Po co jest PR?

Okładka książki Po co jest PR? Łukasz Zając
Okładka książki Po co jest PR?
Łukasz Zając Wydawnictwo: Słowa i Myśli poradniki
Kategoria:
poradniki
Wydawnictwo:
Słowa i Myśli
Data wydania:
2018-03-21
Data 1. wyd. pol.:
2018-03-21
Język:
polski
ISBN:
9788363566975
Tagi:
public relations poradnik
Średnia ocen

8,3 8,3 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
8,3 / 10
4 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
1
1

Na półkach: ,

Łukasz niezwykle dokładnie podchodzi do tej książki. Widać wyraźną chęć edukacji i życiowego podejścia, by zainteresowani lepiej korzystali z narzędzi, które daje PR.
Brawo Łukasz za debiut!

Łukasz niezwykle dokładnie podchodzi do tej książki. Widać wyraźną chęć edukacji i życiowego podejścia, by zainteresowani lepiej korzystali z narzędzi, które daje PR.
Brawo Łukasz za debiut!

Pokaż mimo to

avatar
3
1

Na półkach:

Autor przedstawia wielopłaszczyznową istotność działu PR. Dużo skupia się na pokazywaniu potrzeby rozwoju dobrej komunikacji wewnątrz i na zewnątrz firmy.

Autor przedstawia wielopłaszczyznową istotność działu PR. Dużo skupia się na pokazywaniu potrzeby rozwoju dobrej komunikacji wewnątrz i na zewnątrz firmy.

Pokaż mimo to

avatar
1
1

Na półkach:

Dobra pozycja na początek przygody z PR. Polecam.

Dobra pozycja na początek przygody z PR. Polecam.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    6
  • Przeczytane
    6
  • Posiadam
    1
  • Ulubione
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Po co jest PR?


Podobne książki

Przeczytaj także