Po co jest PR?
- Kategoria:
- poradniki
- Wydawnictwo:
- Słowa i Myśli
- Data wydania:
- 2018-03-21
- Data 1. wyd. pol.:
- 2018-03-21
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788363566975
- Tagi:
- public relations poradnik
Książka Po co jest PR? pozwala nam zbliżyć się do świata public relations i zrozumieć funkcjonowanie agencji PR. Pokazuje, jak pracują specjaliści ds. PR-u, kim są oraz w jaki sposób podejmować z nimi współpracę korzystną dla naszej organizacji.
Łukasz Zając opisuje najważniejsze mechanizmy PR oraz zdradza sekrety udanej współpracy z PR-owcami. Podkreśla, że public relations to coś więcej niż tylko komunikacja. Rozumie on PR jako możliwość wywołania zmian w organizacji, otoczeniu i sposobie myślenia odbiorców.
Autor prezentuje wiedzę i doświadczenie zdobyte podczas realizacji projektów PR oraz przedstawia świeże spojrzenie wielu praktyków, z którymi rozmawiał przy tworzeniu książki.
Książka pokazuje, jak:
przygotować się do współpracy z agencją PR;
zbudować skuteczną politykę komunikacyjną dla naszej działalności;
rozwinąć firmę dzięki innowacyjności i interdyscyplinarności oferowanej w doradztwie PR;
z pomocą public relations odnaleźć się w środowisku nowych mediów i komunikacji społecznej;
wybrać najlepszy model współpracy ze specjalistą ds. public relations;
budować i chronić reputację dzięki public relations;
dopasować budżet, czas i wizję sukcesu do możliwości swojej organizacji i agencji PR.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 6
- 6
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Łukasz niezwykle dokładnie podchodzi do tej książki. Widać wyraźną chęć edukacji i życiowego podejścia, by zainteresowani lepiej korzystali z narzędzi, które daje PR.
Brawo Łukasz za debiut!
Łukasz niezwykle dokładnie podchodzi do tej książki. Widać wyraźną chęć edukacji i życiowego podejścia, by zainteresowani lepiej korzystali z narzędzi, które daje PR.
Pokaż mimo toBrawo Łukasz za debiut!
Autor przedstawia wielopłaszczyznową istotność działu PR. Dużo skupia się na pokazywaniu potrzeby rozwoju dobrej komunikacji wewnątrz i na zewnątrz firmy.
Autor przedstawia wielopłaszczyznową istotność działu PR. Dużo skupia się na pokazywaniu potrzeby rozwoju dobrej komunikacji wewnątrz i na zewnątrz firmy.
Pokaż mimo toDobra pozycja na początek przygody z PR. Polecam.
Dobra pozycja na początek przygody z PR. Polecam.
Pokaż mimo to