No Logo

Okładka książki No Logo
Naomi Klein Wydawnictwo: Świat Literacki nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
433 str. 7 godz. 13 min.
Kategoria:
nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
Tytuł oryginału:
No Logo
Wydawnictwo:
Świat Literacki
Data wydania:
2004-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2004-01-01
Liczba stron:
433
Czas czytania
7 godz. 13 min.
Język:
polski
ISBN:
8388612778
Tłumacz:
Hanna Pustuła-Lewicka
Tagi:
socjologia manipulacja reklama korporacje
Średnia ocen

                6,9 6,9 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Jak zmienić wszystko. Młodzi na ratunek planecie Naomi Klein, Rebecca Stefoff
Ocena 7,7
Jak zmienić ws... Naomi Klein, Rebecc...
Okładka książki Pismo. Magazyn opinii, nr 9 (33) / wrzesień 2020 Maga Ćwieluch, Agnieszka Glińska, Etgar Keret, Naomi Klein, Piotr Kofta, Berenika Kołomycka, Zuzanna Kowalczyk, Liana Langa, Karolina Lewestam, Krystyna Miłobędzka, Weronika Murek, Urszula Pieczek, Joanna Rudniańska, Marta Rybicka, Bartek Sabela, Małgorzata Sadowska, Anna Sańczuk, David Sedaris, Marta Staszewska, Marcin Wicha
Ocena 7,1
Pismo. Magazyn... Maga Ćwieluch, Agni...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,9 / 10
397 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
130
78

Na półkach: , , ,

Nie tak ciekawa jak 'Doktryna Szoku', ale również ważna książka. Naomi Klein zarysowuje historię rozwoju znaczenia marek, w wielkim skrócie jest to smutna opowieść o tym, jak branding stał się ważniejszy niż fizyczna produkcja rzeczy, czyli jak fikcja zdominowała rzeczywistość.

Wśród wielu zawiłości losów różnych marek, czasem nużących, przez które przedzierałem się z trudem, Naomi Klein najczytelniej, najbardziej ogniście i celnie zaczyna pisać kiedy chce powiedzieć o jednym - ludzkiej krzywdzie, niesprawiedliwości, bezwględności i zakłamania wielkich korporacji. To te fragmenty wypadają najlepiej.

Dość znaczące i przygnębiające jest to, że wielkie ruchy przeciw takim gigantom jak Nike, McDonalds, Sturbucks, Walmart i innych miały miejsce w momencie, kiedy Polacy dopiero zachłysnęli się kapitalizmem i fastfoodami czy zalewającą nas falą rzeczy. To, co było skandaliczne na Zachodzie jakieś 15-30 lat temu - jak niewolnicze warunki pracy w strefach wolnego handlu w fabrykach np. Nike w Azji - nas zupełnie ominęło, lub dociera do nas dopiero teraz. Szkoda, ale najwyraźniej takie losy peryferii Europy.

Polecam 'na poszerzenie horyzontów', mimo że nierówna, konieczna.

Nie tak ciekawa jak 'Doktryna Szoku', ale również ważna książka. Naomi Klein zarysowuje historię rozwoju znaczenia marek, w wielkim skrócie jest to smutna opowieść o tym, jak branding stał się ważniejszy niż fizyczna produkcja rzeczy, czyli jak fikcja zdominowała rzeczywistość.

Wśród wielu zawiłości losów różnych marek, czasem nużących, przez które przedzierałem się z...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    2 125
  • Przeczytane
    1 346
  • Posiadam
    371
  • Teraz czytam
    132
  • Ulubione
    49
  • Chcę w prezencie
    23
  • Literatura faktu
    16
  • Socjologia
    12
  • Reportaż
    9
  • Polityka
    8

Cytaty

Więcej
Naomi Klein No Logo Zobacz więcej
Naomi Klein No Logo Zobacz więcej
Naomi Klein No Logo Zobacz więcej
Więcej

Podobne książki

Przeczytaj także