Opinie użytkownika
Żałuję, że przeczytałam tę książkę i zazdroszczę tym, którzy jej lekturę mają wciąż przed sobą. Już dawno żadna książka nie pochłonęła mnie tak bez reszty. Przeczytałam ją w niecałe dwa dni bo po prostu nie dało się jej odłożyć. Niesamowicie napisana historia trzech kobiet, których los na pierwszy rzut oka nie jest połączony.
Pokaż mimo to“Śmierć na bogato” to książka inna niż wszystkie. Ciężko ją zaszufladkować. Napisana jest przezabawnym językiem. Główna bohaterka Agata ma wiele wspólnego z mecenas Lewandowską. Akcja jest wartka i pełna zaskakujących zwrotów akcji. Polecam!
Pokaż mimo toKolejna część serii „z końca świata”, czyli Nowego Warpna. Trzymająca w napięciu opowieść o zbrodnii, której geneza znajdowała się głęboko w odmętach przeszłości.
Pokaż mimo to„Tęczową dolinę” czytało mi się dość dobrze z uwagi na styl pisarza, który uwielbiam. Historia była dość przewidywalna - ciekawa, jednak wciąż przewidywalna. Akcja toczyła się dosyć wartko, pod koniec miałam wrażenie, że była dość rozwleczona. Jest to dobra książka jednak nie wybitna.
Pokaż mimo to“Kuba” to kolejna część serii jednej z moich ulubionych - z Zuzą Lewandowską. Tym razem znana i lubiana płocka pani adwokat wybiera się na niespodziewaną wyprawę aż za ocean - na Kubę na zaproszenie przyrodniego brata Eduarda. Mimo, że ma być to urlop życia, Zuzie nie jest dane odpocząć. Pobyt na tej egzotycznej wyspie obfituje w zaskakujące i szalone wręcz...
więcej Pokaż mimo toByłam bardzo ciekawa “Ostrej” jak tylko zauważyłam tę pozycję w zapowiedziach literackich. Muszę przyznać, że w odniesieniu fo twórczości Krajewskiego jestem dość bezkrytyczna. Nie wiem dlaczego ale w “Ostrej” było w moim odczuciu za mało Krajewskiego w Krajewskim. Współczesność jakoś mi do tego pisarza nie za bardzo pasowała. Sama “Ostral miała dość zawiłą fabułę i czasami...
więcej Pokaż mimo toŚwietna książka! Napisana jest lekkim i zabawnym językiem. Czytałam ją w drodze do i podczas mojego pobytu w Korei i sporo się z tej książki dowiedziałam: na temat kultury, obyczajów, ciekawostek, informacji praktycznych.
Pokaż mimo to"O włos" to pierwsza część nowej serii z Sobieskim. Jak zwykle u tej autorki książka ta była wielowątkowa z zawiłą fabułą. "O włos" trzymała mnie w napięciu i byłam ciekawa jak się skończy. W Warszawie mordowane są prostytutki w wyjątkowo tajemniczych i okrutnych okolicznościach. Wyjaśnienie tej sprawy będzie wyjątkowo trudne a klucz znajduje się w przeszłości. Główny...
więcej Pokaż mimo to"Przegrana" to druga część serii z Iwoną Banach i bezpośrednia kontynuacja pierwszej części. Jest niezła, trzymała w napięciu, jest pełna zaskakujących zwrotów akcji ale koniec... jakby trochę przekombinowany.
Pokaż mimo to
To wydanie "Marzycielki z Ostendy" to zbiór pięciu opowiadań: "Marzycielka z Ostendy", "Zbrodnia doskonała", "Ozdrowienie", "Kiepskie lektury" oraz "Kobieta z bukietem". Muszę przyznać, że jak do tej pory bardzo cenię sobie twórczość Schmitta. Jednak w tym zbiorze opowiadań czegoś mi zabrakło.
Przede wszystkim sama bardzo lubię Ostendę - jest to jedno z magicznych wręcz...
Świetna powieść sensacyjna z nową bohaterką wykreowaną przez Stelara. "Wybrana" trzymała mnie w napięciu od pierwszego rozdziału. Zakończenie trochę mnie rozczarowało i jakoś nie wyjaśniło wszystkiego w moim odczuciu. Na pewno sięgnę po dalsze części serii z Iwoną Banach.
Pokaż mimo to
Zuza Lewandowska, moja ulubiona bohaterka kryminałów jak zwykle trzyma najwyższą formę. "Bohomaz" to dziewiąty tom cyklu "Z papugą". Książka jest pełna groteskowych sytuacji, czarnego humoru i dynamicznych zwrotów akcji. Sama zagadka kryminalna jest nietuzinkowa i nie spodziewałam się takiego jej rozwiązania.
Nie można się od niej oderwać. Zdecydowanie...
"Za granicą" to książka, którą ciężko w sumie zaklasyfikować - czy jest to thriller, sensacja czy kryminał. Jak zwykle zresztą w przypadku tego autora (w czym tkwi cały jego urok).
Ciężko się od tej książki oderwać - pochłonęłam ją w 3 dni.
Fabuła nie jest zbyt specjalnie zagmatwana ale pełna zwrotów akcji. Zakończenie jest dość niespodziewane i mocne - co stało się...
Podczas ferii świątecznych z kampusu w niejasnych okolicznościach ucieka Vinca. Nikt nigdy nic więcej o niej nie słyszał. Policja i bliscy bezskutecznie poszukują jej. Jaka jest prawda? Czy jej przyjaciele są na nią gotowi?
"Zjazd absolwentów" to moje kolejne literackie spotkanie z Musso. Muszę przyznać, że jak do tej pory w moim odczuciu, to jego najsłabsza książka....
"Arena szczurów" to kolejna część serii z Edwardem Popielskim. Jest to w mojej ocenie najmroczniejsza powieść Marka Krajewskiego. Treść obfituje w brutalne wydarzenia, gdzie autor nie szczędzi turpistycznych wręcz opisów. Edward Popielski znalazł się na dnie piekła, które ciężko sobie wyobrazić.
Fabuła jest bardzo wciągająca - "Arenę szczurów" pochłonęłam w 3 dni.
Polecam...
W mojej ocenie "Ukryci" to, w mojej ocenie, najsłabsza powieść Stelara. Pomysł na thriller psychologiczny był niezły. Samo wykonanie, jak zwykle w przypadku tego autora, było świetne. Jednak... jednak sama fabuła była dość groteskowa. Dosłownie żadna z postaci przewijających się przez "Ukrytych" nie budziła we mnie sympatii a jedynie irytację. Zwłaszcza główna bohaterka,...
więcej Pokaż mimo toSmutna opowieść o niezrozumieniu, lekceważeniu i nieustannej przemocy wobec dziecka. Wszystko pod płaszczykiem "wychowywania" i "dyscypliny". Bardzo smutna lektura, która wywołuje gniew i poczucie niesprawiedliwości.
Pokaż mimo to
„Telefon od anioła” opowiada historię osób, których losy nieoczekiwanie krzyżują się na lotnisku w Nowym Jorku. To z pozoru niewinne przypadkowe wpadnięcie na siebie okaże się początkiem pełnej zaskakujących zwrotów akcji historii.
Książka ta to „typowy Musso” - trochę romansu, trochę fantastyki i trochę kryminału. Czyta się ją szybko i przyjemnie. Niestety w moim odczuciu...
"Długa noc" to książka, którą czyta się zadziwiająco szybko ponieważ wciąga. Jest to co prawda kryminał, jednak z rozbudowanym wątkiem obyczajowym. Nie wiem dlaczego ale jakoś nie czułam żadnej sympatii do komisarza Mortki. Historia kryminalna z prostytutkami była jakby "produktem ubocznym". Czegoś mi tu zabrakło.
Pokaż mimo to