Opinie użytkownika
Muszę przyznać, że nie do końca przekonuje mnie ta historia. Owszem, miała potencjał, ale moim zdaniem czym dalej w las, tym bardziej autorka przekombinowała.
Margo jest nastoletnią dziewczyną, która nie ma łatwego życia. Brak ojca, matka prostytutka, w dodatku cierpiąca na depresję i traktująca dziewczynę jak powietrze. Do tego obskurna nora zamiast domu i równie okropne...
Po LO story sięgnęłam czując potrzebę odstresowania się, powrotu do czasów szkolnych, podróży w kierunku wspomnień.. czy mi się udało?
Tak! Książka bardzo mi się podobała spełniła moje oczekiwania. Poznajemy słodko-gorzkie perypetie czwórki licealistów - Ryby, Luśki, Mastera i Buraka. Przyjaciele wspierają się w codziennej niedoli, jaką jest przetrwanie starcia z ciałem...
Zazwyczaj sięgając po książkę z wątkiem porwania, mamy w głowie prosty schemat - dziewczyna uwięziona w ciemnej piwnicy, bita i gwałcona. Lucy Christopher udało się ten schemat przełamać, za co jestem bardzo wdzięczna autorce, bo moim zdaniem to korzystny zabieg,który uczynił tę powieść uniwersalną...
Gemma nigdy nie spodziewałaby się jak jedna chwila zmieni całe jej...
Podeszłam do tej powieści sceptycznie, ponieważ raczej nie przepadam za książkami historycznymi lub osadzonymi w innej epoce. Jednak się skusiłam. Muszę przyznać,że mimo,że nie była długa, dłużyła się i choć nie oceniłabym jej jako przeciętną, szczególnie dobra też nie była.
Nancy jest zwykłą, niezamożną siedemnastoletnią dziewczyną. Większość czasu spędza na pomocy przy...
Mówi się,że rodzic jest w stanie zrobić dla swojego dziecka wszystko. Zazwyczaj ,, wszystko” ogranicza się do odjęcia sobie chleba od ust, by zapewnić synowi czy córce godziwy byt albo obronę przed szkolnym chuliganem. Zdarzają się jednak sytuacje ,które burzą wszystkie zasady; moralne i etyczne...
Jake, zapracowany planista finansowy niemal całkowicie zapomniał o życiu...
Uwielbiam książki, które nie są tylko kartkami papieru i w jakimś stopniu zmieniają moje życie. ,, Sto dni szczęścia” to zdecydowanie jedna z nich.
Poznajemy historię dwóch kobiet, których losy przypadkowo połączyły się ze sobą. Annie jest kobietą nieszczęśliwą – ma chorą matkę, monotonną pracę, obskurne mieszkanie i bolesną przeszłość, o której nie potrafi zapomnieć....
Po długim kacu książkowym sięgnęłam właśnie po tę powieść. Dlaczego? Może dlatego, ze święta w tym roku były inne, więc tęskniąc za tym magicznym klimatem, skusiłam się. Czy żałuję?
Poznajemy historię 3 pokoleń – Zofii, jej córki Anny i wnuczki, Natalii. Anna jest trenerką fitness, która zaczyna podupadać na zdrowiu. Kobieta samotnie wychowuje nastoletnią córkę. W ich...
,, Stojąc pod tęczą” to piękna historia o sile kobiecej przyjaźni. Aneta, Patrycja, Magdalena i Jagoda – to cztery kobiety,które najpierw połączyła wspólna praca, a potem przyjaźń. Łączy je jeszcze jedno: Wszystkie borykają się z różnymi problemami życia codziennego. Aneta – to żona i matka ,która próbuje się uniezależnić i skończyć z rolą kury domowej. Patrycja miała...
więcej Pokaż mimo to
O ,, Tamte Dni, Tamte Noce" słyszałam już jakiś czas temu, głównie za sprawą mojej najlepszej przyjaciółki, która uwielbia zarówno powieść jak i film. Najpierw obejrzałam film i ku mojemu zaskoczeniu jest moim zdaniem lepszy, dużo lepszy od książki.
Zacznijmy może od tego,że w obawie o tłumaczenie, ( a wiadomo,że przekłady czasami nie oddają potencjału książek), ...
,, Dziewczyna z Pomarańczami” to historia niemalże pokoleniowa.
George ma 15 lat, kiedy odkrywa listy,które tuż przed śmiercią napisał do niego ojciec. Mężczyzna snuje w nich opowieść o tajemniczej ,, Dziewczynie z Pomarańczami”, która miała znaczący wpływ na jego życie. W listach przemyca też ojcowskie porady dla syna. Kim była tajemnicza Dziewczyna?
Niestety nie...
Ta powieść bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła. Zanim zaczęłam jej lekturę, byłam przygotowana na schematyczność. Oczekiwałam relaksu, scen erotycznych, tak charakterystycznych dla tego typu literatury. A dostałam coś zupełnie innego. Lepszego.
Bianca jest dziennikarką znanego czasopisma. Właśnie jedzie na spotkanie z biznesmanem Dexterem Truittem, gdy nagle winda...
Mam niestety bardzo mieszane uczucia. Wiedziałam,że ,, Chcę żyć” to powieść młodzieżowa. Gdy byłam młodsza czytałam wiele książek o podobnej tematyce. Nigdy nie dyskryminuję literatury młodzieżowej, mimo,że nie mam już tych piętnastu lat. Dobra młodzieżówka nie jest zła. No właśnie – Dobra… Zawsze zwracam uwagę na przekaz i styl. W tym przypadku przekaz może i jest, ale to...
więcej Pokaż mimo to
W ferworze codziennych obowiązków i stresów, miło się czasami po prostu zrelaksować i odpłynąć przy powieści. Jeśli również tego potrzebujecie, zapraszam do zapoznania się z recenzją ,, Ja chyba zwariuję” Agaty Przybyłek.
Sabina to nowoczesna kobieta po pięćdziesiątce. Jest matką dorosłych dzieci, o które bardzo się martwi. Prowadzi ułożone, chociaż dosyć ekspresywne...
Zawsze dosyć sceptycznie podchodzę do każdej młodzieżówki. Lubię, kiedy porusza tematy ważne. Po ,, Niepełkę” sięgnęłam z jeszcze większą ciekawością, ponieważ sama jestem w podobnej sytuacji, co główna bohaterka.
Główną bohaterką powieści jest nastoletnia Weronika. Dziewczyna jest niepełnosprawna. Choruje na porażenie mózgowe, porusza się na wózku inwalidzkim. Nastolatka...
,,Ślepnąc od świateł” to obraz świata,od którego lepiej trzymać się z daleka. Tylko w zasadzie nie jesteśmy w stanie w pełni uniknąć tej konfrontacji.
Jacek – młody chłopak,który mógłby być typowym, młodym chłopakiem. Uczącym się, chodzącym z kumplami na piwo, czy imprezy. Przeciętnym dwusiestoparolatkiem po ASP. Ze świetlaną przyszłością. Ale jest dilerem narkotyków, dla...
,, Nasz ostatni dzień” to książka,którą miałam w wirtualnej biblioteczce od dłuższego czasu. Ostatnio nadarzyła się okazja, by przeczytać ją w booktourze.
Poznajemy historię dwóch nastolatków – Mateo i Rufusa. Każdy z nich ma różne problemy – chorobę ojca, problemy z byłą dziewczyną, osamotnienie. Jednakże łączy ich jedno – pozostał im jeden dzień życia. Razem robią...
Chociaż z książek Kasi Haner czytałam jedynie ( na tę chwilę) Serię Mafijną, nie od dziś wiadomo,że Kasia pisze gorące romanse/ erotyki, powiedzmy ,, pikantniejsze" historie. Tymczasem ,, Ring Girl" przełamuje schemat.
Eden McGregor to młoda kobieta,która szuka swojego miejsca na ziemi. Nigdy nie była w stałym związku, studiuje kierunek,który nie do końca spełnia jej...
,, P.S. Kocham Cię'' to historia młodej kobiety, Holly,która wcześnie straciła męża. Po jego śmierci stara się wrócić do normalnego życia. Oprócz rodziny i przyjaciół pomagają jej w tym przede wszystkim listy,które Gerry napisał do niej jeszcze przed śmiercią. Wbrew pozorom to właśnie one, ze specjalnymi wskazówkami i niezmiennym ,, P.S. Kocham Cię' na samym końcu,...
więcej Pokaż mimo to
Debiutancka powieść Emilii Wituszyńskiej wielokrotnie przewijała się gdzieś między stronami internetowymi. Wiele pozytywnych opinii skusiło mnie do zakupu książki z autografem na tegorocznych Targach Książki w Warszawie. Niedawno miałam okazję ją przeczytać. Nie żałuję.
Weronika Kardasz jest młodą, aczkolwiek doświadczoną i cenioną przez szefa policjantką. To jej zostają...
,, Slash" to kontynuacja przygód Tośka i Leona. Między przyjaciółmi co raz częściej będzie dochodzić do nieporozumień i będą musieli zmierzyć się z wieloma trudnymi sytuacjami, dylematami, a nawet poświęceniami. Ich relacja zostanie wystawiona na próbę, a zaufanie,którym siebie darzą będzie co raz bardziej kruche. Czy dokonają właściwych wyborów? Przekonajcie się...
więcej Pokaż mimo to