rozwińzwiń

No Logo

Okładka książki No Logo Naomi Klein
Okładka książki No Logo
Naomi Klein Wydawnictwo: Muza popularnonaukowa
528 str. 8 godz. 48 min.
Kategoria:
popularnonaukowa
Tytuł oryginału:
No Logo
Wydawnictwo:
Muza
Data wydania:
2014-02-26
Data 1. wyd. pol.:
2004-01-01
Data 1. wydania:
2002-04-06
Liczba stron:
528
Czas czytania
8 godz. 48 min.
Język:
polski
ISBN:
9788377583173
Tłumacz:
Hanna Jankowska, Katarzyna Makaruk, Małgorzata Halaba
Tagi:
literatura faktu literatura kanadyjska alterglobalizm kapitalizm antykapitalizm
Średnia ocen

7,1 7,1 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Jak zmienić wszystko. Młodzi na ratunek planecie Naomi Klein, Rebecca Stefoff
Ocena 7,7
Jak zmienić ws... Naomi Klein, Rebecc...
Okładka książki Pismo. Magazyn opinii, nr 9 (33) / wrzesień 2020 Maga Ćwieluch, Agnieszka Glińska, Etgar Keret, Naomi Klein, Piotr Kofta, Berenika Kołomycka, Zuzanna Kowalczyk, Liana Langa, Karolina Lewestam, Krystyna Miłobędzka, Weronika Murek, Urszula Pieczek, Joanna Rudniańska, Marta Rybicka, Bartek Sabela, Małgorzata Sadowska, Anna Sańczuk, David Sedaris, Marta Staszewska, Marcin Wicha
Ocena 7,1
Pismo. Magazyn... Maga Ćwieluch, Agni...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,1 / 10
983 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
22
13

Na półkach: ,

Bardzo męczący (w mojej opinii) sposób snucia narracji. Do tego nie wiem na ile to wina tłumaczenia, ale równie męcząca konstrukcja zdań. Niemniej jednak jest to klasyczna, w wielu aspektach nadal aktualna i potrzebna książka o problematyce społecznej. W moim odczuciu najistotniejsze i najbardziej esencjonalne były rozdziały o kwestiach związanych z niszczeniem przez korporacje rynków zbytu i rynków pracy.

Bardzo męczący (w mojej opinii) sposób snucia narracji. Do tego nie wiem na ile to wina tłumaczenia, ale równie męcząca konstrukcja zdań. Niemniej jednak jest to klasyczna, w wielu aspektach nadal aktualna i potrzebna książka o problematyce społecznej. W moim odczuciu najistotniejsze i najbardziej esencjonalne były rozdziały o kwestiach związanych z niszczeniem przez...

więcej Pokaż mimo to

avatar
715
106

Na półkach:

Oczywista oczywistości

Oczywista oczywistości

Pokaż mimo to

avatar
759
185

Na półkach:

Czytając ją 20 lat temu i teraz, mam dwie skrajne recenzje. Kiedyś była dla mnie skarbnicą wiedzy i rozwinęła światopoglądowo. Dziś jest widzę braki warsztatowe, brak głębi lub manipulacje, mielenie opowiastek bez pointy, subtelne podkreślanie i wywyższanie lewicowej ideologii wśród alterglobalistów i ludzi moralnych. Niemniej nadal ma w sobie sporo interesujących kwitów na korporacje i przemawia do mojej części pamiętającej identyfikowanie się poprzez bunt i kwestionowanie autorytetów.

Czytając ją 20 lat temu i teraz, mam dwie skrajne recenzje. Kiedyś była dla mnie skarbnicą wiedzy i rozwinęła światopoglądowo. Dziś jest widzę braki warsztatowe, brak głębi lub manipulacje, mielenie opowiastek bez pointy, subtelne podkreślanie i wywyższanie lewicowej ideologii wśród alterglobalistów i ludzi moralnych. Niemniej nadal ma w sobie sporo interesujących kwitów na...

więcej Pokaż mimo to

avatar
3623
3566

Na półkach:

Przypomniałam sobie tą książkę, z ciekawości czy po prawie dwudziestu latach coś się zmieniło. Niestety nie, autorka trafnie przewidziała obrandowanie świata. Biznes po prostu lepiej się maskuje.

Przypomniałam sobie tą książkę, z ciekawości czy po prawie dwudziestu latach coś się zmieniło. Niestety nie, autorka trafnie przewidziała obrandowanie świata. Biznes po prostu lepiej się maskuje.

Pokaż mimo to

avatar
1110
677

Na półkach:

Bardzo dobra książka o tym jak na życie codzienne ludzi rósł wpływ reklamy, marek i brandingu. Książka o wpływie marek na młodzież, edukację, politykę i gospodarkę. Miejscami przerażająca, miejscami dająca nadzieję na to, że ludzie nie do końca dadzą obradować całe swoje życie i każdy jego aspekt. To jest książka zarówno dla tych, którzy nie poddają się wszechotaczających nas reklamom, ale i dla tych, którzy decyzje zakupowe podejmują zgodnie z modą.

Bardzo dobra książka o tym jak na życie codzienne ludzi rósł wpływ reklamy, marek i brandingu. Książka o wpływie marek na młodzież, edukację, politykę i gospodarkę. Miejscami przerażająca, miejscami dająca nadzieję na to, że ludzie nie do końca dadzą obradować całe swoje życie i każdy jego aspekt. To jest książka zarówno dla tych, którzy nie poddają się wszechotaczających...

więcej Pokaż mimo to

avatar
560
531

Na półkach:

Czytając cały czas miałam wrażenie, że autorka krytykuje pewne zjawiska dla samej krytyki. Przewijało się też wskazywanie realnych problemów, jednak nie wydaje mi się, by Klein podeszła do nich wystarczająco na wielu płaszczyznach, pominęła pewne kwestie.

Czytając cały czas miałam wrażenie, że autorka krytykuje pewne zjawiska dla samej krytyki. Przewijało się też wskazywanie realnych problemów, jednak nie wydaje mi się, by Klein podeszła do nich wystarczająco na wielu płaszczyznach, pominęła pewne kwestie.

Pokaż mimo to

avatar
203
161

Na półkach: , ,

Specyficzna książka i zdecydowanie nie dla każdego. Mogę spokojnie napisać, że nawet nudna. Jednakże w książce są opisane tematy, które dość często nie pojawiają się w innych publikacjach. Na pewno książka jest dla tych, co chcą poszerzyć wiedzę odnośnie tematu marek i ich wpływu na nasz świat. Temat bardzo niszowy, dlatego napisałem, że książka może być nudna.

Specyficzna książka i zdecydowanie nie dla każdego. Mogę spokojnie napisać, że nawet nudna. Jednakże w książce są opisane tematy, które dość często nie pojawiają się w innych publikacjach. Na pewno książka jest dla tych, co chcą poszerzyć wiedzę odnośnie tematu marek i ich wpływu na nasz świat. Temat bardzo niszowy, dlatego napisałem, że książka może być nudna.

Pokaż mimo to

avatar
941
185

Na półkach:

Świetny temat, ale podany w wyjątkowo niestrawny sposób.

Świetny temat, ale podany w wyjątkowo niestrawny sposób.

Pokaż mimo to

avatar
1787
875

Na półkach: ,

Nie jest to łatwa książka, zarówno przez objętość, jak i przez temat. Niewątpliwie warto się z nią zapoznać, choć trochę człowiekowi ucieka optymizm czytając o brandingu i nadużyciach. Jest w tym niby iskra nadziei na koniec, ale niewątpliwie czytanie tego w 2021 daje pewną perspektywę... Z drugiej strony brakuje mi danych, by stwierdzić co się zmieniło, czy jak to działa na naszym poletku. Ta książka z jednej strony opisuje zjawiska powszechne, z drugiej jest zanurzona w Ameryce lat 90.

W tej książce jest wspomniany Bernie Sanders oraz "umówiłam się z nimi w Word Trade Center" i obydwa te fakty są nieco dziwne.

Nie jest to łatwa książka, zarówno przez objętość, jak i przez temat. Niewątpliwie warto się z nią zapoznać, choć trochę człowiekowi ucieka optymizm czytając o brandingu i nadużyciach. Jest w tym niby iskra nadziei na koniec, ale niewątpliwie czytanie tego w 2021 daje pewną perspektywę... Z drugiej strony brakuje mi danych, by stwierdzić co się zmieniło, czy jak to działa...

więcej Pokaż mimo to

avatar
498
202

Na półkach:

Trochę ciągnęło się, niespójne i jakieś takie niemrawe.
Jednak istotne i lata temu być może zrobiłoby to na mnie wrażenie.
Teraz wiele faktów nieaktualnych, ale i tak daje do myślenia.

I mimo iż wykazuję szeroko pojęty daltonizm markowy z ciekawością przeczytałam jak to firmy wyciągają od nas miliony.
M.

Trochę ciągnęło się, niespójne i jakieś takie niemrawe.
Jednak istotne i lata temu być może zrobiłoby to na mnie wrażenie.
Teraz wiele faktów nieaktualnych, ale i tak daje do myślenia.

I mimo iż wykazuję szeroko pojęty daltonizm markowy z ciekawością przeczytałam jak to firmy wyciągają od nas miliony.
M.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    2 092
  • Przeczytane
    1 334
  • Posiadam
    369
  • Teraz czytam
    132
  • Ulubione
    49
  • Chcę w prezencie
    23
  • Literatura faktu
    16
  • Socjologia
    12
  • Reportaż
    9
  • Polityka
    8

Cytaty

Więcej
Naomi Klein No Logo Zobacz więcej
Naomi Klein No Logo Zobacz więcej
Naomi Klein No Logo Zobacz więcej
Więcej

Podobne książki

Przeczytaj także

Ciekawostki historyczne