Wyzwanie czytelnicze LC

Po co jest PR?

Wydawnictwo: Słowa i Myśli
8,33 (3 ocen i 2 opinie) Zobacz oceny
10
2
9
0
8
0
7
0
6
0
5
1
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788363566975
słowa kluczowe
public relations, poradnik
kategoria
poradniki
język
polski
dodała
Bezimienna

Książka Po co jest PR? pozwala nam zbliżyć się do świata public relations i zrozumieć funkcjonowanie agencji PR. Pokazuje, jak pracują specjaliści ds. PR-u, kim są oraz w jaki sposób podejmować z nimi współpracę korzystną dla naszej organizacji. Łukasz Zając opisuje najważniejsze mechanizmy PR oraz zdradza sekrety udanej współpracy z PR-owcami. Podkreśla, że public relations to coś więcej niż...

Książka Po co jest PR? pozwala nam zbliżyć się do świata public relations i zrozumieć funkcjonowanie agencji PR. Pokazuje, jak pracują specjaliści ds. PR-u, kim są oraz w jaki sposób podejmować z nimi współpracę korzystną dla naszej organizacji.
Łukasz Zając opisuje najważniejsze mechanizmy PR oraz zdradza sekrety udanej współpracy z PR-owcami. Podkreśla, że public relations to coś więcej niż tylko komunikacja. Rozumie on PR jako możliwość wywołania zmian w organizacji, otoczeniu i sposobie myślenia odbiorców.

Autor prezentuje wiedzę i doświadczenie zdobyte podczas realizacji projektów PR oraz przedstawia świeże spojrzenie wielu praktyków, z którymi rozmawiał przy tworzeniu książki.

Książka pokazuje, jak:

przygotować się do współpracy z agencją PR;
zbudować skuteczną politykę komunikacyjną dla naszej działalności;
rozwinąć firmę dzięki innowacyjności i interdyscyplinarności oferowanej w doradztwie PR;
z pomocą public relations odnaleźć się w środowisku nowych mediów i komunikacji społecznej;
wybrać najlepszy model współpracy ze specjalistą ds. public relations;
budować i chronić reputację dzięki public relations;
dopasować budżet, czas i wizję sukcesu do możliwości swojej organizacji i agencji PR.

 

źródło opisu: http://www.slowaimysli.pl/zapowiedzi/po-co-jest-pr

źródło okładki: http://www.slowaimysli.pl/zapowiedzi/po-co-jest-pr

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (8)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 1
Grzegorz | 2018-03-25
Na półkach: Ulubione, Przeczytane

Łukasz niezwykle dokładnie podchodzi do tej książki. Widać wyraźną chęć edukacji i życiowego podejścia, by zainteresowani lepiej korzystali z narzędzi, które daje PR.
Brawo Łukasz za debiut!

książek: 3
Hejhacz | 2018-03-27
Na półkach: Przeczytane

Autor przedstawia wielopłaszczyznową istotność działu PR. Dużo skupia się na pokazywaniu potrzeby rozwoju dobrej komunikacji wewnątrz i na zewnątrz firmy.

książek: 67
Przemek | 2018-05-04
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 04 maja 2018
książek: 8
Kasik | 2019-01-21
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 31
Marcelina | 2018-12-10
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 2965
zuzka123456789 | 2018-03-28
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 7
LukForest | 2018-03-27
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 1338
sevanna | 2018-03-21
Na półkach: Chcę przeczytać
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd