Marketing 3.0

Okładka książki Marketing 3.0 Philip Kotler
Okładka książki Marketing 3.0
Philip Kotler Wydawnictwo: MT Biznes biznes, finanse
198 str. 3 godz. 18 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
Marketing 3.0 From Products to Customers to the Human Spirit
Wydawnictwo:
MT Biznes
Data wydania:
2010-10-20
Data 1. wyd. pol.:
2010-10-20
Liczba stron:
198
Czas czytania
3 godz. 18 min.
Język:
polski
ISBN:
978-83-62195-92-3
Tłumacz:
Dorota Gasper
Tagi:
marketing klient satysfakcja zakupu produkt
Średnia ocen

6,3 6,3 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Marketing 5.0. Technologie Next Tech Hermawan Kartajaya, Philip Kotler, Iwan Setiawan
Ocena 7,2
Marketing 5.0.... Hermawan Kartajaya,...
Okładka książki HBRs 10 Must Reads on Sales Philip Kotler, Andris Zoltners
Ocena 7,0
HBRs 10 Must R... Philip Kotler, Andr...
Okładka książki Marketing 3.0. Dobry produkt? Zadowolony klient? Spełniony Człowiek! Hermawan Kartajaya, Philip Kotler, Iwan Setiawan
Ocena 5,3
Marketing 3.0.... Hermawan Kartajaya,...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,3 / 10
56 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
240
39

Na półkach:

Podobało mi się pół książki i końcówka. Lektura obowiązkowa dla osób pracujących nad zagadnieniami skupiającymi się nad działaniami marketingu i sprzedaży, a może i PR. Według mnie autor bardzo chciał, żeby każdy mógł zrozumieć jego słowa i napisał wszystko dość przystępnym językiem. To na pewno zaleta dla mniej doświadczonych osób, w tym i mnie. Mam sporo notatek, które zrobiłem podczas czytania, co chyba jest niezłą rekomendacją.

Podobało mi się pół książki i końcówka. Lektura obowiązkowa dla osób pracujących nad zagadnieniami skupiającymi się nad działaniami marketingu i sprzedaży, a może i PR. Według mnie autor bardzo chciał, żeby każdy mógł zrozumieć jego słowa i napisał wszystko dość przystępnym językiem. To na pewno zaleta dla mniej doświadczonych osób, w tym i mnie. Mam sporo notatek, które...

więcej Pokaż mimo to

avatar
61
25

Na półkach: ,

Autor skoncentrował się na filozofii działań jakimi powinny się kierować współczesne firmy. Oraz na tym jak zmienił się marketing na przełomie lat i w którą stroną zmierza.

Obowiązkowa lektura dla osób prowadzących biznes i menedżerów - nie tylko tych związanych z marketingiem.

Polecam.

Autor skoncentrował się na filozofii działań jakimi powinny się kierować współczesne firmy. Oraz na tym jak zmienił się marketing na przełomie lat i w którą stroną zmierza.

Obowiązkowa lektura dla osób prowadzących biznes i menedżerów - nie tylko tych związanych z marketingiem.

Polecam.

Pokaż mimo to

avatar
73
27

Na półkach: ,

Kotler wprawdzie wszechobecny i zaraz wyjdzie nam z lodówki. Formuła książki bardzo górnolotna i brzmi niezwykle szlachetnie. Ale jest inspirująca co w marketingu jest bardzo ważne. Nie trzeba przecież traktować jej całkowicie serio. Największym chyba problemem jest budżet, jaki jest potrzebny do realizacji wskazanej koncepcji. Jak dla mnie najistotniejszą rzeczą w lekturze o m3 to dialog i interaktywne relacje z klientem a nie traktowanie go jako pasywnego odbiorce komunikatów. Interakcja zwiększa zaangażowanie w markę a zaangażowany klient = prosument = najlepsza wizytówka firmy. Wiarygodność, zaufanie no i ogólnie- emocje. To one powodują, że klient wybiera spośród tysiąca takich samych produktów właśnie naszą markę (zazwyczaj). Ale w zasadzie to już dawno temu potwierdziły badania neuromarketingowe a Kotler sprawnie zabrał się za opisanie nowej ery marketingu.

Konkluzja z książki: Dzisiaj, produkt bez marki nie istnieje na rynku. Markę kreują prosumenci dlatego trzeba z nimi trzymać sztamę ;)

Generalnie każdy specjalista zajmujący się marketingiem i sprzedażą powinien znać tę pozycję a przynajmniej jej założenia

Kotler wprawdzie wszechobecny i zaraz wyjdzie nam z lodówki. Formuła książki bardzo górnolotna i brzmi niezwykle szlachetnie. Ale jest inspirująca co w marketingu jest bardzo ważne. Nie trzeba przecież traktować jej całkowicie serio. Największym chyba problemem jest budżet, jaki jest potrzebny do realizacji wskazanej koncepcji. Jak dla mnie najistotniejszą rzeczą w lekturze...

więcej Pokaż mimo to

avatar
5
6

Na półkach:

lllll-ppppppvhvcggvkh

lllll-ppppppvhvcggvkh

Pokaż mimo to

avatar
86
8

Na półkach:

Ciekawa pozycja obrazująca jak wygląda marketing w XXI wieku :)

Ciekawa pozycja obrazująca jak wygląda marketing w XXI wieku :)

Pokaż mimo to

avatar
4
2

Na półkach: ,

Przeczytane

Przeczytane

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Przeczytane
    72
  • Chcę przeczytać
    62
  • Posiadam
    17
  • Teraz czytam
    5
  • Biznes
    2
  • 2014
    2
  • Przeczytane 2017
    1
  • Ekonomia, Biznes
    1
  • 2014
    1
  • Przed. - Marketing
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Marketing 3.0


Podobne książki

Przeczytaj także