No Logo

Naomi Klein Wydawnictwo: Muza literatura faktu
528 str.
Tytuł oryginału:
No Logo
Data wydania:
2014-02-26
Data 1. wyd. pol.:
2004-01-01
Data 1. wydania:
2002-04-06
Liczba stron:
528
Język:
polski
ISBN:
9788377583173
Tłumacz:
Hanna Jankowska, Katarzyna Makaruk, Małgorzata Halaba
Wydawnictwo:
Muza
Tagi:
literatura faktu literatura kanadyjska alterglobalizm
Tytuł oryginału:
No Logo
Kategoria:
literatura faktu
Data wydania:
2014-02-26
Liczba stron:
528
Język:
polski
ISBN:
9788377583173
Tłumacz:
Hanna Jankowska, Katarzyna Makaruk, Małgorzata Halaba
Tagi:
literatura faktu literatura kanadyjska alterglobalizm
Średnia ocen
7,1 / 10
846 ocen 74 opinii

Oceń przeczytaną książkę
i
Dodaj książkę do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama

Książki autora

Reklama

Podobne książki

Więcej
więcej

Oceny

Średnia ocen
7,1 / 10
846 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinie [74]

Sortuj:
608
211

Na półkach:

"No logo" jest to książka poruszająca mechanizm działania korporacji i ich wpływu na nasze życie. Podejmują one różne środki służące promocji i ich produktów, po to, by zgodnie z przyjętymi szablonami ukształtować postawy konsumentów, którzy będą pożądać konkretnych rzeczy. Za pomocą różnego rodzaju zabiegów wykańczają mniejsze sklepy i firmy, gdyż dla nich liczy się tylko...

więcej Pokaż mimo to

383
100

Na półkach: , ,

Powinno być dobrze. Zgadzam się z autorką co do oceny, szczególnie moralnej, wyzysku w krajach trzeciego świata i nie tylko, ucieczki korpo od odpowiedzialności za sposób produkcji i dystrybucji, agresywny kult marek, reklamozy i szyldozy zaśmiecających miasta i przydrożne okolice, niszczenia drobnej wytwórczości i handlu przez zalew coraz większej tandetnej taniochy,...

więcej Pokaż mimo to

1161
95

Na półkach:

Naomi Klein urodziła się w 1970 r. w Montrealu i ukończyła anglistykę i filozofię na uniwersytecie w Toronto. Pochodzi z rodziny o lewicowych tradycjach. Jej dziadek był animatorem u Disneya wyrzuconym z pracy za próbę założenia związku zawodowego. Jej matka jest feministyczną działaczką wojującą z pornografią (w 1980 r. nakręciła antypornograficzny film This Is Not A Love...

więcej Pokaż mimo to

Reklama
775
755

Na półkach:

Przykro mi, ale książka nie zrobiła na mnie wrażenia. Tom opasły niczym Biblia, a treść rozjechana jak żaba na drodze. Nie uważam, żeby autorka była jakąkolwiek znawczynią, nie poczułam tej wiedzy, nic mnie tu nie porwało. Opisała w podstawowy sposób, raczej pseudo-intelektualny procesy rządzące handlem, reklamą, brandingiem. Odniosła się do polityki, moim skromnym zdaniem...

więcej Pokaż mimo to

1106
989

Na półkach: ,

2 lata mordowania się z tą pozycją. I mieszane uczucie co do tego, czy było warto. Bo książka ma prawie 20 lat. To książka epoki faxu i raczkującego internetu. Stąd wiele pewnych wątków po prostu dziś inaczej się przedstawia, na przykład problemy blokady informacyjnej to dziś rzecz raczej niezrozumiała, gdy jest internet, globalna wioska, a z drugiej strony jest inny...

więcej Pokaż mimo to

2669
1144

Na półkach:

Bardzo interesująca książka. Sądzę, że od momentu jej pierwszego wydania świadomość konsumencka wzrosła ogromnie, wtedy musiała o wiele bardziej szokować. Przydałaby się kontynuacja, przedstawienie sytuacji obecnie. Obawiam się, że nie nastąpił jakiś wielki postęp.

Pokaż mimo to

5146
101

Na półkach:

Autorka nie rozumie o czym pisze. Nie bierze pod uwagę dowodów. Prezentuje tylko to co udowadnia jej "rację". Pozycja ideologiczna. Wytrwałem do 1/3.

Pokaż mimo to

548
80

Na półkach: ,

Każdy powinien to przeczytać.

Pokaż mimo to

184
98

Na półkach:

Napisana lata temu, a jednak nadal aktualna. Zwraca uwagę na fenomeny, będące podstawą naszego dzisiejszego świata. Wszystko dzieje się na naszych oczach. Autorka nazywa rzeczy po imieniu, zachęcając do bycia świadomym i odpowiedzialnym konsumentem w czasach globalizacji.

Pokaż mimo to

110
84

Na półkach:

U mnie cały czas na topie reportaże. Ostatnio przeczytałam Doktrynę szoku Naomi Klein i postanowiłam cofnąć się do jej pierwszej książki. No Logo to dość stara pozycja, wydana pod koniec lat 90., dlatego wiele opisanych w niej zachowań wielkich korporacji z pewnością jest obecnie dużo bardziej wyrachowanych. Autorka znów w bardzo rzetelny sposób opisuje dążenie korporacji...

więcej Pokaż mimo to

Dyskusje

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    1 670
  • Przeczytane
    1 111
  • Posiadam
    337
  • Teraz czytam
    126
  • Ulubione
    49
  • Chcę w prezencie
    24
  • Socjologia
    12
  • Literatura faktu
    12
  • 2013
    7
  • 2011
    7


Reklama
Reklama

Tu pojawią się rekomendacje dla ciebie

Aby zobaczyć rekomendacje oceń 30 książek w serwisie

Oceń

Wypożycz z biblioteki

Reklama

Cytaty

Naomi Klein No Logo
Naomi Klein No Logo
Naomi Klein No Logo
Więcej

Mogą Cię również zainteresować

Reklama

Przeczytaj także

zgłoś błąd