Psychologia kontaktu z klientem
Wydawnictwo: Krajowa Agencja Wydawnicza nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
194 str. 3 godz. 14 min.
- Kategoria:
- nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
- Tytuł oryginału:
- Psychologia kontaktu z klientem
- Wydawnictwo:
- Krajowa Agencja Wydawnicza
- Data wydania:
- 2001-04-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2001-04-01
- Liczba stron:
- 194
- Czas czytania
- 3 godz. 14 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 83-88072-46-3
- Tagi:
- klient psychologia
Niniejsza książka została napisana z uwzględnieniem mentalności i potrzeb polskiego pracownika i klienta. Stanowi ona podręcznik sztuki sprzedaży bezpośredniej, skierowany głównie do pracowników agencji ubezpieczeniowych, banków oraz przedstawicieli handlowych. Jednakże, ponieważ zawiera wiadomości z zakresu psychologii kontaktu z klientem, może być wykorzystywana również przez osoby, których praca wymaga bezpośredniego kontaktu z drugim człowiekiem.
Dodaj do biblioteczki
Porównaj ceny
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Szukamy ofert...
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 7
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Bardzo dobry poradnik dla osób, które rozpoczynają swoją przygodę ze sprzedażą, ale też dla tych, którzy już jakiś czas pracują w obsłudze klienta i chcą sobie uporządkować pewne rzeczy.
Napisane przystępną formą (bez naukowych dywagacji i teorii).
Można nauczyć się jak rozpoczynać współpracę, jak prowadzić rozmowę z klientem znudzonym, sfrustrowanym, nieśmiałym, rzeczowym itd. Jakie są postawy klienta w różnych sytuacjach. Jak radzić sobie ze stresem i jak być asertywnym. Zawiera przydatne rady typu: "uzasadniaj, czemu dzwonisz albo czemu coś proponujesz używając spójników: dlatego że, ponieważ, bo" + przykłady czemu to działa.
Nie jest ani za długa, ani za krótka.
Polecam wszystkim z call center i przedstawicielom handlowym.
Bardzo dobry poradnik dla osób, które rozpoczynają swoją przygodę ze sprzedażą, ale też dla tych, którzy już jakiś czas pracują w obsłudze klienta i chcą sobie uporządkować pewne rzeczy.
więcej Pokaż mimo toNapisane przystępną formą (bez naukowych dywagacji i teorii).
Można nauczyć się jak rozpoczynać współpracę, jak prowadzić rozmowę z klientem znudzonym, sfrustrowanym, nieśmiałym,...