Profil użytkownika: booksbybookaholic
miasta Kobieta
Biblioteczka
Opinie
"One for sorrow" to wznowienie książki, która ukazała się na rynku już kilka lat temu. W tamtym momencie przeszła koło mnie bez echa, nie powodując chęci przeczytania, ale po lekturze "Przewodnika po zbrodni według grzecznej dziewczynki" nabrałam ochoty na tego typu młodzieżowe kryminały, tym bardziej więc ucieszyłam się na tę premierę. Czy książka spełniła moje...
więcej Pokaż mimo to
"Carmilla" to wznowienie klasyku, który zapoczątkował erę fascynacji wampirami. Widzieliście, że została napisana jeszcze przed "Draculą" i stanowiła inspirację dla autora tej książki? Nic więc dziwnego, że piękne wydanie w twardej oprawie, z ilustracjami i nowym tłumaczeniem tak cieszy.
Ta mroczna historia przenosi nas do pewnej posiadłości na uboczu, w której mieszka...
"Córki puszczy siostry ognia" to moje pierwsze spotkanie z autorką, ale mogę zaliczyć je do bardzo udanych. Udało się jej wykreować historię angażującą i niesamowicie klimatyczną, której nie powstydziliby się autorzy mający na swoim koncie o wiele więcej napisanych pozycji.
Akcja książki rozgrywa się w niewielkiej wiosce, gdzie każdy zna każdego, a która odcięta jest od...
Aktywność użytkownika booksbybookaholic
"One for sorrow" to wznowienie książki, która ukazała się na rynku już kilka lat temu. W tamtym momencie przeszła koło mnie bez echa, nie powodując chęci przeczytania, ale po lekturze "Przewodnika po zbrodni według grzecznej dziewczynki" nabrałam ochoty na tego typu młodzieżowe kryminały, ...
Rozwiń
"Carmilla" to wznowienie klasyku, który zapoczątkował erę fascynacji wampirami. Widzieliście, że została napisana jeszcze przed "Draculą" i stanowiła inspirację dla autora tej książki? Nic więc dziwnego, że piękne wydanie w twardej oprawie, z ilustracjami i nowym tłumaczeniem tak cieszy.
...
"Córki puszczy siostry ognia" to moje pierwsze spotkanie z autorką, ale mogę zaliczyć je do bardzo udanych. Udało się jej wykreować historię angażującą i niesamowicie klimatyczną, której nie powstydziliby się autorzy mający na swoim koncie o wiele więcej napisanych pozycji.
Akcja książki ...
Kiedy tylko w oczy rzuciła mi się ta pozycja, od razu wiedziałam, że muszę po nią sięgnąć, bo feministyczna mieszanka greckich mitów to coś skrojonego pode mnie. Ostatecznie jednak nie wiem, jak ocenić tę historię, bo wśród pięknych i poruszających opowiadań znalazły się też takie, które w...
Rozwiń"Noce aż po wieczność" to drugi, a zarazem finałowy tom dylogii o warszawskich wampirach autorstwa Małgorzaty Wilk. Tym razem przenosimy się do słonecznej Florencji, dokąd bohaterowie udają się z ważną misją, od której zależą dalsze losy wampirzego świata- zaginął Nikifor, książę, który mi...
RozwińChloe Gong to autorka, która w ubiegłym roku szturmem podbiła moje serce książką "Nikczemna Fortuna". Przygodę z jej twórczością zaczęłam trochę od końca, ale po tak pozytywnych wrażeniach uznałam, że czas zobaczyć, jak to się wszystko zaczęło. Tym oto sposobem po prawie roku w końcu zabra...
Rozwiń"Kawiarnia pod Pełnym Księżycem" to kolejna japońska książka, którą udało mi się przeczytać. Formą przypominała mi trochę, chociażby "Zanim wystygnie kawa" ze względu na ukazanie różnorodnych bohaterów, którzy dzięki pomocy rezolutnej obsługi postanawiają zmienić swoje życie. Szybko jednak...
Rozwiń
To był naprawdę udany zbiór. Praktycznie wszystkie opowiadania mnie zaangażowały i zachwyciły słowiańskim klimatem. A tutaj krótka opinia o każdym z nich:
1. REM-X - Paulina Hendel
Opowiadanie z zaskakującym twistem. Bardzo podobała mi się strona, w jaką poszła ta historia
2. Sezon na n...
statystyki
przeczytano
przeczytane
pomocne
wystawione
na czytaniu
na czytanie