Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Jak oczarować klienta?

Wydawnictwo: Złote Myśli
6 (1 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
1
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788375821222
liczba stron
215
słowa kluczowe
sprzedaż, klient
kategoria
poradniki
język
polski

Publikacja "Jak oczarować klienta" dotyczy sztuki zjednywania sobie potencjalnego Klienta w procesie sprzedaży, a przede wszystkim jest odpowiedzią na pytania: - jak zapewnić sobie wiarygodność? - jak zdobyć zaufanie? - jak osiągnąć najwyższy poziom więzi emocjonalnych, czyli przyjaźń? Ten krótki program jest wprowadzeniem do dalszego doskonalenia profesji, którą wybrałeś. Publikacja ta jest...

Publikacja "Jak oczarować klienta" dotyczy sztuki zjednywania sobie potencjalnego Klienta w procesie sprzedaży, a przede wszystkim jest odpowiedzią na pytania:

- jak zapewnić sobie wiarygodność?
- jak zdobyć zaufanie?
- jak osiągnąć najwyższy poziom więzi emocjonalnych, czyli przyjaźń?

Ten krótki program jest wprowadzeniem do dalszego doskonalenia profesji, którą wybrałeś. Publikacja ta jest kursem, co oznacza, że nie służy ona do pasywnego czytania, lecz kształtowania umiejętności. Wykonaj więc proponowane w niej ćwiczenia i eksperymenty!

Czego konkretnie możesz się spodziewać?
- Jakie jest 10 najczęściej popełnianych błędów podczas sprzedaży?
- Dlaczego decydujące jest pierwsze wrażenie i jak uczynić je pozytywnym?
- Czemu tak istotna jest spójność i w jaki sposób ją utrzymywać?
- Dlaczego w sprzedaży ważny jest uśmiech?
- Jak być dobrym słuchaczem i pokonać przeszkody w słuchaniu?
- W jaki sposób unikać konfliktów czytając z gestów?

Ten poradnik jest pierwszym polskim, tak obszernym kompendium wiedzy na temat technik sprzedaży. Należy także mocno podkreślić fakt, że autor jest nie tylko teoretykiem, ale również - a właściwie przede wszystkim - praktykiem. Wszystkie opisane metody testował na sobie, by teraz móc je przekazać Tobie. Wykorzystaj ten fakt i działaj już teraz! Wystarczy, że wypełnisz poniższy formularz, aby już za kilka minut móc korzystać z wiedzy zawartej w podręczniku.

 

źródło opisu: Złote Myśli, 2008

źródło okładki: http://www.zlotemysli.pl

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (9)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 32
kameo | 2015-05-22
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 22 maja 2015
książek: 3296
fiendishfiancee | 2016-07-02
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 8878
Chaoticreader | 2016-04-11
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 3864
litpawel | 2015-07-30
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 2571
bukamimi | 2014-11-14
Na półkach: Przeczytane, Poradnik
Przeczytana: 13 listopada 2014
książek: 94
Premislaus | 2014-08-28
Na półkach: Teraz czytam
książek: 43
Weronika | 2014-07-18
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 1297
Barbara | 2014-01-11
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 2405
Aniołeczek | 2011-02-19
Na półkach: Chcę przeczytać
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd