Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Klucz do umysłu klienta

Wydawnictwo: Złote Myśli
7 (2 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
1
7
0
6
1
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788377010211
liczba stron
172
słowa kluczowe
sprzedaż, klient
kategoria
poradniki
język
polski
dodała
JoAnna

Po przeczytaniu książki "Klucz do umysłu klienta": - dowiesz się, jaką przewagę da Ci umiejętność perfekcyjnego odczytywania potrzeb klienta; - odkryjesz, jak fundamentalnie zmienią się Twoje zyski, gdy - postawisz na jeden z najbardziej lekceważonych elementów sprzedaży bezpośredniej; - odkryjesz i dowiesz się, jak działa 14 złotych zasad sprzedaży opartej na potrzebach klienta. - poznasz...

Po przeczytaniu książki "Klucz do umysłu klienta":

- dowiesz się, jaką przewagę da Ci umiejętność perfekcyjnego odczytywania potrzeb klienta;
- odkryjesz, jak fundamentalnie zmienią się Twoje zyski, gdy - postawisz na jeden z najbardziej lekceważonych elementów sprzedaży bezpośredniej;
- odkryjesz i dowiesz się, jak działa 14 złotych zasad sprzedaży opartej na potrzebach klienta.
- poznasz prawdziwą szkołę zadawania pytań, które naprowadzą Twojego rozmówcę na korzystną dla Ciebie decyzje;
- stosując się do wskazówek autora, staniesz się mistrzem aktywnego słuchania, które pozwoli Ci sprzedawać jeszcze więcej;

i wreszcie:

- zyskasz przewagę nad konkurencją, stosując jeden z najbardziej lekceważonych przez sprzedawców elementów rozmowy handlowej.


Autor książki zajmuje się sprzedażą już od wielu lat i to wszystko, o czym mówi, sprawdził w warunkach rzeczywistej sprzedaży. Im częściej próbował, tym lepsze osiągał wyniki. Aż do momentu, w którym system diagnozowania potrzeb klienta mógł być opisany. Efekt ten otrzymujesz w postaci tej książki.

 

źródło opisu: Złote Myśli, 2010

źródło okładki: http://www.zlotemysli.pl

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (12)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 2176
JoAnna | 2013-02-25
Przeczytana: 25 lutego 2013

Wiele powtórzeń i cytatów. Parokrotne przekopiowanie tych samych fragmentów, czasami zbytnie wodolejstwo. Można chwilami mieć wrażenie, że brak tu lepszego pomysłu na tą książkę. Jednak pozycja ta trafia w samo sedno. Choć w pewnym stopniu powtarza informacje z innych tytułów poświęconych temu tematowi, zawiera wiele bardzo przydatnych informacji. Autor językiem niezbyt skomplikowanym przekazuje najważniejsze kwestie w podejściu do klienta, z tym że skupia się na sprzedaży w branży finansowej.

książek: 108
Aneta | 2015-01-27
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 663
Mirela | 2017-09-03
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 279
BartoszRos | 2016-07-09
książek: 3731
ESOLADY | 2016-07-02
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 9821
Chaoticreader | 2016-04-11
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 652
Mariusz Protaczyk | 2016-01-07
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 3864
litpawel | 2015-07-30
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 0
| 2014-08-11
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 43
Weronika | 2014-07-18
Na półkach: Chcę przeczytać
zobacz kolejne z 2 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd