Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Merchandising w małych i dużych firmach handlowych

Wydawnictwo: C.H. Beck
9 (3 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
1
9
1
8
1
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
978-83-7483-679-1
liczba stron
302
słowa kluczowe
merchandising, sklep, handel, klient
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodała
alga

Nie sztuką jest zachęcić klienta, żeby wszedł do naszego sklepu. Sztuka jest sprawić, żeby wracał i namawiał innych. Z badań wynika, że 70% decyzji nabywczych podejmowanych jest przed półką sklepową. Fakt ten powinien skłaniać producentów i handlowców do zgłębiania wiedzy, nabywania umiejętności oraz poszukiwania narzędzi i metod, w celu zaspokajania potrzeb klientów w punkcie...

Nie sztuką jest zachęcić klienta, żeby wszedł do naszego sklepu. Sztuka jest sprawić, żeby wracał i namawiał innych.
Z badań wynika, że 70% decyzji nabywczych podejmowanych jest przed półką sklepową. Fakt ten powinien skłaniać producentów i handlowców do zgłębiania wiedzy, nabywania umiejętności oraz poszukiwania narzędzi i metod, w celu zaspokajania potrzeb klientów w punkcie sprzedaży.

Autorka odpowiada między innymi na pytania:

jak poprowadzić klienta po sklepie i jak wpływać na wybory konsumentów w miejscu sprzedaży?
jak uprzyjemnić klientom robienie zakupów?
jak zaaranżować powierzchnie sprzedażową i witrynę sklepową?
jakie formy promocji zastosować, żeby osiągnąć najlepszy efekt?
jak wykorzystać merchandising w tworzeniu przewagi konkurencyjnej małego sklepu?

Praca oparta jest na badaniach z zakresu marketingu, handlu oraz psychologii, jak również na licznych doświadczeniach w wielu firmach handlowych.

 

źródło opisu: http://www.ksiegarnia.beck.pl/ekonomia-vademecum-m...(?)

źródło okładki: http://www.ksiegarnia.beck.pl/ekonomia-vademecum-m...»

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (18)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 698
jestemtu | 2015-08-30
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 30 sierpnia 2015

Bardzo dobra i "kompletna", dużo tu różnych badań, przytoczeń i odniesień, a mniej teoretyzowania i bajania socjopsychologicznego. Idzie od niej zacząć "naukę" i na niej skończyć.
Szkoda tam wprawdzie, że wydanie sprzed niecałej dekady, jednak podejrzewam, że niewiele się w tym zakresie pozmieniało... czyli w porządku:)

książek: 34
Karolina | 2012-07-24
Na półkach: Przeczytane
książek: 868
alga | 2012-04-02
Na półkach: 2012
Przeczytana: maj 2012
książek: 84
mateuszpb | 2017-01-07
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 9806
Chaoticreader | 2016-12-02
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 27
angiee99 | 2016-08-24
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 238
Animated | 2016-08-04
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 140
gg_kk | 2016-06-28
Na półkach: Sprzedaż
książek: 1811
Frogiś | 2016-02-25
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 400
luq94x | 2016-01-16
Na półkach: Chcę przeczytać
zobacz kolejne z 8 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd