historia absolutnie nie jest nudna. Choć muszę przyznać, że mi osobiście...
Przyznam szczerze, że na początku jakoś nie mogłam się wgryźć w tę historię. Pierwsze kilkadziesiąt stron jest dość chaotyczne, ciężko jest się połapać o co chodzi, ale z każdą kolejną stroną wszystko powoli staje się jasne.
Fabuła "Likwidacji" jest niebanalna i bardzo wciągająca. Postać Kai jest niezwykle dobrze wykreowana, od początku owiana jest tajemnicą, co sprawia,...
"Dziedzictwo zbrodni" jest książką niesamowicie dobrą i wciągającą. Czyta się ją bardzo, bardzo szybko. Autor jak zwykle stworzył ciekawych bohaterów i akcję, od której nie sposób się oderwać.
Fabuła jest doskonale przemyślana, akcja cały czas mknie żwawo do przodu, a zakończenie jest zaskakujące i... smutne. Bo po raz kolejny autor wykreował czarny charakter, którego nie...
"Znajdę Cię, córeczko" dzięki krótkim rozdziałom, ciekawej fabule i przyjemnym stylu autorki, czytało się naprawdę dobrze i szybko. Z początku lekko przeraziła mnie ilość osób prowadzących narrację w tej książce. Obawiałam się, że przez to ciężko będzie mi się połapać w fabule, jednak szybko okazało się, że moje obawy były bezpodstawne.
Nie jest to thriller, który do...
"Idealny dzień" to idealna lektura do pochłonięcia na raz, ponieważ autorka ma bardzo lekkie, przyjemne w odbiorze pióro, a stworzona przez nią historia jest niesamowicie wciągająca i ciekawa.
Wykreowani bohaterowie swoim zachowaniem wzbudzają w czytelniku mnóstwo podejrzeń i niepewność. Akcja żwawo mknie do przodu, Ruth raz po raz naprowadza czytelnika na kolejne tropy,...
"Za horyzont" to pierwsza książka autora, po którą sięgnęłam i zdecydowanie jest inna, niż te które czytam zazwyczaj. Szczerze mówiąc sama się sobie dziwię, ale naprawdę bardzo mi się ona podobała. Jest to bez wątpienia wyjątkowa pozycja, której czytanie sprawiło mi mnóstwo przyjemności.
Niesamowicie polubiłam wykreowanych przez autora bohaterów oraz niespieszną, niemalże...
"Jutro będziesz mój" to niesamowicie rozbudowana i bogata w emocje historia, która wciąga już od pierwszych stron. Dzieje się tu naprawdę dużo, ponieważ autorka wplotła w nią wątek rodzinny, kryminalny oraz miłosny z nutą erotyzmu. Jednak najlepsze jest to, że nic się ze sobą nie gryzie. Wszystkie tematy podjęte przez autorkę są idealnie dopracowane, dzięki czemu książkę...
więcej Pokaż mimo to
"Romans pod choinkę" mimo tytułu sugerującego co innego, nie do końca jest powieścią świąteczną. Mnie nie szczególnie na tym zależało, więc nie czułam się oszukana i mimo wszystko uważam, że jest to bardzo dobra książka.
Historia podzielona jest tak jakby na pół i co prawda pierwsza część, ta opowiedziana z perspektywy Ray'a podobała mi się bardziej, bo druga część...
"Twój Carter" absolutnie nie jest złą książką, jednak spodziewałam się czegoś lepszego. Czyta się ją stosunkowo szybko i przyjemnie, ale mnie osobiście zabrakło w niej emocji. Takich, które poczułabym całą sobą. Nie jest to niestety historia, która pochłania czytelnika bez reszty.
Bohaterowie zostali wykreowani dość powierzchownie, niewiele się o nich dowiadujemy. Jakoś...