Firma, czyli Ty

Okładka książki Firma, czyli Ty
Paul Jarvis Wydawnictwo: IMKER biznes, finanse
318 str. 5 godz. 18 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
Company of One
Wydawnictwo:
IMKER
Data wydania:
2019-06-15
Data 1. wyd. pol.:
2019-06-15
Liczba stron:
318
Czas czytania
5 godz. 18 min.
Język:
polski
ISBN:
9788395365508
Tłumacz:
Karol Łaciok
Dodaj do pakietu
Dodaj do pakietu

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Poczekaj, szukamy dla Ciebie najlepszych ofert

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama
Reklama

Książki autora

Podobne książki

Reklama

Oceny

Średnia ocen
7,1 / 10
54 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
1198
174

Na półkach: , , ,

Świetna książka pokazująca, że nie każda firma musi dążyć do ciągłego rozwoju, często kosztem zdrowia właścicieli. Pokazuje też, co jest w biznesie najważniejsze, a o czym często nasi miejscowi "Janusze Biznesu" zapominają - relacje z klientem i robienie po prostu dobrej roboty.
Polecam każdemu, kto ma pomysł na siebie i swoją firmę, ale nie chce poświęcać jej całego swojego życia lub boi się, że to go przerośnie.

Świetna książka pokazująca, że nie każda firma musi dążyć do ciągłego rozwoju, często kosztem zdrowia właścicieli. Pokazuje też, co jest w biznesie najważniejsze, a o czym często nasi miejscowi "Janusze Biznesu" zapominają - relacje z klientem i robienie po prostu dobrej roboty.
Polecam każdemu, kto ma pomysł na siebie i swoją firmę, ale nie chce poświęcać jej całego...

więcej Pokaż mimo to

0
avatar
5
4

Na półkach:

Świetna pozycja - aby robić wielkie rzeczy w biznesie, nie trzeba być ogromną firmą. Fajny poradnik dla freelancera, małej firmy, ciekawe badania z podanymi źródłami a w dodatku spora dawka wiedzy nt. znaczenia marki osobistej, dzielenia się wiedzą, obsługi klienta i biografii autora, który pisze przecież na bazie własnych doświadczeń i można się dzięki temu z nim utożsamić :)

Świetna pozycja - aby robić wielkie rzeczy w biznesie, nie trzeba być ogromną firmą. Fajny poradnik dla freelancera, małej firmy, ciekawe badania z podanymi źródłami a w dodatku spora dawka wiedzy nt. znaczenia marki osobistej, dzielenia się wiedzą, obsługi klienta i biografii autora, który pisze przecież na bazie własnych doświadczeń i można się dzięki temu z nim utożsamić :)

Pokaż mimo to

3
avatar
24
2

Na półkach:

Polecam dla osób, które chcą połączyć etat z własną firmą.

Polecam dla osób, które chcą połączyć etat z własną firmą.

Pokaż mimo to

2
Reklama
avatar
290
11

Na półkach:

Idealna aby złapać natchnienie i motywację. Pokazują drogę rozwoju firmy nie poprzez wzrost strukturalny, a poprzez wzrost jakości i zadowolenia klientów.

Idealna aby złapać natchnienie i motywację. Pokazują drogę rozwoju firmy nie poprzez wzrost strukturalny, a poprzez wzrost jakości i zadowolenia klientów.

Pokaż mimo to

2
avatar
245
94

Na półkach: ,

Książka całkiem ciekawa, lecz strasznie dużo powtórzeń i wodolejstwa.

Notatki:
- Działalność to sposób myślenia i model prowadzenia firmy.
- Najlepsza strategią jest stworzyć najpierw biznes poboczny i po przekroczeniu progu opłacalności, można dopiero wtedy rzucić etat żeby sie na tym skupić w całości.
- Firmy powinny stawiać się bardziej skalowalne i wydajne, a nie większe.
- Zbyt szybki wzrost to balansowanie na krawędzi bankructwa.
- Przedsiębiorcy jednoosobowemu powinno zawsze zależeć na: stabilności, prostocie i niezależności.
- Aby skalować zarobki, należy podnosić ceny do momentu do którego większość klientów z nami zostanie.
- Pytanie które warto sobie zadać: Dlaczego klienci potrzebują mojego produktu?
- Pracoholizm to zaburzenie, a nie ukierunkowanie na lepsze wyniki.
- Im bardziej jesteś zajęty, tym mniej masz czasu na myślenie.
- Pytanie: Jak mogę przetestować mój pomysł na mniejsza skalę?
- Twoja firma to Twoja osobowość, nie warto się tego wstydzić.
- Produkt powinien być transparentny (wady i zalety), to buduję lojalność wśród klientów.
- Klient musi czuć się lepiej po zakupie Twojego produktu, niż przed.

Książka całkiem ciekawa, lecz strasznie dużo powtórzeń i wodolejstwa.

Notatki:
- Działalność to sposób myślenia i model prowadzenia firmy.
- Najlepsza strategią jest stworzyć najpierw biznes poboczny i po przekroczeniu progu opłacalności, można dopiero wtedy rzucić etat żeby sie na tym skupić w całości.
- Firmy powinny stawiać się bardziej skalowalne i wydajne, a nie...

więcej Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

0
avatar
65
65

Na półkach:

W świecie biznesu bardzo dużo się mówi o wzroście i nieustannym rozwoju. Liczą się coraz lepsze wyniki finansowe, wzrost zatrudnionych pracowników oraz rosnąca wartość przedsiębiorstwa. Wszystko w imię stawania się coraz większym. Czasami jednak jest to robione kosztem samej firmy. Tworząc wizerunek coraz większego gracza na rynku, nie biorąc pod uwagę jej rentowności. To że obraca się dużymi kwotami, nie oznacza dużego zysku. Może zdarzyć się tak, że zobowiązania firmy są równie wysokie jak jej przychody. Dlatego w wielu przypadkach dobrym rozwiązaniem jest pozostanie małą firmą. W swojej najnowszej książce, Paul Jarvis opisuje jak należy prowadzić jednoosobową firmę, która z założenia powinna pozostać mała.

O czym jest książka?

Autor przedstawia swój punkt widzenia dotyczący prowadzenia działalności gospodarczej. W jego przypadku jest to firma jednoosobowa. Obserwując inne przedsiębiorstwa na przestrzeni lat, doszedł do wniosku, że jest to dla niego najlepsza z możliwych opcji. Posiada kontrolę nad tym co robi, decyduje z kim pracuje i nad jakimi projektami. Ma wolność podejmowania decyzji i komfort rezygnowania ze zleceń, które uważa za nierentowne. Wielokrotnie wysuwa trafne spostrzeżenia na temat tego, jak należy budować relację z klientem, budować zaufanie, wdrażać produkty, dzielić się swoją wiedzą oraz prowadzić działania marketingowe. Porusza także aspekty związane z zarabianiem pieniędzy i utrzymaniem się firmy na rynku. Zauważa że rozwój przedsiębiorstwa powinien być dobrze przemyślany i wdrażany poprzez strategiczne działanie. Nie wolno ponieść się emocjom i opinii otoczenia aby nieustannie rosnąć.

Dla kogo jest ta publikacja?

Z tą książką powinien zapoznać się każdy, kto prowadzi działalność gospodarczą,. szczególnie osoby działające w pojedynkę lub mające niewielkich rozmiarów firmę. Dzięki uwagom i spostrzeżeniom autora, będziecie w stanie realnie ocenić aktualną sytuację swojego biznesu. Na chłodno zauważycie czy powinniście pozostać mali czy jest to moment na rozwój firmy. Warto dobrze przemyśleć ten aspekt, aby nie popełnić błędu powiększania przedsiębiorstwa za wszelką cenę. Również osoby, które zamierzają rozpocząć przygodę z działalnością gospodarczą powinny zainteresować się tą pozycją. Dowiedzą się jak funkcjonuje osoba działająca w pojedynkę przez 20 lat kariery zawodowej. Z jakimi dylematami i problemami musiała sobie radzić i jakie kroki podejmuje na co dzień. Będąc jednoosobową firmą, ma się do czynienia z zupełnie innym modelem biznesowym, niż gdy w obrębie jednego przedsiębiorstwa działa kilka lub kilkanaście osób. Jedna osoba spełnia kilka funkcji i ta książka pokazuje, co oznacza działalność jednoosobowa.

Czy warto przeczytać?

Jest to pozycja wyjątkowa na rynku wydawniczym, ponieważ porusza temat małej firmy – najczęściej jednoosobowej. Paul Jarvis jest uznaną osobą, która buduje swoją markę od wielu lat z sukcesem. Pracował dla znanych na całym świecie koncernów i zdobył ich zaufanie. Na rodzimym rynku, postacią która odniosła ogromny sukces, będąc jednoosobową firmą jest Michał Szafrański – autor książek “Finansowy Ninja” i “Zaufanie, czyli waluta przyszłości”. Dlatego jeśli inspirujecie się tymi postaciami, to obowiązkowo musicie sięgnąć po tę pozycję. Lektura jest niezwykle wciągająca i przyjemna. Książkę czyta się bardzo szybko i trudno się od niej wręcz oderwać. Dobrze jest zaznaczać sobie wartościowe fragmenty i robić notatki, ponieważ zawiera ona mnóstwo cennych wskazówek i porad. Autor w bardzo przystępny sposób przekazuje swoją wiedzę czytelnikom. Podaje drogowskazy, które usprawnią działanie naszej firmy i przestrzega przed popełnianiem błędów. Dzieli się swoim doświadczeniem i chce jak najlepiej pomóc osobom które sięgnęły po jego książkę. Zdecydowanie warto zainwestować kilkadziesiąt złotych w bezcenną i niezwykle praktyczną wiedzę dotyczącą prowadzenia niewielkiej firmy.

Tomasz
silanauki.pl

W świecie biznesu bardzo dużo się mówi o wzroście i nieustannym rozwoju. Liczą się coraz lepsze wyniki finansowe, wzrost zatrudnionych pracowników oraz rosnąca wartość przedsiębiorstwa. Wszystko w imię stawania się coraz większym. Czasami jednak jest to robione kosztem samej firmy. Tworząc wizerunek coraz większego gracza na rynku, nie biorąc pod uwagę jej rentowności. To...

więcej Pokaż mimo to

1
avatar
95
2

Na półkach:

Książka jest dobra i pokazuje ciekawe podejście do prowadzenia firmy, mi osobiście jest bardzo bliskie. Można dowiedzieć się kilku ciekawych rzeczy. Mogłaby być o połowę krótsza, autor często powtarza to samo i nie wnosi nic nowego.

Książka jest dobra i pokazuje ciekawe podejście do prowadzenia firmy, mi osobiście jest bardzo bliskie. Można dowiedzieć się kilku ciekawych rzeczy. Mogłaby być o połowę krótsza, autor często powtarza to samo i nie wnosi nic nowego.

Pokaż mimo to

3
avatar
108
45

Na półkach: ,

Nie jest to książka wybitna, raczej dla ludzi, którzy dopiero planują biznes, ale można pare ciekawych wskazówek wyciągnąć.

Nie jest to książka wybitna, raczej dla ludzi, którzy dopiero planują biznes, ale można pare ciekawych wskazówek wyciągnąć.

Pokaż mimo to

3
avatar
69
23

Na półkach: ,

Nie doczytałam do końca, a nawet chyba nie do połowy. Mam wrażenie, że autor mówi w kółko to samo i niczego to nie wnosi.

Nie doczytałam do końca, a nawet chyba nie do połowy. Mam wrażenie, że autor mówi w kółko to samo i niczego to nie wnosi.

Pokaż mimo to

2
avatar
362
333

Na półkach:

Nie wiem skąd takie peany. Nie wyczytałam w tej książce nic, co byłoby nowością. Nie powiem - cieszą mnie ludzie, którzy nie klękają przed słowem "rozwój" (w sensie zwiększania ekspansji). To raczej pozycja, która uwiarygadnia autora i mówi,że tworząc firmę jeśli ona pozostaje mała - to jesteś absolutnie wolny w decyzjach. Niektórym o to chodzi.

Nie wiem skąd takie peany. Nie wyczytałam w tej książce nic, co byłoby nowością. Nie powiem - cieszą mnie ludzie, którzy nie klękają przed słowem "rozwój" (w sensie zwiększania ekspansji). To raczej pozycja, która uwiarygadnia autora i mówi,że tworząc firmę jeśli ona pozostaje mała - to jesteś absolutnie wolny w decyzjach. Niektórym o to chodzi.

Pokaż mimo to

2

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Firma, czyli Ty


Reklama
zgłoś błąd