Firma, czyli Ty

Okładka książki Firma, czyli Ty Paul Jarvis
Okładka książki Firma, czyli Ty
Paul Jarvis Wydawnictwo: IMKER biznes, finanse
318 str. 5 godz. 18 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
Company of One
Wydawnictwo:
IMKER
Data wydania:
2019-06-15
Data 1. wyd. pol.:
2019-06-15
Liczba stron:
318
Czas czytania
5 godz. 18 min.
Język:
polski
ISBN:
9788395365508
Tłumacz:
Karol Łaciok
Średnia ocen

7,2 7,2 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,2 / 10
75 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
173
58

Na półkach: ,

Koncept intrygujący ale forma niekoniecznie udana.

Koncept intrygujący ale forma niekoniecznie udana.

Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

avatar
35
17

Na półkach:

Drogowskaz dla osób myślących biznesowo. Niecodzienne spojrzenie na biznes. Autor wyjaśnia oraz pokazuje na własnym przykładzie, że firmy nie muszą rosnąć, kapitalizm nie oznacza przymusu rozwoju.

Drogowskaz dla osób myślących biznesowo. Niecodzienne spojrzenie na biznes. Autor wyjaśnia oraz pokazuje na własnym przykładzie, że firmy nie muszą rosnąć, kapitalizm nie oznacza przymusu rozwoju.

Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

avatar
206
114

Na półkach:

Zawiera cenne wskazówki, przemyślenia, aczkolwiek zbyt wydłużona została forma podania treści. Na pewno nie polecam osobom myślącym o biznesie offline.

Zawiera cenne wskazówki, przemyślenia, aczkolwiek zbyt wydłużona została forma podania treści. Na pewno nie polecam osobom myślącym o biznesie offline.

Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

avatar
57
52

Na półkach: ,

Jeżeli ktoś zaczyna biznes, albo myśli o biznesie to warto by po nią sięgnął, podobnie jak po "Mit przedsiębiorczości".

Warto przeczytać i poukładać sobie w głowie procesy zawczasu.

Jeżeli ktoś zaczyna biznes, albo myśli o biznesie to warto by po nią sięgnął, podobnie jak po "Mit przedsiębiorczości".

Warto przeczytać i poukładać sobie w głowie procesy zawczasu.

Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

avatar
70
26

Na półkach:

Ciekawa pozycja dla osób chcących rozkręcić własny biznes.

Ciekawa pozycja dla osób chcących rozkręcić własny biznes.

Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

avatar
437
254

Na półkach: , , ,

Świetna książka pokazująca, że nie każda firma musi dążyć do ciągłego rozwoju, często kosztem zdrowia właścicieli. Pokazuje też, co jest w biznesie najważniejsze, a o czym często nasi miejscowi "Janusze Biznesu" zapominają - relacje z klientem i robienie po prostu dobrej roboty.
Polecam każdemu, kto ma pomysł na siebie i swoją firmę, ale nie chce poświęcać jej całego swojego życia lub boi się, że to go przerośnie.

Świetna książka pokazująca, że nie każda firma musi dążyć do ciągłego rozwoju, często kosztem zdrowia właścicieli. Pokazuje też, co jest w biznesie najważniejsze, a o czym często nasi miejscowi "Janusze Biznesu" zapominają - relacje z klientem i robienie po prostu dobrej roboty.
Polecam każdemu, kto ma pomysł na siebie i swoją firmę, ale nie chce poświęcać jej całego...

więcejOznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

avatar
4
4

Na półkach:

Świetna pozycja - aby robić wielkie rzeczy w biznesie, nie trzeba być ogromną firmą. Fajny poradnik dla freelancera, małej firmy, ciekawe badania z podanymi źródłami a w dodatku spora dawka wiedzy nt. znaczenia marki osobistej, dzielenia się wiedzą, obsługi klienta i biografii autora, który pisze przecież na bazie własnych doświadczeń i można się dzięki temu z nim utożsamić :)

Świetna pozycja - aby robić wielkie rzeczy w biznesie, nie trzeba być ogromną firmą. Fajny poradnik dla freelancera, małej firmy, ciekawe badania z podanymi źródłami a w dodatku spora dawka wiedzy nt. znaczenia marki osobistej, dzielenia się wiedzą, obsługi klienta i biografii autora, który pisze przecież na bazie własnych doświadczeń i można się dzięki temu z nim utożsamić :)

Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

avatar
242
12

Na półkach:

Idealna aby złapać natchnienie i motywację. Pokazują drogę rozwoju firmy nie poprzez wzrost strukturalny, a poprzez wzrost jakości i zadowolenia klientów.

Idealna aby złapać natchnienie i motywację. Pokazują drogę rozwoju firmy nie poprzez wzrost strukturalny, a poprzez wzrost jakości i zadowolenia klientów.

Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

avatar
102
96

Na półkach: ,

Książka całkiem ciekawa, lecz strasznie dużo powtórzeń i wodolejstwa.

Notatki:
- Działalność to sposób myślenia i model prowadzenia firmy.
- Najlepsza strategią jest stworzyć najpierw biznes poboczny i po przekroczeniu progu opłacalności, można dopiero wtedy rzucić etat żeby sie na tym skupić w całości.
- Firmy powinny stawiać się bardziej skalowalne i wydajne, a nie większe.
- Zbyt szybki wzrost to balansowanie na krawędzi bankructwa.
- Przedsiębiorcy jednoosobowemu powinno zawsze zależeć na: stabilności, prostocie i niezależności.
- Aby skalować zarobki, należy podnosić ceny do momentu do którego większość klientów z nami zostanie.
- Pytanie które warto sobie zadać: Dlaczego klienci potrzebują mojego produktu?
- Pracoholizm to zaburzenie, a nie ukierunkowanie na lepsze wyniki.
- Im bardziej jesteś zajęty, tym mniej masz czasu na myślenie.
- Pytanie: Jak mogę przetestować mój pomysł na mniejsza skalę?
- Twoja firma to Twoja osobowość, nie warto się tego wstydzić.
- Produkt powinien być transparentny (wady i zalety),to buduję lojalność wśród klientów.
- Klient musi czuć się lepiej po zakupie Twojego produktu, niż przed.

Książka całkiem ciekawa, lecz strasznie dużo powtórzeń i wodolejstwa.

Notatki:
- Działalność to sposób myślenia i model prowadzenia firmy.
- Najlepsza strategią jest stworzyć najpierw biznes poboczny i po przekroczeniu progu opłacalności, można dopiero wtedy rzucić etat żeby sie na tym skupić w całości.
- Firmy powinny stawiać się bardziej skalowalne i wydajne, a nie...

więcejOznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

avatar
0
0

Na półkach:

Polecam dla osób, które chcą połączyć etat z własną firmą.

Polecam dla osób, które chcą połączyć etat z własną firmą.

Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    355
  • Przeczytane
    89
  • Posiadam
    26
  • Teraz czytam
    15
  • Biznes
    10
  • Chcę w prezencie
    5
  • Firma
    3
  • 2021
    3
  • 2020
    2
  • 2019
    2

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Firma, czyli Ty


Podobne książki

Przeczytaj także