Firma, czyli Ty
Wydawnictwo: IMKER biznes, finanse
318 str. 5 godz. 18 min.
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Tytuł oryginału:
- Company of One
- Wydawnictwo:
- IMKER
- Data wydania:
- 2019-06-15
- Data 1. wyd. pol.:
- 2019-06-15
- Liczba stron:
- 318
- Czas czytania
- 5 godz. 18 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788395365508
- Tłumacz:
- Karol Łaciok
Nie istnieje coś takiego jak nieustanny wzrost. Ale to właśnie jego pragną prowadzący firmę. Tylko co właściwie chcą dzięki niemu osiągnąć? "Stawanie się coraz większym” nie zawsze jest efektywną strategią biznesową.
Firma, czyli Ty to oficjalny przewodnik po tym, jak tworzyć świetnie zarabiające firmy, posiadające zautomatyzowane systemy, które widząc okazję do wzrostu zastanawiają się tak, jak ich właściciele: czy naprawdę tego potrzebuję i czy to jest właściwa ścieżka dla mnie? Przykłady i różne odpowiedzi na to pytanie znajdziesz w środku.
Dodaj do biblioteczki
Porównaj ceny
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Szukamy ofert...
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 349
- 86
- 26
- 15
- 10
- 5
- 3
- 3
- 2
- 2
OPINIE i DYSKUSJE
Zawiera cenne wskazówki, przemyślenia, aczkolwiek zbyt wydłużona została forma podania treści. Na pewno nie polecam osobom myślącym o biznesie offline.
Zawiera cenne wskazówki, przemyślenia, aczkolwiek zbyt wydłużona została forma podania treści. Na pewno nie polecam osobom myślącym o biznesie offline.
Pokaż mimo toJeżeli ktoś zaczyna biznes, albo myśli o biznesie to warto by po nią sięgnął, podobnie jak po "Mit przedsiębiorczości".
Warto przeczytać i poukładać sobie w głowie procesy zawczasu.
Jeżeli ktoś zaczyna biznes, albo myśli o biznesie to warto by po nią sięgnął, podobnie jak po "Mit przedsiębiorczości".
Pokaż mimo toWarto przeczytać i poukładać sobie w głowie procesy zawczasu.
Ciekawa pozycja dla osób chcących rozkręcić własny biznes.
Ciekawa pozycja dla osób chcących rozkręcić własny biznes.
Pokaż mimo toŚwietna książka pokazująca, że nie każda firma musi dążyć do ciągłego rozwoju, często kosztem zdrowia właścicieli. Pokazuje też, co jest w biznesie najważniejsze, a o czym często nasi miejscowi "Janusze Biznesu" zapominają - relacje z klientem i robienie po prostu dobrej roboty.
Polecam każdemu, kto ma pomysł na siebie i swoją firmę, ale nie chce poświęcać jej całego swojego życia lub boi się, że to go przerośnie.
Świetna książka pokazująca, że nie każda firma musi dążyć do ciągłego rozwoju, często kosztem zdrowia właścicieli. Pokazuje też, co jest w biznesie najważniejsze, a o czym często nasi miejscowi "Janusze Biznesu" zapominają - relacje z klientem i robienie po prostu dobrej roboty.
więcej Pokaż mimo toPolecam każdemu, kto ma pomysł na siebie i swoją firmę, ale nie chce poświęcać jej całego...
Świetna pozycja - aby robić wielkie rzeczy w biznesie, nie trzeba być ogromną firmą. Fajny poradnik dla freelancera, małej firmy, ciekawe badania z podanymi źródłami a w dodatku spora dawka wiedzy nt. znaczenia marki osobistej, dzielenia się wiedzą, obsługi klienta i biografii autora, który pisze przecież na bazie własnych doświadczeń i można się dzięki temu z nim utożsamić :)
Świetna pozycja - aby robić wielkie rzeczy w biznesie, nie trzeba być ogromną firmą. Fajny poradnik dla freelancera, małej firmy, ciekawe badania z podanymi źródłami a w dodatku spora dawka wiedzy nt. znaczenia marki osobistej, dzielenia się wiedzą, obsługi klienta i biografii autora, który pisze przecież na bazie własnych doświadczeń i można się dzięki temu z nim utożsamić :)
Pokaż mimo toPolecam dla osób, które chcą połączyć etat z własną firmą.
Polecam dla osób, które chcą połączyć etat z własną firmą.
Pokaż mimo toIdealna aby złapać natchnienie i motywację. Pokazują drogę rozwoju firmy nie poprzez wzrost strukturalny, a poprzez wzrost jakości i zadowolenia klientów.
Idealna aby złapać natchnienie i motywację. Pokazują drogę rozwoju firmy nie poprzez wzrost strukturalny, a poprzez wzrost jakości i zadowolenia klientów.
Pokaż mimo toKsiążka całkiem ciekawa, lecz strasznie dużo powtórzeń i wodolejstwa.
Notatki:
- Działalność to sposób myślenia i model prowadzenia firmy.
- Najlepsza strategią jest stworzyć najpierw biznes poboczny i po przekroczeniu progu opłacalności, można dopiero wtedy rzucić etat żeby sie na tym skupić w całości.
- Firmy powinny stawiać się bardziej skalowalne i wydajne, a nie większe.
- Zbyt szybki wzrost to balansowanie na krawędzi bankructwa.
- Przedsiębiorcy jednoosobowemu powinno zawsze zależeć na: stabilności, prostocie i niezależności.
- Aby skalować zarobki, należy podnosić ceny do momentu do którego większość klientów z nami zostanie.
- Pytanie które warto sobie zadać: Dlaczego klienci potrzebują mojego produktu?
- Pracoholizm to zaburzenie, a nie ukierunkowanie na lepsze wyniki.
- Im bardziej jesteś zajęty, tym mniej masz czasu na myślenie.
- Pytanie: Jak mogę przetestować mój pomysł na mniejsza skalę?
- Twoja firma to Twoja osobowość, nie warto się tego wstydzić.
- Produkt powinien być transparentny (wady i zalety),to buduję lojalność wśród klientów.
- Klient musi czuć się lepiej po zakupie Twojego produktu, niż przed.
Książka całkiem ciekawa, lecz strasznie dużo powtórzeń i wodolejstwa.
więcejOznaczone jako spoiler Pokaż mimo toNotatki:
- Działalność to sposób myślenia i model prowadzenia firmy.
- Najlepsza strategią jest stworzyć najpierw biznes poboczny i po przekroczeniu progu opłacalności, można dopiero wtedy rzucić etat żeby sie na tym skupić w całości.
- Firmy powinny stawiać się bardziej skalowalne i wydajne, a nie...
W świecie biznesu bardzo dużo się mówi o wzroście i nieustannym rozwoju. Liczą się coraz lepsze wyniki finansowe, wzrost zatrudnionych pracowników oraz rosnąca wartość przedsiębiorstwa. Wszystko w imię stawania się coraz większym. Czasami jednak jest to robione kosztem samej firmy. Tworząc wizerunek coraz większego gracza na rynku, nie biorąc pod uwagę jej rentowności. To że obraca się dużymi kwotami, nie oznacza dużego zysku. Może zdarzyć się tak, że zobowiązania firmy są równie wysokie jak jej przychody. Dlatego w wielu przypadkach dobrym rozwiązaniem jest pozostanie małą firmą. W swojej najnowszej książce, Paul Jarvis opisuje jak należy prowadzić jednoosobową firmę, która z założenia powinna pozostać mała.
O czym jest książka?
Autor przedstawia swój punkt widzenia dotyczący prowadzenia działalności gospodarczej. W jego przypadku jest to firma jednoosobowa. Obserwując inne przedsiębiorstwa na przestrzeni lat, doszedł do wniosku, że jest to dla niego najlepsza z możliwych opcji. Posiada kontrolę nad tym co robi, decyduje z kim pracuje i nad jakimi projektami. Ma wolność podejmowania decyzji i komfort rezygnowania ze zleceń, które uważa za nierentowne. Wielokrotnie wysuwa trafne spostrzeżenia na temat tego, jak należy budować relację z klientem, budować zaufanie, wdrażać produkty, dzielić się swoją wiedzą oraz prowadzić działania marketingowe. Porusza także aspekty związane z zarabianiem pieniędzy i utrzymaniem się firmy na rynku. Zauważa że rozwój przedsiębiorstwa powinien być dobrze przemyślany i wdrażany poprzez strategiczne działanie. Nie wolno ponieść się emocjom i opinii otoczenia aby nieustannie rosnąć.
Dla kogo jest ta publikacja?
Z tą książką powinien zapoznać się każdy, kto prowadzi działalność gospodarczą,. szczególnie osoby działające w pojedynkę lub mające niewielkich rozmiarów firmę. Dzięki uwagom i spostrzeżeniom autora, będziecie w stanie realnie ocenić aktualną sytuację swojego biznesu. Na chłodno zauważycie czy powinniście pozostać mali czy jest to moment na rozwój firmy. Warto dobrze przemyśleć ten aspekt, aby nie popełnić błędu powiększania przedsiębiorstwa za wszelką cenę. Również osoby, które zamierzają rozpocząć przygodę z działalnością gospodarczą powinny zainteresować się tą pozycją. Dowiedzą się jak funkcjonuje osoba działająca w pojedynkę przez 20 lat kariery zawodowej. Z jakimi dylematami i problemami musiała sobie radzić i jakie kroki podejmuje na co dzień. Będąc jednoosobową firmą, ma się do czynienia z zupełnie innym modelem biznesowym, niż gdy w obrębie jednego przedsiębiorstwa działa kilka lub kilkanaście osób. Jedna osoba spełnia kilka funkcji i ta książka pokazuje, co oznacza działalność jednoosobowa.
Czy warto przeczytać?
Jest to pozycja wyjątkowa na rynku wydawniczym, ponieważ porusza temat małej firmy – najczęściej jednoosobowej. Paul Jarvis jest uznaną osobą, która buduje swoją markę od wielu lat z sukcesem. Pracował dla znanych na całym świecie koncernów i zdobył ich zaufanie. Na rodzimym rynku, postacią która odniosła ogromny sukces, będąc jednoosobową firmą jest Michał Szafrański – autor książek “Finansowy Ninja” i “Zaufanie, czyli waluta przyszłości”. Dlatego jeśli inspirujecie się tymi postaciami, to obowiązkowo musicie sięgnąć po tę pozycję. Lektura jest niezwykle wciągająca i przyjemna. Książkę czyta się bardzo szybko i trudno się od niej wręcz oderwać. Dobrze jest zaznaczać sobie wartościowe fragmenty i robić notatki, ponieważ zawiera ona mnóstwo cennych wskazówek i porad. Autor w bardzo przystępny sposób przekazuje swoją wiedzę czytelnikom. Podaje drogowskazy, które usprawnią działanie naszej firmy i przestrzega przed popełnianiem błędów. Dzieli się swoim doświadczeniem i chce jak najlepiej pomóc osobom które sięgnęły po jego książkę. Zdecydowanie warto zainwestować kilkadziesiąt złotych w bezcenną i niezwykle praktyczną wiedzę dotyczącą prowadzenia niewielkiej firmy.
Tomasz
silanauki.pl
W świecie biznesu bardzo dużo się mówi o wzroście i nieustannym rozwoju. Liczą się coraz lepsze wyniki finansowe, wzrost zatrudnionych pracowników oraz rosnąca wartość przedsiębiorstwa. Wszystko w imię stawania się coraz większym. Czasami jednak jest to robione kosztem samej firmy. Tworząc wizerunek coraz większego gracza na rynku, nie biorąc pod uwagę jej rentowności. To...
więcej Pokaż mimo toKsiążka jest dobra i pokazuje ciekawe podejście do prowadzenia firmy, mi osobiście jest bardzo bliskie. Można dowiedzieć się kilku ciekawych rzeczy. Mogłaby być o połowę krótsza, autor często powtarza to samo i nie wnosi nic nowego.
Książka jest dobra i pokazuje ciekawe podejście do prowadzenia firmy, mi osobiście jest bardzo bliskie. Można dowiedzieć się kilku ciekawych rzeczy. Mogłaby być o połowę krótsza, autor często powtarza to samo i nie wnosi nic nowego.
Pokaż mimo to