No Logo

Okładka książki No Logo
Naomi Klein Wydawnictwo: Muza reportaż
528 str. 8 godz. 48 min.
Kategoria:
reportaż
Tytuł oryginału:
No Logo
Wydawnictwo:
Muza
Data wydania:
2014-02-26
Data 1. wyd. pol.:
2004-01-01
Data 1. wydania:
2002-04-06
Liczba stron:
528
Czas czytania
8 godz. 48 min.
Język:
polski
ISBN:
9788377583173
Tłumacz:
Hanna Jankowska, Katarzyna Makaruk, Małgorzata Halaba
Tagi:
literatura faktu literatura kanadyjska alterglobalizm kapitalizm antykapitalizm
Dodaj do pakietu
Dodaj do pakietu

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Poczekaj, szukamy dla Ciebie najlepszych ofert

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama
Reklama

Książki autora

Podobne książki

Więcej
więcej Więcej
Reklama

Oceny

Średnia ocen
7,1 / 10
932 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
245
154

Na półkach: , ,

Specyficzna książka i zdecydowanie nie dla każdego. Mogę spokojnie napisać, że nawet nudna. Jednakże w książce są opisane tematy, które dość często nie pojawiają się w innych publikacjach. Na pewno książka jest dla tych, co chcą poszerzyć wiedzę odnośnie tematu marek i ich wpływu na nasz świat. Temat bardzo niszowy, dlatego napisałem, że książka może być nudna.

Pokaż mimo to

avatar
554
85

Na półkach:

Świetny temat, ale podany w wyjątkowo niestrawny sposób.

Pokaż mimo to

avatar
1651
718

Na półkach: ,

Nie jest to łatwa książka, zarówno przez objętość, jak i przez temat. Niewątpliwie warto się z nią zapoznać, choć trochę człowiekowi ucieka optymizm czytając o brandingu i nadużyciach. Jest w tym niby iskra nadziei na koniec, ale niewątpliwie czytanie tego w 2021 daje pewną perspektywę... Z drugiej strony brakuje mi danych, by stwierdzić co się zmieniło, czy jak to działa...

więcej Pokaż mimo to

Reklama
avatar
1306
174

Na półkach:

Trochę ciągnęło się, niespójne i jakieś takie niemrawe.
Jednak istotne i lata temu być może zrobiłoby to na mnie wrażenie.
Teraz wiele faktów nieaktualnych, ale i tak daje do myślenia.

I mimo iż wykazuję szeroko pojęty daltonizm markowy z ciekawością przeczytałam jak to firmy wyciągają od nas miliony.
M.

Pokaż mimo to

avatar
1033
46

Na półkach:

- brak zagłębienia się w przyczyny zjawisk;
- słaba argumentacja - zastępuje ją raczej odwoływanie się do uczuć;
- brak poszukiwania połączenia między korporacjami a politykami;

Pokaż mimo to

avatar
56
41

Na półkach:

Znakomita książka,

Obok Chromskiego znakomity krytyk obecnie panujących zwyczajów polityki oraz postępowania.

Świetne spostrzeżenia pokazujące hipokryzje często również nas samych.

Dla mnie świetna

Pozdrawiam
Maciej Słupsk

Pokaż mimo to

avatar
247
141

Na półkach: , , ,

Uuch, ale mnie ta książka znudziła... Z częścią zarzutów autorki się zgadzam, z częścią nie... wydają mi się wręcz jakieś... no po prostu trudno mieć do kogokolwiek pretensje, że koncerny jeśli mogą, to przenoszą produkcję tam gdzie jest najtaniej - jeśli my możemy bez większych problemów zwiedzić Chiny, to musimy też zaakceptować, że większość naszych rzeczy będzie w tych...

więcej Pokaż mimo to

avatar
239
25

Na półkach:

Świetna książka, warto przeczytać, lata temu zrobiła na mnie wrażenie

Pokaż mimo to

avatar
17
12

Na półkach:

świetna krytyka kapitalizmu

Pokaż mimo to

avatar
721
315

Na półkach:

"No logo" jest to książka poruszająca mechanizm działania korporacji i ich wpływu na nasze życie. Podejmują one różne środki służące promocji i ich produktów, po to, by zgodnie z przyjętymi szablonami ukształtować postawy konsumentów, którzy będą pożądać konkretnych rzeczy. Za pomocą różnego rodzaju zabiegów wykańczają mniejsze sklepy i firmy, gdyż dla nich liczy się tylko...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    1 900
  • Przeczytane
    1 214
  • Posiadam
    350
  • Teraz czytam
    134
  • Ulubione
    50
  • Chcę w prezencie
    25
  • Literatura faktu
    18
  • Socjologia
    13
  • 2021
    9
  • Polityka
    8

Cytaty

Więcej
Naomi Klein No Logo Zobacz więcej
Naomi Klein No Logo Zobacz więcej
Naomi Klein No Logo Zobacz więcej
Więcej
Reklama

Mogą Cię zainteresować

Przeczytaj także

zgłoś błąd