Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Książki z tagiem „klient”
  • Handlowanie to gra Od namawiania i żebrania do zaspokojenia potrzeb klienta
    Handlowanie to gra Od namawiania i żebrania do zaspokojenia potrzeb klienta
    Autorzy: Jerzy Gut, Wojciech Haman
    Książka ta została napisana dla tych, którzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami. Jest to praktyczny poradnik dla wszystkich, którzy obsług...
    czytelników: 134 | opinie: 10 | ocena: 7,45 (40 głosów)
  • Marketing 3.0
    Marketing 3.0
    Autor: Philip Kotler
    Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko...
    czytelników: 99 | opinie: 3 | ocena: 6,42 (38 głosów)
  • Klient pani mecenas
    Klient pani mecenas
    Autor: Sherryl Woods
    W gabinecie Kate Newton, znanej adwokatki z Los Angeles, pojawia się pewnego dnia niezwykły klient - dziesięcioletni chłopiec, syn słynnego hollywoodzkiego scenografa, który prosi ją o przepr...
    czytelników: 50 | opinie: 0 | ocena: 6,94 (32 głosy)
  • Sprzedaj mi marzenie
    Sprzedaj mi marzenie
    Autor: Leigh Michaels
    Stephanie sprzedaje nieruchomości. Nieoczekiwanie pojawia się kłopotliwy klient - Jordan, były mąż. Zleca jej wyszukanie ładnego domu. Ale czy chodzi mu tylko o transakcję handlową, czy o coś jeszcze?
    czytelników: 42 | opinie: 1 | ocena: 5,95 (19 głosów)
  • Święta w Salzburgu; Legenda o miłości
    Święta w Salzburgu; Legenda o miłości
    Autorzy: Charlene Sands, Merline Lovelace
    Merline Lovelace - "Święta w Salzburgu" Devon nie lubiła świąt, dlatego chętnie zastąpiła chorą wspólniczkę i pojechała do Drezna, by zorganizować tam pobyt jednemu z ich klientów, Calowi Loganowi. C...
    czytelników: 36 | opinie: 1 | ocena: 7,15 (13 głosów)
  • Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon i internet
    Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon i internet
    Autor: Josiane Chriqui Feigon
    esteś telesprzedawcą zawodowcem: działasz na pierwszej linii frontu, w boju o dominację twojej firmy, płynąc na fali zmian jakie niesie Sprzedaż 2.0 i walcząc o uwagę dzisiejszych zapracowanych i wyco...
    czytelników: 28 | opinie: 1 | ocena: 6,25 (8 głosów)
  • Bank 3.0
    Bank 3.0
    Autor: Brett King
    Rewolucja technologiczna, w szczególności mobilna, powoduje, że świat jaki znamy odchodzi w przeszłość. W czasach, gdy tylko wyobraźnia jest ograniczeniem, rzeczy wielkie powstają pod każdą szerokości...
    czytelników: 28 | opinie: 4 | ocena: 6,8 (10 głosów)
  • Narzeczony na niby
    Narzeczony na niby
    Autor: Leigh Michaels
    Pomysł na który wpadła matka Morei, wydawał się niewykonalny. Znany adwokat, Ridge Coltrain, z którym Morea ciągle spotykała się na sali sądowej, broniąc swoich klientów przeciwko interesom jego klien...
    czytelników: 20 | opinie: 0 | ocena: 4,29 (7 głosów)
  • Merchandising w małych i dużych firmach handlowych
    Merchandising w małych i dużych firmach handlowych
    Autor: Lucyna Witek
    Nie sztuką jest zachęcić klienta, żeby wszedł do naszego sklepu. Sztuka jest sprawić, żeby wracał i namawiał innych. Z badań wynika, że 70% decyzji nabywczych podejmowanych jest przed półką sklepową....
    czytelników: 18 | opinie: 1 | ocena: 9 (3 głosy)
  • Dzwonisz, sprzedajesz
    Dzwonisz, sprzedajesz
    Autor: Artur Affek
    Z tej publikacji dowiesz się m.in.: - Jak budować emocje, które sprzedają? - Jak odczytywać treści maskowane między słowami? - Jak przebić się przez negatywne nastawienie rozmówcy? - Jak dobrze „wygl...
    czytelników: 12 | opinie: 1 | ocena: 5,25 (8 głosów)
  • Jak oczarować klienta?
    Jak oczarować klienta?
    Autor: Jan Batorski
    Publikacja "Jak oczarować klienta" dotyczy sztuki zjednywania sobie potencjalnego Klienta w procesie sprzedaży, a przede wszystkim jest odpowiedzią na pytania: - jak zapewnić sobie wiarygodność? - ja...
    czytelników: 11 | opinie: 0 | ocena: 6 (1 głos)
  • Klucz do umysłu klienta
    Klucz do umysłu klienta
    Autor: Jan Batorski
    Po przeczytaniu książki "Klucz do umysłu klienta": - dowiesz się, jaką przewagę da Ci umiejętność perfekcyjnego odczytywania potrzeb klienta; - odkryjesz, jak fundamentalnie zmienią się Twoje zyski,...
    czytelników: 11 | opinie: 1 | ocena: 7 (2 głosy)
  • Jak zdobyć klientów w internecie
    Jak zdobyć klientów w internecie
    Autor: Gitte Harter
    Internet w krótkim czasie zrewolucjonizował naszą rzeczywistość biznesową. Niestety wiele przedsiębiorstw nadal nie wykorzystuje szansy, jaką daje obecność w sieci, sprowadzając tak kompleksowe narzęd...
    czytelników: 10 | opinie: 1 | ocena: 6 (1 głos)
  • Psychologia kontaktu z klientem
    Psychologia kontaktu z klientem
    Autor: Ewa Łodygowska
    Niniejsza książka została napisana z uwzględnieniem mentalności i potrzeb polskiego pracownika i klienta. Stanowi ona podręcznik sztuki sprzedaży bezpośredniej, skierowany głównie do pracowników agenc...
    czytelników: 9 | opinie: 1 | ocena: 7 (1 głos)
  • Marketing. Strategiczna reorientacja firmy
    Marketing. Strategiczna reorientacja firmy
    Autor: Nigel Piercy
    Książka składa się z 15 rozdziałów ujętych w czterech częściach. Tradycyjnie dla książek marketingowych część I została poświęcona nabywcom, ich satysfakcji oraz znaczeniu skoncentrowania na nich uwag...
    czytelników: 8 | opinie: 0 | ocena: 5 (1 głos)

zgłoś błąd zgłoś błąd