No Logo

Naomi Klein Wydawnictwo: Muza literatura faktu
528 str.
Tytuł oryginału:
No Logo
Data wydania:
2014-02-26
Data 1. wyd. pol.:
2004-01-01
Data 1. wydania:
2002-04-06
Liczba stron:
528
Język:
polski
ISBN:
9788377583173
Tłumacz:
Hanna Jankowska, Katarzyna Makaruk, Małgorzata Halaba
Wydawnictwo:
Muza
Tagi:
literatura faktu literatura kanadyjska alterglobalizm
Tytuł oryginału:
No Logo
Kategoria:
literatura faktu
Data wydania:
2014-02-26
Liczba stron:
528
Język:
polski
ISBN:
9788377583173
Tłumacz:
Hanna Jankowska, Katarzyna Makaruk, Małgorzata Halaba
Tagi:
literatura faktu literatura kanadyjska alterglobalizm
Średnia ocen
7,1 / 10
864 ocen 75 opinii

Oceń przeczytaną książkę
i
Dodaj książkę do biblioteczki

Porównaj ceny

Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Poczekaj, szukamy dla Ciebie najlepszych ofert

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama

Książki autora

Reklama

Podobne książki

Więcej
więcej

Oceny

Średnia ocen
7,1 / 10
864 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinie [75]

Sortuj:
16
12

Na półkach:

świetna krytyka kapitalizmu

Pokaż mimo to

636
238

Na półkach:

"No logo" jest to książka poruszająca mechanizm działania korporacji i ich wpływu na nasze życie. Podejmują one różne środki służące promocji i ich produktów, po to, by zgodnie z przyjętymi szablonami ukształtować postawy konsumentów, którzy będą pożądać konkretnych rzeczy. Za pomocą różnego rodzaju zabiegów wykańczają mniejsze sklepy i firmy, gdyż dla nich liczy się tylko...

więcej Pokaż mimo to

565
236

Na półkach: , ,

Powinno być dobrze. Zgadzam się z autorką co do oceny, szczególnie moralnej, wyzysku w krajach trzeciego świata i nie tylko, ucieczki korpo od odpowiedzialności za sposób produkcji i dystrybucji, agresywnego kultu marek, reklamozy i szyldozy zaśmiecających miasta i przydrożne okolice, niszczenia drobnej wytwórczości i handlu przez zalew coraz większej tandetnej taniochy,...

więcej Pokaż mimo to

Reklama
1713
136

Na półkach:

Naomi Klein urodziła się w 1970 r. w Montrealu i ukończyła anglistykę i filozofię na uniwersytecie w Toronto. Pochodzi z rodziny o lewicowych tradycjach. Jej dziadek był animatorem u Disneya wyrzuconym z pracy za próbę założenia związku zawodowego. Jej matka jest feministyczną działaczką wojującą z pornografią (w 1980 r. nakręciła antypornograficzny film This Is Not A Love...

więcej Pokaż mimo to

849
829

Na półkach:

Przykro mi, ale książka nie zrobiła na mnie wrażenia. Tom opasły niczym Biblia, a treść rozjechana jak żaba na drodze. Nie uważam, żeby autorka była jakąkolwiek znawczynią, nie poczułam tej wiedzy, nic mnie tu nie porwało. Opisała w podstawowy sposób, raczej pseudo-intelektualny procesy rządzące handlem, reklamą, brandingiem. Odniosła się do polityki, moim skromnym zdaniem...

więcej Pokaż mimo to

1164
1044

Na półkach: ,

2 lata mordowania się z tą pozycją. I mieszane uczucie co do tego, czy było warto. Bo książka ma prawie 20 lat. To książka epoki faxu i raczkującego internetu. Stąd wiele pewnych wątków po prostu dziś inaczej się przedstawia, na przykład problemy blokady informacyjnej to dziś rzecz raczej niezrozumiała, gdy jest internet, globalna wioska, a z drugiej strony jest inny...

więcej Pokaż mimo to

2711
1159

Na półkach:

Bardzo interesująca książka. Sądzę, że od momentu jej pierwszego wydania świadomość konsumencka wzrosła ogromnie, wtedy musiała o wiele bardziej szokować. Przydałaby się kontynuacja, przedstawienie sytuacji obecnie. Obawiam się, że nie nastąpił jakiś wielki postęp.

Pokaż mimo to

5182
100

Na półkach:

Autorka nie rozumie o czym pisze. Nie bierze pod uwagę dowodów. Prezentuje tylko to co udowadnia jej "rację". Pozycja ideologiczna. Wytrwałem do 1/3.

Pokaż mimo to

566
94

Na półkach: ,

Każdy powinien to przeczytać.

Pokaż mimo to

184
98

Na półkach:

Napisana lata temu, a jednak nadal aktualna. Zwraca uwagę na fenomeny, będące podstawą naszego dzisiejszego świata. Wszystko dzieje się na naszych oczach. Autorka nazywa rzeczy po imieniu, zachęcając do bycia świadomym i odpowiedzialnym konsumentem w czasach globalizacji.

Pokaż mimo to

Dyskusje

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    1 742
  • Przeczytane
    1 133
  • Posiadam
    340
  • Teraz czytam
    125
  • Ulubione
    49
  • Chcę w prezencie
    25
  • Socjologia
    13
  • Literatura faktu
    13
  • Polityka
    7
  • 2013
    7
więcej mniej

Reklama
Reklama

Tu pojawią się rekomendacje dla ciebie

Aby zobaczyć rekomendacje oceń 30 książek w serwisie

Oceń

Wypożycz z biblioteki

Reklama

Cytaty

Naomi Klein No Logo Zobacz więcej
Naomi Klein No Logo Zobacz więcej
Naomi Klein No Logo Zobacz więcej
Więcej

Mogą Cię również zainteresować

Reklama

Przeczytaj także

zgłoś błąd