Kwiat paproci i inne legendy słowiańskie
460 str.
7 godz. 40 min.
- Kategoria:
- fantasy, science fiction
- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo Mięta
- Data wydania:
- 2023-06-21
- Data 1. wyd. pol.:
- 2023-06-21
- Liczba stron:
- 460
- Czas czytania
- 7 godz. 40 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788367341400
- Tagi:
- Antologia literatura polska legendy i podania słowiańskie mitologia Słowian
Znane autorki związane nie tylko z nurtem fantastyki i literatury słowiańskiej po raz kolejny tworzą niesamowitą antologię. Zebrane opowiadania wzruszą, przestraszą, a przede wszystkim sięgną do nieznanych legend i podań słowiańskich.
Przed wami zamierzchła przeszłość i zapomniane rytuały w nowoczesnym wydaniu.
Dodaj do biblioteczki
Porównaj ceny
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Szukamy ofert...
Mogą Cię zainteresować
Oceny
Książka na półkach
- 870
- 675
- 142
- 105
- 39
- 39
- 33
- 26
- 23
- 20
Opinia
To był naprawdę udany zbiór. Praktycznie wszystkie opowiadania mnie zaangażowały i zachwyciły słowiańskim klimatem. A tutaj krótka opinia o każdym z nich:
1. REM-X - Paulina Hendel
Opowiadanie z zaskakującym twistem. Bardzo podobała mi się strona, w jaką poszła ta historia
2. Sezon na nowożeńców - Aneta Jadowska
Dość średnie opowiadanie. Miało potencjał, ale zabrakło mi większego zaangażowania w śledztwo i więcej tropów, bo rozwiązanie uznałam za zbyt proste
3. Kukuk - Marta Kisiel
Marta Kisiel potrafi naprawdę świetnie bawić się piórem i zachwycać formą. To był najmocniejszy element tej historii, bo samo zakończenie pozostawiło niedosyt
4. Maliny na śniegu - Marta Krajewska
Chyba moje ulubione opowiadanie ze zbioru. Ze świetnym klimatem, wyczuwalnymi emocjami i chociaż ogólny zamysł na historię był dość prosty, zostawiło jakieś takie ciepło w moim sercu
5. Dziecina się kwili, matusieńka lili... - Agnieszka Kulbat
Ciekawe i z fajnym przesłaniem, chociaż jak dla mnie zbyt otwarte zakończenie. Ale rozumiem dlaczego autorka się na nie zdecydowała
6. Noc nas tu zastanie - Katarzyna Berenika Miszczuk
To opowiadanie miało ogromny potencjał i w gruncie rzeczy naprawdę mnie zaangażowało, ale kompletnie nie rozumiem decyzji autorki o zamieszczeniu na początku pewnej słownikowej definicji, która zepsuła cały klimat. Gdybym nie zapoznała się z nią wcześniej, cała historia wzbudziłaby więcej emocji i niepokoju, a tak od razu wiadomo jak się skończy
7. Iskra niebieska - Martyna Raduchowska
Historia była naprawdę ciekawa, ale zbyt przeciągnięta. Autorka zawarła zbyt dużo wątków jak na opowiadanie i trochę sztucznie je przedłużała
8. Wiedźmi kamień - Jagna Rolska
Autorka stworzyła naprawdę świetny klimat nadmorskiego miasteczka. Podobało mi się połączenie wierzeń słowiańskich z katolicyzmem.
9. Noc Kupały w Babiborze - Małgorzata Starosta
Niestety, to było chyba najgorsze opowiadanie z tego zbioru. Autorka zdecydowała się nawiązać w nim do postaci znanych z jej twórczości, przez co stworzyła chaotyczną historię bez struktury i zakończenia, które ewidentnie ma nas skierować do jej innych książek. Nie uważam żeby był to dobry wybór w przypadku takiego zbioru. Do tego natłok postaci sprawił, że naprawdę łatwo było się pogubić
10. Na kwiatu urok - Anna Szumacher
Lekkie i zabawne. Idealne zwieńczenie całości
To był naprawdę udany zbiór. Praktycznie wszystkie opowiadania mnie zaangażowały i zachwyciły słowiańskim klimatem. A tutaj krótka opinia o każdym z nich:
więcej Pokaż mimo to1. REM-X - Paulina Hendel
Opowiadanie z zaskakującym twistem. Bardzo podobała mi się strona, w jaką poszła ta historia
2. Sezon na nowożeńców - Aneta Jadowska
Dość średnie opowiadanie. Miało potencjał, ale zabrakło mi...