Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Zgłosuj na książki roku 2017

Konsument wierny jak pies

Wydawnictwo: Słowa i Myśli
10 (1 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
1
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788363566807
liczba stron
258
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
SłowaiMyśli

Lojalność... Klucz do sukcesu w biznesie. Przepis na markę kochaną przez wiernych jej konsumentów. Drogi Czytelniku, Kupując tę książkę, pomagasz chorym dzieciom. Autor całość honorarium pochodzącego ze sprzedaży książki przeznaczy na rzecz Oddziału Onkologii Dziecięcej Samodzielnego Publicznego Dziecięcego Szpitala Klinicznego w Warszawie (przy ul. Litewskiej). Dziękujemy wszystkim, którzy...

Lojalność... Klucz do sukcesu w biznesie. Przepis na markę kochaną przez wiernych jej konsumentów.

Drogi Czytelniku,
Kupując tę książkę, pomagasz chorym dzieciom. Autor całość honorarium pochodzącego ze sprzedaży książki przeznaczy na rzecz Oddziału Onkologii Dziecięcej Samodzielnego Publicznego Dziecięcego Szpitala Klinicznego w Warszawie (przy ul. Litewskiej).
Dziękujemy wszystkim, którzy kupując książkę
dołożą swoją "cegiełkę" do tego szczytnego celu!

Lojalność wymaga uwagi, zaangażowania, planu. Wymaga również działania – często trudnego i czasochłonnego. Jednak lojalny Klient nie kieruje się ceną, dostępnością, a nawet jakością. Liczy się dla niego wartość płynąca z faktu korzystania z TEJ właśnie marki.

Lojalność zmienia konsumentów z użytkowników produktów w „wyznawców” marki. Marki, która nie boi się dekoniunktury, konkurencji czy walki cenowej.

Dzięki lojalności Klientów marka zwiększa swój zasięg komunikacyjny i poszerza rynek zbytu za pomocą najlepszej możliwej reklamy – rekomendacji. W ten sposób zdobywa często nowych, wiernych Klientów...

Maciej Tesławski do współtworzenia książki zaprosił przyjaciół – praktyków marketingu. Dzięki temu publikacja staje się pełniejsza, przybierając formę rozmowy i wymiany doświadczeń wielu osób.

Z książki dowiesz się:
- jak zmienić konsumentów w „wyznawców” swojej marki,
- jakie narzędzia w tym celu wykorzystać,
- jak stworzyć angażujący program lojalnościowy.
„Konsument wierny jak pies” to książka, która zapewnia wyłącznie praktyczną wiedzę na temat marketingu relacji, sposobów budowania lojalności i prawdziwie lojalnościowych programów.

 

źródło opisu: http://www.slowaimysli.pl/index.php/marketing/kons...(?)

źródło okładki: http://www.slowaimysli.pl/index.php/marketing/kons...»

pokaż więcej

Brak materiałów.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (7)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 31
SłowaiMyśli | 2016-12-21
Na półkach: Przeczytane
książek: 209
Krzysztof Rynkiewicz | 2017-10-18
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 924
Suomi | 2017-08-04
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 1640
książek: 183
Predict | 2017-03-13
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 236
wdeszczubzy | 2017-02-06
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 20
tweedy | 2017-01-03
Na półkach: Chcę przeczytać
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd