Opinie użytkownika
Kiedyś pisałam Wam, że lubię czytać debiuty. Właśnie skusiłam się na ostatni, wydany przez @czwartastrona i jestem zachwycona
👇👇👇
Nie miałam tej książki w planach, jednak po wielu pozytywnych opiniach na bookstagramie, skusiłam się na nią...i wiecie co? Bardzo dobrze zrobiłam.
Jestem pozytywnie zaskoczona i zadowolona z lektury, tym bardziej, że #zaprośmnienapumpkinlalate...
Z tą serią mam ten problem, że ogromnie przywiązałam się do bohaterów. Chyłkę uwielbiam po prostu. Niestety z każdym kolejnym tomem w mojej głowie pojawia się myśl… a może warto skończyć tę serię? Mimo że na każdą kolejną historię dwójki prawników czekam, to nie wypatruję już ich z utęsknieniem jak wcześniej. Nie rzucam wszystkiego i nie zatapiam się w świecie Chyłki i...
więcej Pokaż mimo to
„Od pierwszych słów” to książka rozpoczynająca kolejną serię Agaty Przybyłek.
Podobała mi się ta książka. Nadmorskie miasteczko, szum fal, ciepły piasek i zachody słońca. Aż zapragnęłam przenieść się nad morze wraz z bohaterami. Ten klimat najbardziej podbił moje serce. Tym razem mamy połączenie wątku obyczajowego, romansowego z odrobiną kryminału. Główną bohaterką jest...
Autorkę poznałam dzięki serii Matki i córki, która mnie zachwyciła i która emocjonalnie wywarła na mnie ogromne wrażenie.
Zachwycona poprzednimi książkami, bez zastanowienia sięgnęłam po najnowszą książkę „Ta, która odeszła”.
Książkę czytałam dość długo, a to dlatego, że ostatnio mam paskudny zastój czytelniczy. Historia zaciekawiła mnie od samego początku, jednak nie...
"Wieczory na miodowej 3" to zwieńczenie serii Joanny Szarańskiej. Tym razem powieść skupia się na Justynie. Od początku kobieta jest bardzo tajemnicza i dość wycofana. Nie dzieje się tak bez powodu. Justyna wiele przeszła, wciąż ucieka i nie potrafi znaleźć swojej bezpiecznej przystani. Kiedy wydaje jej się, że Miodowa może być takim miejscem, zaczynają się dziać różne,...
więcej Pokaż mimo to
Dobra siostra to książka, która mnie zaskoczyła. Pozytywnie oczywiście.
Dwie siostry, bliźniaczki. Dobra i zła. Która to która? Ciężko to odkryć.
*
Manipulacja to dobre słowo, które określa książkę. Siostry manipulują sobą wzajemnie, a autorka manipuluje czytelnikiem.
W książce nie dzieje się dużo. Jednak czytało mi się ją bardzo przyjemnie. Wciąż czułam swojego rodzaju...
Przychodzę z krótką opinią o książce @joannaszaranska
Z krótką, bo ta książka jest tak cudna, że ciężko znaleźć odpowiednie słowa żeby ją opisać.
*
Kolejny raz autorka zabrała nas w niesamowicie emocjonalną podróż. Kolejny raz historia nie jest łatwa. Ta powieść jest piękna, wzruszająca i jak już wspomniałam niesamowicie emocjonalna.
*
Książka pokazuje jak trudno...
Zmora to moje kolejne spotkanie z Robertem Małeckim. To kolejna książka autora, w którą miałam problem się "wkręcić". Początkowo nie mogłam się odnaleźć w fabule. Choć historia Kamy od samego początku wydawała się ciekawa, to zupełnie nie mogłam się w nią wgryźć. Dlatego książkę odłożyłam. Kiedy uznałam, że nadszedł na nią odpowiedni moment i chcę dać sobie kolejną szansę,...
więcej Pokaż mimo to
Wiecie, jaki jest największy minus tej książki? Trzeba czekać na drugi tom.
Agata Przybyłek w swojej nowej serii opowiada losy trzech przyjaciółek. Wszystkie uczą w szkole i są ze sobą bardzo zżyte. Przyjaciółki, które mogą zadzwonić do siebie w każdej chwili i są dla siebie ogromnym wsparciem. W życiu bohaterek dzieją się różne, czasem bardzo zabawne rzeczy. Jednak ciąg...
Znacie twórczość Pani Katarzyny Misiołek? Książka że zdjęcia to moje pierwsze spotkanie z autorką. Polecacie jakieś książki Pani Katarzyny?
*
„Już cię kiedyś kochałam” to moje pierwsze spotkanie z autorką Katarzyną Misiołek.
Jeśli chcecie przeczytać lekką, wakacyjną powieść na góra dwa wieczory to ta książka jest dla Was.
Czy mi się podobała? Ciężko powiedzieć. Jestem...
Bardzo lubię pióro Magdaleny Witkiewicz. Z wielką chęcią sięgnęłam po jej najnowszą książkę, która swoją premierę będzie miała 14 lipca. Ostatnio to w literaturze obyczajowej odnajduję się bardziej, a ta książka jest po prostu cudowna. Tak bardzo zagłębiłam się w historię srebrnej łyżeczki, że przepadłam czytając tę powieść. Napisana jest z perspektywy dwóch osób (głownie)....
więcej Pokaż mimo toNajnowsza książka Remigiusza Mroza to pozycja obowiązkowa dla fanów autora. Jak to bywa w jego książkach, wciąga od samego początku i do samego końca trzyma w napięciu. Akcja z każdym rozdziałem przyspiesza, przez co książkę czyta się ekspresowo. Jednak były momenty, które mi przeszkadzały. Początkowo autor stopniowo odkrywa przed nami tajemnice, jakie skrywają bohaterowie....
więcej Pokaż mimo to
Sylwia Bies zrobiła na mnie ogromne wrażenie swoją debiutancką powieścią „Fikcja”. Mocno namieszała mi wtedy w głowie. Z chęcią sięgnęłam po najnowszą powieść autorki „Ludzie niczyi”, licząc na podobne emocje. Nie zawiodłam się.
Ta książka to mroczny, tajemniczy thriller psychologiczny. Od samego początku czuć zło unoszące się w powietrzu. Można obstawiać różne scenariusze,...
„Dziecięcy kram” mnie zaskoczył. Miałam obawy, żeby sięgnąć po tę książkę, ale jednocześnie byłam ogromnie ciekawa, co nowego autora nam zaserwuje.
Nie będę opisywać Wam fabuły, ale powiem Wam tylko, że pomysł był super. Fabuła jest nietuzinkowa, oryginalna i dla mnie ogromnie zaskakująca. Zupełnie inna niż w thrillerach, które pojawiają się aktualnie, a to duży...
„Sowniki” to debiut. Lubię sięgać po debiuty, dlatego też ta książka trafiła na moją półkę. Zaciekawiła mnie głównie akcją rozgrywającą się na Podlasiu. Sama studiowałam w Białymstoku i bardzo ciepło wspominam te okolice. W książce bardzo mocno czuć klimat małej miejscowości i mentalność życzących tam ludzi.
W książce brak zbędnych opisów, akcja rozgrywa się płynnie i...
„Poranki na miodowej 1” to książka, która mnie zachwyciła. Uwielbiam książki, w których pojawiają się retrospekcje z przeszłości. W tej powieści właśnie tak było. Czytałam dwie książki autorki i ta jest zdecydowanie inna. Wcześniej bardzo lekkie, zabawne książki, przy których nie sposób było się nie śmiać, zastąpiła bardzo urocza i poruszająca historia. Mam ochotę tulić tę...
więcej Pokaż mimo to
„Popołudnia na miodowej 2” rozłożyły mnie na łopatki. Książkę przeczytałam kilka dni temu i tak naprawdę wciąż zastanawiam się, co Wam o niej napisać. Najtrudniej opisać mi książki, które emocjonalnie mnie rozbiły, nie umiem znaleźć odpowiednich słów, tak jakby to, co powiem zawsze było za mało, niewystarczająco. Też tak macie?
*
Popołudnia to kontynuacja losów bohaterów z...
Pamiętam, że po przeczytaniu pierwszego domu miałam kilka uwag do książki. Jednak był to debiut i postanowiłam dać autorce szansę. Czy było warto? Czytajcie dalej.
Ta książka w moim odczuciu wypada zdecydowanie lepiej niż pierwsza. Czytałam ją z zaciekawieniem, czasem z towarzyszącym napięciem. Kolejny raz podobał mi się styl prowadzenia czytelnika. W książce jest dużo...
Przychodzę do Was z moją opinią o książce „Dopóki starczy mi wiary”. Poprzedni tom nie zaskoczył mnie, jednak ten podobał mi się dużo bardziej, głównie z tego względu, że jest bardzo emocjonalna. Zdarzyło się kilka razy, że żal ścisnął za gardło, a z oczu popłynęły łzy. Historia głównej bohaterki nie jest łatwa. Tak jak w pierwszej części nie do końca polubiłam Zolę, tak...
więcej Pokaż mimo to
„Ty będziesz następna” to kolejny świetny thrillery psychologiczny Jennifer Hillier. Byłam zachwycona poprzednią książką autorki pod tytułem Małe sekrety i ta książka również mnie nie zawiodła. Myślę, że będę bacznie obserwować karierę autorki, bo jej thrillery czyta się bardzo dobrze.
*
Autorce udało się stworzyć niebanalną i wciągającą historię. Aktualne wydarzenia...