Opinie użytkownika
Znacie tych autorów, którzy wydają się być lepsi z każdą nową książką? Właśnie Sager jest jednym z nich, a jego najnowsza książka to totalne MUST RED dla fanów thrillerów psychologicznych.
Sager łączy horror z mrożącym krew w żyłach napięciem i soczystą intrygą.
„Zamknij wszystkie drzwi” zaprasza nas do jednego z najbardziej ekskluzywnych apartamentowców Nowego Jorku -...
Styl Belle i sposób w jaki przedstawia historie jest jest głównym atutem, dzięki czemu jej książek nie da się tak po prostu odłożyć! ☺️
W książce „Moj kochany mąż” najbardziej podobala mi się prostota fabuły. Znajdziemy w niej szczęśliwe małżeństwo z dwójką dzieci, które prowadzi na pozór idealne życie, do momentu, kiedy zostaje wywrócone do góry nogami za sprawą kłamstw...
Żeby zrecenzować tę książkę, na myśl przychodzą mi tylko dwa słowa - toksyczny melodramat.
Jako całokształt historia była bardzo wyczerpująca. Postacie, ich monologi i cała fabuła.
Zacznę od tego, że autorka ma naprawdę dobry styl pisania i dobrze radzi sobie z przelaniem na papier ludzkich emocji.
Jednak ogólna toksyczność każdej relacji w tej książce naprawdę mnie...
Sparks zdecydowanie opanował sztukę miłości!
Jego najnowsza powieść "Jedno życzenie" opowiada o ponadczasowej miłości, która wykracza poza ramy czasu.
Przenosi Nas w życie Maggie Dawes, która spędza ostatnie święta na delektowaniu się wszystkimi drobiazgami, cieszeniu się czasem z tymi, których kocha, czerpiąc z każdego dnia tyle przyjemności i radości ile może, nie...
"A może Ty i Ja" - to kolejna część serii, opowiada o dwójce sympatycznych bohaterów. W części pierwszej "Ty i cała reszta" - poznaliśmy Hollyn i Jaspera. W tej książce poznajemy Andiego i Hilla. Podobnie jak w części pierwszej, główni bohaterowie mają problemy, które próbują przezwyciężyć. Ich zmagania i niepewności sprawiają, że fabuła jest interesująca i głęboka.
Ta...
„Dziewczyna z Paryża” to wykwintna opowieść oparta na prawdziwych wydarzeniach. Imponuje historyczną i emocjonalną autentycznością.
Przeczytałam dwie poprzednie książki autorki i byłam bardzo podekscytowana jej najnowszą powieścią. Po raz kolejny Cambron przeniosła mnie w niezapomniany czas w historii II Wojny Światowej, tym razem poprzez świat mody i sztuki Paryża....
Debiutancka komedia romantyczna na opak!
Jeśli spodziewacie się typowej, klasycznej komedii romantycznej, gdzie bohaterowie na każdym kroku okazują sobie miłość, to niestety nie jest to "Miłosny układ".
Historia jest cudowna! Ze świeżym pomysłem na fabułę, gdzie czytelnik obserwuje jak miłość dwójki głównych bohaterów umiera, by na końcu mogła na nowo się odrodzić....
Historia jest bardzo przyjemna, oryginalna i wciągająca.
Pełna nieziemskiej scenerii, zakazanej miłości, intryg i zwrotów akcji. Mityczny świat, w którym dzieje się cała akcja jest tak dobrze opisany, że bez większych trudności można zamknąć oczy i wyobrazić sobie siebie w nim. Co więcej, ilość szczegółów dotyczących historii i tradycji świata nadaje książce poczucie...
"Ostatnie piętro" to bardzo dobrze skonstruowany thriller z nurtu domestic noir. Historia jest mroczna i uzależniająca, opowiada o stracie, obsesji i zemście.
Wszystkie postacie są dobrze rozwinięte i otoczone odrobiną tajemniczości. Osobiście podobał mi się sposób, w jaki została sportretowana główna bohaterka. Cały czas, podczas lektury wyczuwałam jej strach i...
Wpadliście już w świąteczny nastrój?
Jeśli jeszcze nie, to koniecznie przeczytajcie "Miłość na święta" <3
Zawsze, kiedy biorę do ręki książkę Christiny Lauren, spodziewam się dużej dawki uśmiechu i ciepła. Nie zawiodłam się! Wszystko jest jak zawsze na swoim miejscu.
"Miłość na święta" to lekka, słodka i nastrojowa lektura. Wszystkie postacie były naprawdę sympatyczne i...
Przygotujcie się na eksplozje świątecznej radości!
Karen Schaler zabierze Was w opowieść pełną magii!
Fabuła książki brzmi jak typowy film bożonarodzeniowy? Być może... ale, to nie jest kolejna mdła miłosna historia! wręcz przeciwnie!
"I żyli długi i... świątecznie to lekka i przyjemna historia z humorem. Czytanie tej książki było wielką przyjemnością. Autorka stworzyła...
Nie wiem, dlaczego tak długo zwlekałam z przeczytaniem tej książki. Szczerze mówiąc, to był ogromny błąd. TA KSIĄŻKA JEST BARDZO DOBRA! Ach! <3
Dlatego nie popełniajcie tego błędu co ja, tylko od razu sięgnijcie po tę książkę.
Jest to czarująca, wzruszająca opowieść, która zabierze Cię w życie Hollyn, bezczelnej, odnoszącej sukcesy blogerki internetowej, która zmaga się z...
"Studentka" to efekt współpracy dwóch bardzo popularnych autorów bestsellerów - Tess Gerritsen i Gary'ego Bravera.
Jest to jedna z tych książek, których nie można odłożyć póki się jej nie skończy.
Poważnie - ta książka jest DOBRA! To coś więcej niż "tylko thriller", ponieważ poprzez swoich bohaterów autorzy zastanawiają się między innymi nad nastawieniem społeczeństwa do...
Jestem ogromną fanką Beth O'Leary! Absolutnie i niezaprzeczalnie zakochałam się w bohaterach jej poprzednich książek - "Współlokatorzy" oraz "Zamiana".
Niestety tak naprawdę nie udało mi się poczuć więzi z postaciami z tej powieści. :(
Polubiłam Addie i jej siostrę Deb i prawdopodobnie mogłabym śpiewać razem z nimi w ich mini cooperze i tolerować „przypadkowego gościa...
Lubicie nawiedzone domy? Dreszczyk emocji? To koniecznie przeczytajcie najnowszą powieść - "Wróć przed zmrokiem" autorstwa Riley Sagar!
Historia jest sprytna, pokręcona i momentami przerażająca. Mamy tu elementy horroru, zjawiska paranormalne i opowieści o duchach, a to wszystko połączone jest z historią morderstwa i zbrodni. Powieść prowadzi nas przez dwie linie czasowe....
"Kochana córeczka" Alison Rags to najsmutniejsza książka, jaką przeczytałam w tym roku. Szczera historia o miłości, stracie i rodzinie.
Całkowicie przejmująca opowieść. Trudno jest mi wyobrazić sobie bycie na miejscu Avy. Nie wiem skąd czerpała wewnętrzną siłę na podejmowanie decyzji, przed którymi została postawiona.
Szczerze, naprawdę musicie przeczytać tę książkę,...
"Miłość na później" - zabawna, mądra i cudownie romantyczna książka!
Historia opowiada o Laurie - prawniczce po trzydziestce, która jest w związku od 18 lat. Jej chłopak, z którym mieszka, bezceremonialnie ją porzuca i wyprowadza się ze wspólnego domu, pozostawiając Laurie wstrząśniętą. Przypadkowe spotkanie z Jamiem (którego Laurie uważa za biurowego playboya) zmienia...
Czy „Wiele hałasu o Ciebie” można zaliczyć do jednych z lepszych historii Samanhy Young? Nie jestem tego taka pewna...
Natomiast nie zmienia to faktu, ze jest to urocza historia romantyczna. Akcja toczy się w cudownym Northumberland, autorka sprawiła że czułam obecność tego miejsca i tych niesamowitych fikcyjnych bohaterów, jakbym była jednym z nich. Oprócz uroczych postaci...
Tudor stworzyła niesamowitą i napiętą atmosferę, w którą zostały wplecione paranormalne zdarzenia. Mrok, przerażenie i tajemnica. Wiele fragmentów tej powieści poruszało się w klimacie horroru. Na co nie byłam przygotowana. I nie do końca jestem pewna czy mi się to podobało.
Aczkolwiek sama fabuła była świetna - lalki z gałązek, upiorne wizje, dziwne wydarzenia, a nawet...
OMG! Ta książka to istna PETARDA! Już dawnooooo nie przeczytałam tak dobrej, inteligentnej, przykuwającej uwagę, dobrze nakreślonej historii z gatunku domestic noir!
Autorka Loreth Anne White ma dar tworzenia historii, które pochłaniają zarówno postacie, jak i czytelników. Mnie pochłonęła totalnie!
Ta historia zawiera tak wiele wyzwalających, drażliwych kwestii - byłam...